Cuprins articol
TogglePe baza unui abonament lunar, clienții Freya au acces la un produs sigur și simplu de utilizat, ce ii ajută să gestioneze eficient resursele și să controleze procese specifice business-ului, două aspecte foarte importante în situația actuală, în care prețurile și rata inflației au cunoscut un trend ascendent.
Freya Cloud oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor proceselor operaționale, desfășurate simultan în locații diferite, cu sincronizare în timp real în biroul de back-office al sediului central.
Cu ajutorul Freya Cloud, orice POS (mobil, Android/IOS) operat de membrii echipei tale poate fi conectat cu simplitate la o bază de date cu rol în centralizarea tuturor informațiilor prelucrate de terminalele respective. Mai mult decât atât, tehnologia pe care ți-o punem la dispoziție este operabilă chiar și în condițiile în care sunt întâmpinate probleme, cu privire la acoperirea în rețea.
Ce reprezintă utilizarea soluțiilor cloud de stocare a datelor?
“Cloud” (eng. nor) este termenul utilizat în prezent pentru a descrie un spațiu virtual de stocare a datelor unei companii, asociat unei structuri de servere specifice. Localizarea spațiilor de stocare, caracteristicile lor tehnice, precum și achiziționarea sau mentenanța acestora nu mai reprezinta o problemă a utilizatorului.
Furnizorul unui astfel de serviciu este cel care se ocupă de managementul logistic din spatele acestor aspecte, oferind clienților posibilitatea de a nu mai investi în propriile resurse de hardware pentru stocarea, accesarea sau monitorizarea unor date esențiale.
Astfel, procesele de lucru într-o afacere se pot simplifica, fiecare user fiind capabil să acceseze în timp real date vitale pentru anumite operațiuni de management și gestiune, printr-o conectare la cloud de pe laptop, PC, tabletă sau smartphone. În prezent, soluțiile de tip cloud pentru stocarea datelor sunt utilizate de la business-uri mici la companii multinaționale.
Care sunt beneficiile utilizării serviciului Freya Cloud?
Freya Cloud este o soluție de tip SaaS (Software as a service) ce oferă o imagine de ansamblu asupra întregului flux operațional al unui business. Este simplu de utilizat de către orice membru al echipei și se poate personaliza, în funcție de nevoile unui anumit tip de afacere. Află mai multe informații despre această soluție software pentru managementul datelor:Gestionarea proceselor operaționale din mai multe locații
Implementarea Freya Cloud permite administrarea cu succes a datelor centralizate de la mai multe locații. Se poate adapta în timp real unui flux de date complex, chiar și atunci când aceeași dinamică de business se poate desfășura diferit de la o locație la alta.
Cu Freya Cloud, se poate observa oricând timp real activitatea fiecărui POS (Point-of-Sale), cu sincronizare în timp real în biroul de back-office al sediului central. Baza de date asigură un nivel ridicat de securitate, fiind operabilă chiar și în contextul în care nu este acoperire în rețea.
Acces la o soluție scalabilă și accesibilă de oriunde
Poți adăuga sau reduce numărul de POS-uri active în sistem, în funcție de evoluția afacerii pe care o administrezi.
Poți realiza inventarul în orice locație, de pe orice mobil pe care este instalată aplicația. Întreaga bază de date este sincronizata în timp real, generându-se astfel o imagine de ansamblu asupra stocului și prețurilor din locația respectivă.
Freya Cloud este o soluție ce poate fi accesată de oriunde, astfel încât să ai acces în timp real la rapoartele zilnice ale oricărui POS din lanțul administrat, atunci când ești în vacanță sau într-o călătorie de afaceri. Se poate instala fără probleme pe smartphone, laptop sau tabletă. De asemenea, se pot adăuga grupuri noi de utilizatori și se pot seta permisiuni specifice pentru ei.
Automatizare a fluxurilor de date financiare
Soluția cloud pe care noi ți-o punem la dispoziție, pentru administrarea și dezvoltarea afacerii tale, permite automatizarea fluxurilor de emitere facturi, NIR-uri și rapoarte. Mai mult decât atât, facturile pot fi emise printr-un proces simplificat, pe care fiecare membru al echipei tale îl poate învăța într-un timp cât se poate de redus.
Cu Freya Cloud, facturile pot fi emise direct din avizele de însoțire a mărfii, iar notele de recepție se generează automat din aplicația Inventory, integrată cu sistemul. Mai mult decât atât, emiterea facturii generează în mod automat o notificare către partenerul tău de business.
NIR-urile pot fi generate direct din facturile de intrare, iar procesele verbale de ieșire a mărfurilor, din facturile de ieșire. Nu în ultimul rând, Freya Cloud reprezintă un instrument extrem de eficient, dacă îți dorești să ai acces rapid la registrele de casă și de bancă.
Integrări multiple cu alte soluții Freya
Această aplicație de tip SaaS asigură integrarea cu modulul Inventory, astfel încât să poți realiza inventarul stocurilor direct din sistem. De asemenea, este integrată și cu alte servicii din portofoliul nostru, precum Freya Restaurant, Freya Delivery sau Freya Self Order, adaptându-se cu succes caracterului dinamic al unui business cu mai multe POS-uri.
De aceea, Freya Cloud este un program de gestiune ideal pentru afacerile din domeniul HoReCa: baruri, restaurante, cafenele, patiserii sau ceainării precum și pentru cele din Retail. Însă datorită aplicabilității sale, poate reprezenta un instrument de management al fluxurilor esențial și pentru sectorul de retail.
Totodată, Freya Cloud permite un control simplificat asupra setărilor prețurilor preferențiale si reducerilor oferite bazei de clienți. Aceste operațiuni sunt posibile datorită modului facil prin care se poate utiliza un anumit tool de marketing, integrat cu datele din sistem.
Dacă îți dorești să beneficiezi de o soluție descentralizată, pentru un singur magazin, sau pentru mai multe locații din același lanț, Freya Cloud poate fi soluția ideală. Discuta cu un consultant despre oportunitățile de business pe care le oferă acest tool complex din oferta noastră, pentru a lua cele mai bune decizii privind administrarea datelor.