Comenzi primite – Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livrează produse la domiciliul clientului își poate ușura munca. Acest modul performant a fost conceput după cerințele clienților noștri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.
În fereastra principală a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fi: clientul, totalul, discount-ul comenzii, data și ora, precum și timpul care a trecut de la preluarea comenzii.
Tot aici putem adăuga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite în livrare produsele comandate.
Integrare cu platforme de livratori – Prin plaformele de livratori precum Glovo sau Foodpanda aveți acces la mai mulţi clienţi și la o solutie care vă ajuta să creșteți și să vă adaptați în piaţa modernă de livrare a mâncării, aflată în plină creștere.
Curierii parteneri vă ajută să duceți mâncarea rapid clienților formati din publicul loial sau un public complet nou, care nu vine în restaurant.
Adăugare clienți – În momentul atribuirii clienților pe comenzi, puteți selecta unul din baza de date prin câmpul de căutare. Dacă este vorba de un client nou se poate adăuga foarte ușor apăsând butonul respectiv.
În fereastra dedicată clienților se pot introduce informațiile acestora precum și adresele de livrare.
Freya Delivery permite reținerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp prețios atunci când trebuie să completeze adresa.
În plus, pentru fiecare client este pus la dispoziție un istoric, utilizatorii putând astfel să vadă comenzile efectuate anterior de către clientul selectat.
Comenzi primite – Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livrează produse la domiciliul clientului își poate ușura munca. Acest modul performant a fost conceput după cerințele clienților noștri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.
În fereastra principală a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fi: clientul, totalul, discount-ul comenzii, data și ora, precum și timpul care a trecut de la preluarea comenzii.
Tot aici putem adăuga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite în livrare produsele comandate.
Integrare cu platforme de livratori – Prin plaformele de livratori precum Glovo sau Foodpanda aveți acces la mai mulţi clienţi și la o solutie care vă ajută să creșteți și să va adaptati în piaţa modernă de livrare a mâncării, aflată în plină creștere.
Curierii parteneri vă ajută să duceți mâncarea rapid clienților (care sunt din publicul loial sau un public complet nou, care nu vine în restaurant).
Adăugare clienți – În momentul atribuirii clienților pe comenzi, puteți selecta unul din baza de date prin câmpul de căutare. Dacă este vorba de un client nou se poate adăuga foarte ușor apăsând butonul respectiv.
În fereastra dedicată clienților se pot introduce informațiile acestora precum și adresele de livrare.
Freya Delivery permite reținerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp prețios atunci când trebuie să completeze adresa.
În plus, pentru fiecare client este pus la dispozitie un istoric, utilizatorii putând astfel să vadă comenzile efectuate anterior de către clientul selectat.
Freya este un canal de vânzări și dezvoltare, înainte de a fi orice altceva. Vă invităm să descoperiți funcționalitățile ce vor transforma afacerea. Vânzările active vor crește, la fel și numărul de clienți ce se întorc, iar clienții fideli vor putea deveni VIP. Caracteristicile personalizabile din Freya permit toate aceste lucruri.
Freya este un canal de vânzări și dezvoltare, înainte de a fi orice altceva. Vă invităm să descoperiți funcționalitățile ce vor transforma afacerea. Vânzările active vor crește, la fel și numărul de clienți ce se întorc, iar clienții fideli vor putea deveni VIP. Caracteristicile personalizabile din Freya permit toate aceste lucruri.
Cu Freya angajații vor fi mai rapizi, mai eficienți, dar în primul rand mai multumiți și organizați. Chiar și membrii noi ai echipei vor învăța rapid cum să folosească Freya. Nivelul de organizare oferit de Freya ajută în oferirea de servicii de calitate superioara în cel mai scurt timp. Este o situație de câștig bilateral, iar beneficiile pot începe chiar astăzi.
Aceeași performanță la o viteză mai mare – Modulul de Fast-Food din Freya Restaurant oferă toate funcționalitățile și beneficiile softului de restaurant, dar cu o interfață care va spori considerabil viteza de marcare a utilizatorilor.
În modulul destinat unităților cu servire rapidă, nu mai este necesar ca operatorul să mai selecteze o masă pe care să marcheze comanda, acesta fiind deja fereastra de marcare. Totul se rezumă la marcarea produselor. Acest lucru permite utilizatorilor să preia mai multe comenzi într-un anumit interval de timp.
Se poate achita prin orice metoda de plată – După ce a fost introdusă comanda, operatorul trebuie să selecteze una dintre numeroasele metode de plată puse la dispoziție de softul de fast-food.
Clienții pot plăti folosind metodele clasice de numerar sau card. Pe lângă acestea, ei pot opta achitarea notei folosind CEC-ul sau bonuri de masă.
