Freya este un canal de vanzari si dezvoltare, inainte de a fi orice altceva. Va invitam sa descoperiti functionalitatile ce va vor transforma afacerea. Veti reusi sa cresteti vanzarile active, sa mariti numarul de clienti ce se intorc, sa transformati clientii fideli in client VIP. Caracteristicile personalizabile din Freya va permit sa faceti lucruri pe care nu credeati ca le veti reusi.
Freya este un canal de vanzari si dezvoltare, inainte de a fi orice altceva. Va invitam sa descoperiti functionalitatile ce va vor transforma afacerea. Veti reusi sa cresteti vanzarile active, sa mariti numarul de clienti ce se intorc, sa transformati clientii fideli in client VIP. Caracteristicile personalizabile din Freya va permit sa faceti lucruri pe care nu credeati ca le veti reusi.
Cu Freya angajatii vor fi mai rapizi, mai eficienti dar in primul rand mai multumiti si organizati. Chiar si membrii noi ai echipei vor invata cum sa foloseasca Freya in doar cateva minute. Nivelul de organizare oferit de Freya va va ajuta sa oferiti servicii de calitate superioara in cel mai scurt timp. Este o situatie de castig bilateral, iar beneficiile pot incepe chiar astazi.
Cu Freya angajatii vor fi mai rapizi, mai eficienti dar in primul rand mai multumiti si organizati. Chiar si membrii noi ai echipei vor invata cum sa foloseasca Freya in doar cateva minute. Nivelul de organizare oferit de Freya va va ajuta sa oferiti servicii de calitate superioara in cel mai scurt timp. Este o situatie de castig bilateral, iar beneficiile pot incepe chiar astazi.
Cu ajutorul Freya veti obtine o viziune mult mai clara asupra modalitatii de desfasurare a intregii afaceri. De la gestiune completa de stocuri pana la generarea NIR-urilor sau vizualizarea si emiterea de facturi, toate aceste elemente sunt create pentru a facilita procesul de lucru al restaurantului. In plus, solutia software vine cu un alt avantaj: rapiditate in utilizare. Fiecare membru al echipei poate invata cum sa foloseasca Freya in doar cateva minute. Nivelul de organizare va ajuta sa oferiti servicii de calitate superioara, iar acest pas poate incepe chiar astazi.
Comenzi primite – Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livreaza produse la domiciliul clientului isi poate usura munca. Acest modul performant a fost conceput dupa cerintele clientilor nostri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.
In fereastra principala a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fi: clientul, totalul, discount-ul comenzii, data si ora, precum si timpul care a trecut de la preluarea comenzii.
Tot aici putem adauga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite in livrare produsele comandate.
Adaugare clienti – In momentul atribuirii clientilor pe comenzi, puteti selecta unul din baza de date prin campul de cautare. Daca este vorba de un client nou se poate adauga foarte usor apasand butonul respectiv.
In fereastra dedicata clientilor, se pot introduce informatiile acestora precum si adresele de livrare.
Freya Delivery permite retinerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp pretios atunci cand trebuie sa completeze adresa.
In plus, pentru fiecare client este pus la dispozitie un istoric, utilizatorii putand astfel sa vada comenzile efectuate anterior de catre clientul selectat.
Comenzi primite – Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livreaza produse la domiciliul clientului isi poate usura munca. Acest modul performant a fost conceput dupa cerintele clientilor nostri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.
In fereastra principala a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fi: clientul, totalul, discount-ul comenzii, data si ora, precum si timpul care a trecut de la preluarea comenzii.
Tot aici putem adauga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite in livrare produsele comandate.
Adaugare clienti – In momentul atribuirii clientilor pe comenzi, puteti selecta unul din baza de date prin campul de cautare. Daca este vorba de un client nou se poate adauga foarte usor apasand butonul respectiv.
In fereastra dedicata clientilor, se pot introduce informatiile acestora precum si adresele de livrare.
Freya Delivery permite retinerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp pretios atunci cand trebuie sa completeze adresa.
In plus, pentru fiecare client este pus la dispozitie un istoric, utilizatorii putand astfel sa vada comenzile efectuate anterior de catre clientul selectat.
Aceeasi performanta la o viteza mai mare – Modulul de Fast-Food din Freya Restaurant ofera toate functionalitatile si beneficiile softului de restaurant, dar cu o interfata care va spori considerabil viteza de marcare a utilizatorilor.
In modulul destinat unitatilor cu servire rapida, nu mai este necesar ca operatorul sa mai selecteze o masa pe care sa marcheze comanda, acesta fiind deja fereastra de marcare. Totul se rezuma la marcarea produselor. Acest lucru permite utilizatorilor sa preia mai multe comenzi intr-un interval de timp.
Se poate achita prin orice metoda de plata – Dupa ce a fost introdusa comanda, operatorul trebuie sa selecteze una dintre numeroasele metode de plata puse la dispozitie de softul de fast-food.
Clientii dumneavoastra pot plati folosind metodele clasice de numerar sau card. Pe langa acestea, ei pot opta achitarea notei folosind CEC-ul sau bonuri de masa.
Freya Fast-Food permite plata prin valuta sau trecerea comenzii ca si protocol, mic-dejun sau cont-camera pentru unitatile care au si spatii de cazare. In plus puteti defini un cont de client sau carduri prepaid pentru a fideliza clientii dumneavoastra.
Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie special creata pentru bucatarie, iar eficienta sa sta in realizarea in timp optim a comenzilor primite. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor, de la barmani, ospatari la bucatari.
