07 dec.

Opțiuni moderne pe care le poți oferi clienților din restaurant

Freya este softul de gestiune ideal pentru administrarea restaurantului, indiferent de specificul sau dimensiunile sale. Datorită beneficiilor pe care le oferă, nu doar că poți gestiona mult mai eficient fluxurile de lucru, dar poți asigura și fidelizarea celor care îți trec pragul

De la posibilitatea împărțirii notei de plată, la controlul asupra plasării unei noi comenzi, în mod independent față de interacțiunea cu ospătarul, Freya îți permite să implementezi module adaptate viziunii de creștere a popularității afacerii pe care o conduci.

Împărțirea notei de plată
Aceasta este una dintre cele mai importante caracteristici Freya pentru fidelizarea bazei de clienți a unui restaurant. Pentru cei care își doresc să împartă nota la finalul mesei, acest proces se simplifică acum foarte mult, cu ajutorul tehnologiei pe care ți-o punem la dispoziție.

Datorită modulului deja implementat, o eventuală cerere de împărțire a notei, venită de la masa clienților, permite împărțirea valorii totale de pe chitanță. Această opțiune asigură timpi de așteptare mai reduși, în ultima etapă a experienței în restaurantul tău.

Serviciul de taxi integrat în interfață

Există posibilitatea ca anumiți clienți să solicite chemarea unui taxi la restaurant, în lipsa altor opțiuni de transport. Acest lucru se poate întâmpla în orice moment al unei zile, dar mai ales la ore târzii din weekend. Într-un astfel de context, Freya permite onorarea unei astfel de solicitări direct din POS, fără a se mai pierde timp așteptând preluarea apelului de către un dispecer.

Oferte de tip Happy Hour

Fidelizarea clienților poate fi determinată de capacitatea locației HoReCa de a oferi locuri libere, indiferent de oră. Cu ajutorul caracteristicilor Freya, poți lansa acum oferte speciale pe intervale de timp specifice, astfel încât să uniformizezi gradul de ocupare în restaurant.

Ofertele de tip Happy Hour, pentru anumite categorii de vârstă, sau pentru unele rețete din meniul pe care îl propui, pot fi disponibile în orele pe care tu le setezi din sistem. Soluțiile de gestiune pe care ți le oferim îți permit să fii creativ, atunci când organizezi astfel de promoții. 

Soluții pentru reorganizarea meselor 

Cu Freya Restaurant, personalizarea planului de mese se poate realiza acum mai simplu ca niciodată. Astfel, poți veni cu soluții adaptate nevoilor clienților, atunci când spațiul disponibil al locației HoReCa este închiriat pentru celebrarea unui eveniment privat. 

De asemenea, poți salva în sistem setup-uri de sală predefinite, în funcție de amploarea sau specificul evenimentului respectiv: nuntă, botez, majorat, petrecere corporate sau alte idei. Astfel, tehnologia pe care ți-o oferim îți permite să oferi suport clienților, în etapa de organizare. 

Preluarea comenzilor cu Freya Restaurant Mobile

Cu aplicația Freya Restaurant Mobile, dezvoltată pentru orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android, ospătarii pot prelua comenzile direct la masă, fără a mai fi necesară introducerea acestora în POS-ul de la bar, pentru a trimite la secție bonurile. În acest mod, timpii de preluare a comenzilor și servire se pot reduce semnificativ. 

Acces la opțiuni de comandă de tip Self-Order

Clienții unui restaurant își doresc să plaseze comanda cât mai repede posibil, odată ce au intrat în locația HoReCa respectivă. Din păcate, lipsa de personal sau gradul de ocupare foarte ridicat (așa cum este cel de la ora prânzului), cauzează de multe ori întârzierea ospătarilor la masă. 

Soluțiile oferite de Freya permit plasarea comenzii direct de la masă, în mod autonom față de interacțiunea cu personalul, astfel încât produsele din meniu să intre automat în sistem. Integrarea modulului Freya Kitchen asigură transmiterea comenzilor direct pe secțiile de separare din bucătărie, sporind astfel și productivitatea personalului. 

Nu doar că se pot obține timpi de așteptare mult mai reduși, dar se îmbunătățește astfel și acuratețea comenzilor realizate. Mai mult decât atât, prin utilizarea pachetului Freya Self Order, pot fi prezentate mai multe informații utile despre ingredientele sau gramajele produselor din meniu, alături de imagini convingătoare, afișate în dreptul fiecărui preparat disponibil. 

Flexibilitate în alegerea opțiunii de achitare 

Te ajutăm să le oferi clienților tăi libertatea pe care și-o doresc, privind achitarea notei de plată. Cu Freya, această acțiune se poate realiza cu simplitate prin numerar, card, vouchere, tichete sau puncte, în funcție de dinamica business-ului tău. Prin implementarea unui sistem de plăți dinamic și modern, construiești o imagine pozitivă a restaurantului în percepția clienților. 

Digitalizarea serviciilor unui restaurant reprezintă un factor esențial pentru îmbunătățirea serviciilor oferite. Astfel, percepția pozitivă a clienților despre afacerea pe care o administrezi poate genera o mulțime de beneficii pentru viitorul acesteia. Dacă îți dorești să observi cum pot îmbunătăți soluțiile noastre fluxurile de lucru, completează formularul pentru a incerca Freya in mod gratuit. Un membru al echipei noastre te va contacta în cel mai scurt timp, pentru a programa o instalare remote direct pe echipamentul tău.

Share this