27 ian.

Management hotelier – Ghid util pentru începători



Management hotelier – Ghid util pentru începători

 

Când vorbim despre managementul hotelier, primul lucru care ne vine în minte este rolul pe care îl deține managerul de hotel. Acesta trebuie să fie o persoană încrezătoare în sine, să fie abordabilă și aventuroasă, să răspundă oricărei provocări, fiind mereu dornică de a încerca lucruri noi.

Un manager de hotel este important să își arate interesul pentru noi culturi și să cunoască importanța lucrului în echipă. A conduce un hotel implică o sumedenie de responsabilități. Una dintre ele este adaptarea la noile tehnologii, dar și să te asiguri că hotelul își menține standardele de excelență.

Din acest articol vei afla câteva trucuri și sfaturi utile, dacă te afli la început de drum în această nișă de business.

 

Ce este managementul hotelier?

Managementul hotelier implică supravegherea diverselor aspecte operaționale, indiferent de tipul de cazare (hotel, cabană, pensiune s.a.), lucru care include o paletă variată de arii afiliate, ca de exemplu: contabilitate, administrație, finanțe, sisteme informaționale, gestionarea resurselor umane, relații publice, strategie, marketing, gestionarea veniturilor, vânzări, leadership, gastronomie și multe altele.

Desigur, este nevoie de o serie de specialiști, însă nu toate proprietățile de cazare își permit luxul de a avea o echipă completă, iar în aceste cazuri succesul depinde de manager și cunoștințele sale.

Iată mai jos câteva trucuri care îți vor fi mai mult decât utile:

  • folosește cea mai nouă tehnologie adaptată industriei în care activezi – softul de gestiune Freya Hotel este construit special pentru industria hotelieră;
  • deleagă persoanelor din echipă chiar și task-uri prioritare;
  • apropie-te de oamenii din echipă, stai pe lângă fiecare și cunoaște task-urile pe care aceștia le au de făcut în fiecare zi (de exemplu, cât durează realizarea curățeniei într-o cameră care s-a eliberat); oferă-le feedback despre calitatea muncii lor și informează-i întodeauna de evenimentele pe care le ai în plan;
  • discută cu personalul despre nevoile lor de instruire; pune-le la dispoziție cursuri de pregătire, lucru care îi va motiva cu siguranță;
  • construiește relații stabile cu furnizorii;

Îți recomandăm și articolul nostru de blog: Succesul în industria hotelieră – 5 lucruri pe care ar fi bine să le faci.

 

        Tendințe de marketing

În era digitală extrem de competitivă, este important să acorzi atenție noilor tendințe de marketing, indiferent că este vorba de un lanț hotelier sau de o pensiune mică. Doar câteva sfaturi în această direcție sunt:

  • asigură-te că targetezi audiența potrivită;
  • creează un tur virtual al cazării;
  • fii ușor de găsit online (ia în considerare serviciile de SEO);
  • creează parteneriate locale;
  • răsplătește clienții fideli mai bine decât o fac concurenții tăi;
  • pune accent pe conținutul vizual;
  • colaborează cu un influencer din domeniul turistic;

 

        Soluția software potrivită

Tehnologia în sectorul hotelier continuă să crească într-un ritm rapid. Proprietarii de hoteluri care doresc să-și îmbunătățească businessul se bazează foarte mult pe tehnologii software pentru a-și eficientiza procesele și a-și îmbunătăți operațiunile de zi cu zi.

Cheia pentru a profita de avantajele celui mai eficient software hotelier este de a afla ce este acesta, cum funcționează, dar și cum îl poți implementa în propria activitate de administrare hotelieră.

Soluția software, Freya Hotel, poate maximiza și rezultatele afacerii tale. Dacă vrei să afli cum poți profita de avantaje, echipa noastră de consultanți îți stă la dispoziție pentru o sesiune demonstrativă, aplicată pentru nevoile businessului tău (021.636.70.85 sau sales@freyapos.com).

Share this