05 aug.

Metode moderne pentru gestiunea stocurilor. Soluții software pentru magazine



Te-ai hotărât să deschizi un magazin, poate chiar o patiserie? Ai aici toți pașii de urmat! Sperăm că te-ai gândit deja la produse și cum le vei comercializa. Dar cum le vei urmări din momentul în care intră în propria gestiune și până părăsesc magazinul? Ei bine, despre asta vrem să-ți spunem mai multe astăzi! 

Află din cele ce urmează ce presupune procesul de gestiune, într-un magazin online sau fizic, dar și ce soluție modernă îți punem la dispoziție! 

Ce este și cum se realizează gestiunea stocurilor? 

Gestiunea stocurilor de mărfuri  se referă la totalitatea acțiunilor pe care le vei folosi pentru a stabili, a monitoriza și a evalua necesarul de materiale, materii prime sau chiar produse finite, fie în funcție de nevoile tale de producție, fie de nevoile clienților. Depinde ce fel de magazin vrei să deschizi. 

Tot în procesul de gestiune a stocurilor trebuie să-ți pui întrebări și despre spațiile de depozitare, dar și cheltuielile legate de păstrare, sortare, utilizare și redistribuire a produselor. Ai la dispoziție două variante pentru a realiza gestiunea stocurilor, mai exact inventarul permanent sau inventarul intermitent. Din fericire, ambele operațiuni pot fi întreprinse și cu ajutorul soluțiilor software! 

Soluția software pe care o propunem noi

Soluția pe care o sugerăm noi va fi să apelezi la Freya Shop ,un program special pentru gestiunea magazinelor. Mai jos îți vom explica și ce beneficii ai dacă apelezi la această variantă. Între timp, află mai multe despre caracteristicile Freya

Freya - Buton Vreau sa discut cu un consultant

Ușor de utilizat

Nu ai nevoie doar de o soluție de calitate, ai nevoie de o soluție pe care o poți aplica imediat. Freya este foarte ușor de utilizat, complet intuitiv, așadar te vei adapta foarte repede la modul de folosință. Oricum, îți oferim un training garantat de o oră. Estimăm că în două zile vei învăța perfect programul. În orice caz, ai acces la video-tutoriale online dacă intampini obstacole. În plus, beneficiezi de asistența hardware și software.

Fiecare membru va primi propriul cod unic de utilizare, ceea ce va ușura atât trainingul, cât și monitorizarea și controlul acțiunilor în aplicație. Rămâi conectat cu ajutorul tabletelor Windows. Practic, Freya Shop te poate însoți oriunde. 

Ușor de integrat 

Datorită flexibilității și scalabilității, Freya este potrivită atât pentru un micuț magazin de familie, cât și pentru cele care gestionează depozite ce găzduiesc sute de articole și fac tranzacții pe măsură. Inclusiv funcțiile financiare sunt integrate, de la plăți și intrări, până la scadențe și operațiuni. Acum toate documentele vor fi disponibile în același loc! 

În plus, poate fi integrată cu PDA și astfel vei termina inventarul în cel mai scurt timp posibil prin citirea etichetelor. Apropo de etichete, acestea pot fi generate direct din programul de gestiune. Poți exporta și tipări denumirile și prețul, dar și codul de bare sau QR Code. Nu în ultimul rând, Freya va fi compatibilă și cu cântarele electronice. 

Freya - Buton Vreau sa discut cu un consultant

Ușor de monitorizat 

Grație Freya, vei putea să monitorizezi atât stocurile, cât și prețurile. Vei avea mereu acces la rapoarte clare privind vânzările și vei cunoaște mereu stocul optim. În ceea ce privește prețurile, poți accesa oricând istoricul prețului unui produs și poți stabili de câte ori să institui o promoție. 

În plus, ai acces la toate datele despre interacțiunile cu clienții și astfel poți pregăti campanii de marketing mai bine optimizate, în scopul fidelizării. Rapoartele complexe îți vor oferi acces și la cele mai fine detalii! 

Discută cu un consultant și descoperă cât de mult te poate ajuta această soluție! 

 

Share this