Freya Fast-Food permite plata prin valută sau trecerea comenzii ca și protocol, mic-dejun sau cont-cameră pentru unitățile care sunt integrate cu spații de cazare. În plus, se pot defini conturi de clienți sau carduri prepaid pentru a fideliza clienții.
Cu Freya angajații vor fi mai rapizi, mai eficienți, dar în primul rand mai multumiți și organizați. Chiar și membrii noi ai echipei vor învăța rapid cum să folosească Freya. Nivelul de organizare oferit de Freya ajută în oferirea de servicii de calitate superioara în cel mai scurt timp. Este o situație de câștig bilateral, iar beneficiile pot începe chiar astăzi.
Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie special creata pentru bucatarie, iar eficienta sa sta in realizarea in timp optim a comenzilor primite. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor, de la barmani, ospatari la bucatari.
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite, fata de varianta cu bonuri de comanda, avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie.
Facilitati principale:
• Stabilirea planului zilnic de activitate;
• Elaborarea unui planificator / centralizator al necesarului de materie prima pe zi / saptamana;
• Valorificarea timpului de preparare a comenzilor si de livrare catre masa clientilor;
• Marirea capacitatii de cooperare intre ospatar si bucatar;
• Bucatarul poate transmite ospatarului timpul de asteptare al clientului, pentru comanda facuta;
• Eficienta sporita in organizarea activitatilor bucatarilor si ospatarilor;
• Monitorizarea si analiza activitatii in local;
• Inventar rapid si sigur, al ingredientelor din bucatarie;
• Siguranta costurilor de productie a diferitelor preparate;
• Calcularea costului de productie pentru fiecare comanda in parte;
• Estimarea profitabilitatii;
• Sugerarea preparatelor ce pot fi eliminate din meniu, ca urmare a vanzarilor scazute sau care pot fi suplimentate, datorita succesului la clienti;
• Monitorizarea livrarilor la domiciliu (intervalul de finalizare al unei comenzi, de la ora primirii acestei pana la expediarea sa) etc.
Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe orice smartphone sau tableta Android de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, fara ca ospatarii sa se deplaseze catre POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.
Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc.). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.
Informatii utile:
Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe orice smartphone sau tableta Android de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, fara ca ospatarii sa se deplaseze catre POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.
Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc.). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.
Informatii utile:
Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie special creata pentru bucatarie, iar eficienta sa sta in realizarea in timp optim a comenzilor primite. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor, de la barmani, ospatari la bucatari.
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite, fata de varianta cu bonuri de comanda, avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie.
Facilitati principale:
Compatibilitate, adaptabilitate si optimizare conforme cu cele mai bune modele de business din Horeca. Profitati de unul dintre cele mai bune software-uri disponibile pe piata. Convingeti-va singuri, folositi Freya.
Compatibilitate, adaptabilitate si optimizare conforme cu cele mai bune modele de business din Horeca. Profitati de unul dintre cele mai bune software-uri disponibile pe piata. Convingeti-va singuri, folositi Freya.
Cu ajutorul Freya veti obtine o viziune mult mai clara asupra modalitatii de desfasurare a intregii afaceri. De la gestiune completa de stocuri pana la generarea NIR-urilor sau vizualizarea si emiterea de facturi, toate aceste elemente sunt create pentru a facilita procesul de lucru al restaurantului. In plus, solutia software vine cu un alt avantaj: rapiditate in utilizare. Fiecare membru al echipei poate invata cum sa foloseasca Freya in doar cateva minute. Nivelul de organizare va ajuta sa oferiti servicii de calitate superioara, iar acest pas poate incepe chiar astazi.
Organizati POS-ul pentru a reflecta aranjarea din sala, ospatarii vor fi mai eficienti. Este simplu si rapid, incercati chiar acum.
Orice locatie poate organiza evenimente private, iar asta inseamna rearanjarea meselor? Acum puteti salva setup-uri de sala predefinite. Botez, nunta, petrecere, conferinta sau orice alta idee.
Urmariti toate rezervarile direct in POS de la inceput pana la final. Toti membrii echipei pot accesa informatia si ajuta un client in orice moment.
Puteti usura si mai mult eforturile echipei si timpii de servire. Meniul interior din POS permite atat denominarea articolelor cat si atasarea de imagini pentru o navigare rapida.
Inregistrati si emiteti documente fiscale direct din Freya. Urmariti platile si gestionati toate laturile financiare ale afacerii.
Viteza si portabilitatea sunt importante, iar Freya este deja disponibila pentru mobile. Tableta este un POS complet functional, pe tereasa, la distanta sau la evenimente, aveti POS-ul disponibil.
Interfata de utilizare este moderna, simpla si usor de folosit. Afiseaza doar informatiile necesare pentru fiecare pas al serviciului, fara informatii inutile.
Urmariti o comanda de la emitere pana la livrare, totul este centralizat. De la ospatar la bucatarie si inapoi la ospatar, veti putea urmarii toate etapele.
