Un sistem self-order are ca scop diversificarea liniei de business, eliberarea angajaților actuali și concentrarea pe alte procese care aduc valoare adaugata clienților și eficientizează procesele din zona de producție și calitatea produselor.
Interfață ușor de folosit – Permite o experiență unică si fluidă a procesului de comandă de la terminalul Self-Service
Suport customizat de imagini produse – Prezentati meniurile și preparatele cu imagini convingătoare
Statusul comenzilor in timp real – Clienții vor fi informați în permanență privitor la statusul comenzilor lor – fără cozi și alte metode învechite de notificare
Canal de vanzari suplimentar – Deserviți mai mulți clienți cu ajutorul canalelor alternative de comandă
Produse / servicii Up-selling – Măriți valoarea comenzii medii prin sugerarea de produse alternative sau variante suplimentare produselor din coșul de cumpărături
Sistem rapid – Finalizați comenzile mai rapid prin acceptarea plații cu carduri
Terminalele Self-Order, alături de interacțiunea umana – Personalul se implica mai mult in procesul de servire si vanzare, nu pe procesarea de plati. Terminalele au capacitatea de a prelua fluxul de clienți atunci când personalul este suprasolicitat. De asemenea comenzile sunt preluate fara erori.
Integrare Freya Kitchen – Transmiteți comenzile direct pe secțiile de preparare din bucătărie, pentru a crește productivitatea
Rapoarte specifice – Rapoarte detaliate pentru a înțelege mai bine preferințele clienților
Un sistem self-order are ca scop diversificarea liniei de business, eliberarea angajaților actuali și concentrarea pe alte procese care aduc valoare adaugata clienților și eficientizează procesele din zona de producție și calitatea produselor.
Interfață ușor de folosit – Permite o experiență unică si fluidă a procesului de comandă de la terminalul Self-Service
Suport customizat de imagini produse – Prezentati meniurile și preparatele cu imagini convingătoare
Statusul comenzilor in timp real – Clienții vor fi informați în permanență privitor la statusul comenzilor lor – fără cozi și alte metode învechite de notificare
Canal de vanzari suplimentar – Deserviți mai mulți clienți cu ajutorul canalelor alternative de comandă
Produse / servicii Up-selling – Măriți valoarea comenzii medii prin sugerarea de produse alternative sau variante suplimentare produselor din coșul de cumpărături
Sistem rapid – Finalizați comenzile mai rapid prin acceptarea plații cu carduri
Terminalele Self-Order, alături de interacțiunea umana – Personalul se implica mai mult in procesul de servire si vanzare, nu pe procesarea de plati. Terminalele au capacitatea de a prelua fluxul de clienți atunci când personalul este suprasolicitat. De asemenea comenzile sunt preluate fara erori.
Integrare Freya Kitchen – Transmiteți comenzile direct pe secțiile de preparare din bucătărie, pentru a crește productivitatea
Rapoarte specifice – Rapoarte detaliate pentru a înțelege mai bine preferințele clienților
2016 © Freya® este o marca inregistrata a Soft Tehnica