Organizati POS-ul pentru a reflecta aranjarea din sala, ospatarii vor fi mai eficienti. Este simplu si rapid, incercati chiar acum.
Orice locatie poate organiza evenimente private, iar asta inseamna rearanjarea meselor? Acum puteti salva setup-uri de sala predefinite. Botez, nunta, petrecere, conferinta sau orice alta idee.
Urmariti toate rezervarile direct in POS de la inceput pana la final. Toti membrii echipei pot accesa informatia si ajuta un client in orice moment.
Puteti usura si mai mult eforturile echipei si timpii de servire. Meniul interior din POS permite atat denominarea articolelor cat si atasarea de imagini pentru o navigare rapida.
Interfata de utilizare este moderna, simpla si usor de folosit. Afiseaza doar informatiile necesare pentru fiecare pas al serviciului, fara informatii inutile.
Viteza si portabilitatea sunt importante, iar Freya este deja disponibila pentru mobile. Tableta este un POS complet functional, pe tereasa, la distanta sau la evenimente, aveti POS-ul disponibil.
Inregistrati si emiteti documente fiscale direct din Freya. Urmariti platile si gestionati toate laturile financiare ale afacerii.
Urmariti o comanda de la emitere pana la livrare, totul este centralizat. De la ospatar la bucatarie si inapoi la ospatar, veti putea urmarii toate etapele.
Freya este unicul software de care aveti nevoie pentru a va conduce cu succes restaurantul sau barul. Aveti toate funcționalitățile necesare, centralizate si optimizate. Monitorizați performanta, vanzarile, stocul, datele, rapoartele, financiarul si clienti, totul este organizat pentru a avea controlul deplin asupra afacerii.
Freya este unicul software de care aveti nevoie pentru a va conduce cu succes restaurantul sau barul. Aveti toate funcționalitățile necesare, centralizate si optimizate. Monitorizați performanta, vanzarile, stocul, datele, rapoartele, financiarul si clienti, totul este organizat pentru a avea controlul deplin asupra afacerii.
Descoperiti cine sunt vanzatorii de top si cine nu performeaza. Urmariti ce produse se vand, cine le cumpara si cand se cumpara. Optimizati costuri, performanta si vanzari.
Controlul total al inventarului este imperativ. De la produsele de baza pana la retetele complexe, acum toate sunt monitorizate si raportate.
Cunoasterea este cheia in afacerea ta si Freya te ajuta sa cunosti doate detaliile importante. Descoperiti adevarata putere a rapoartelor.
Dublati vanzarile folosind solutia potrivita: motivarea clientilor. Cu Freya aveti toate solutiile necesare.
Puteti distribui stocul in cat de multe locatii sau gestiuni doriti. Separate sau divizate, nu conteaza, Freya centralizeaza si raporteaza informatia la final.
Fiecare utilizator primeste propriile drepturi si limite. Diminuati erorile umane cu sistemul Freya de utilizatori specifici.
Cu Freya sunteti pregatit pentru viitor. Mai multe locatii? Stocul, vanzarile, finantele si meniurile vor fi gestionate dintr-un singur loc.
Organizati exact asa cum doriti. Categorii de produse si subcategorii ale acestora, bazate pe orice criteriu veti hotari de cuviinta. Prin organizarea diferentiata va veti putea dezvolta marketingul.
Controlul total al inventarului este imperativ. De la produsele de baza pana la retetele complexe, acum toate sunt monitorizate si raportate.
Descoperiti cine sunt vanzatorii de top si cine nu performeaza. Urmariti ce produse se vand, cine le cumpara si cand se cumpara. Optimizati costuri, performanta si vanzari.
Dublati vanzarile folosind solutia potrivita: motivarea clientilor. Cu Freya aveti toate solutiile necesare.
Cunoasterea este cheia in afacerea ta si Freya te ajuta sa cunosti doate detaliile importante. Descoperiti adevarata putere a rapoartelor.
Puteti distribui stocul in cat de multe locatii sau gestiuni doriti. Separate sau divizate, nu conteaza, Freya centralizeaza si raporteaza informatia la final.
Fiecare utilizator primeste propriile drepturi si limite. Diminuati erorile umane cu sistemul Freya de utilizatori specifici.
Cu Freya sunteti pregatit pentru viitor. Mai multe locatii? Stocul, vanzarile, finantele si meniurile vor fi gestionate dintr-un singur loc.
Organizati exact asa cum doriti. Categorii de produse si subcategorii ale acestora, bazate pe orice criteriu veti hotari de cuviinta. Prin organizarea diferentiata va veti putea dezvolta marketing-ul.
SUPER USOR DE INSTALAT & UTILIZAT
2016 © Freya® este o marca inregistrata a Soft Tehnica