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite, fata de varianta cu bonuri de comanda, avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie.
Facilitati principale:
• Stabilirea planului zilnic de activitate;
• Elaborarea unui planificator / centralizator al necesarului de materie prima pe zi / saptamana;
• Valorificarea timpului de preparare a comenzilor si de livrare catre masa clientilor;
• Marirea capacitatii de cooperare intre ospatar si bucatar;
• Bucatarul poate transmite ospatarului timpul de asteptare al clientului, pentru comanda facuta;
• Eficienta sporita in organizarea activitatilor bucatarilor si ospatarilor;
• Monitorizarea si analiza activitatii in local;
• Inventar rapid si sigur, al ingredientelor din bucatarie;
• Siguranta costurilor de productie a diferitelor preparate;
• Calcularea costului de productie pentru fiecare comanda in parte;
• Estimarea profitabilitatii;
• Sugerarea preparatelor ce pot fi eliminate din meniu, ca urmare a vanzarilor scazute sau care pot fi suplimentate, datorita succesului la clienti;
• Monitorizarea livrarilor la domiciliu (intervalul de finalizare al unei comenzi, de la ora primirii acestei pana la expediarea sa) etc.
Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe orice smartphone sau tableta Android de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, fara ca ospatarii sa se deplaseze catre POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.
Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc.). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.
Informatii utile:
Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe orice smartphone sau tableta Android de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, fara ca ospatarii sa se deplaseze catre POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.
Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc.). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.
Informatii utile:
Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie special creata pentru bucatarie, iar eficienta sa sta in realizarea in timp optim a comenzilor primite. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor, de la barmani, ospatari la bucatari.
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite, fata de varianta cu bonuri de comanda, avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie.
Facilitati principale:
Compatibilitate, adaptabilitate si optimizare conforme cu cele mai bune modele de business din Horeca. Profitati de unul dintre cele mai bune software-uri disponibile pe piata. Convingeti-va singuri, folositi Freya.
Compatibilitate, adaptabilitate si optimizare conforme cu cele mai bune modele de business din Horeca. Profitati de unul dintre cele mai bune software-uri disponibile pe piata. Convingeti-va singuri, folositi Freya.
Organizati POS-ul pentru a reflecta aranjarea din sala, ospatarii vor fi mai eficienti. Este simplu si rapid, incercati chiar acum.
Orice locatie poate organiza evenimente private, iar asta inseamna rearanjarea meselor? Acum puteti salva setup-uri de sala predefinite. Botez, nunta, petrecere, conferinta sau orice alta idee.
Urmariti toate rezervarile direct in POS de la inceput pana la final. Toti membrii echipei pot accesa informatia si ajuta un client in orice moment.
Puteti usura si mai mult eforturile echipei si timpii de servire. Meniul interior din POS permite atat denominarea articolelor cat si atasarea de imagini pentru o navigare rapida.
Inregistrati si emiteti documente fiscale direct din Freya. Urmariti platile si gestionati toate laturile financiare ale afacerii.
Viteza si portabilitatea sunt importante, iar Freya este deja disponibila pentru mobile. Tableta este un POS complet functional, pe tereasa, la distanta sau la evenimente, aveti POS-ul disponibil.
Interfata de utilizare este moderna, simpla si usor de folosit. Afiseaza doar informatiile necesare pentru fiecare pas al serviciului, fara informatii inutile.
Urmariti o comanda de la emitere pana la livrare, totul este centralizat. De la ospatar la bucatarie si inapoi la ospatar, veti putea urmarii toate etapele.
Organizati POS-ul pentru a reflecta aranjarea din sala, ospatarii vor fi mai eficienti. Este simplu si rapid, incercati chiar acum.
Orice locatie poate organiza evenimente private, iar asta inseamna rearanjarea meselor? Acum puteti salva setup-uri de sala predefinite. Botez, nunta, petrecere, conferinta sau orice alta idee.
Urmariti toate rezervarile direct in POS de la inceput pana la final. Toti membrii echipei pot accesa informatia si ajuta un client in orice moment.
Puteti usura si mai mult eforturile echipei si timpii de servire. Meniul interior din POS permite atat denominarea articolelor cat si atasarea de imagini pentru o navigare rapida.
Interfata de utilizare este moderna, simpla si usor de folosit. Afiseaza doar informatiile necesare pentru fiecare pas al serviciului, fara informatii inutile.
Viteza si portabilitatea sunt importante, iar Freya este deja disponibila pentru mobile. Tableta este un POS complet functional, pe tereasa, la distanta sau la evenimente, aveti POS-ul disponibil.
Inregistrati si emiteti documente fiscale direct din Freya. Urmariti platile si gestionati toate laturile financiare ale afacerii.
Urmariti o comanda de la emitere pana la livrare, totul este centralizat. De la ospatar la bucatarie si inapoi la ospatar, veti putea urmarii toate etapele.
Freya este unicul software de care aveti nevoie pentru a va conduce cu succes restaurantul sau barul. Aveti toate funcționalitățile necesare, centralizate si optimizate. Monitorizați performanta, vanzarile, stocul, datele, rapoartele, financiarul si clienti, totul este organizat pentru a avea controlul deplin asupra afacerii.
Freya este unicul software de care aveti nevoie pentru a va conduce cu succes restaurantul sau barul. Aveti toate funcționalitățile necesare, centralizate si optimizate. Monitorizați performanta, vanzarile, stocul, datele, rapoartele, financiarul si clienti, totul este organizat pentru a avea controlul deplin asupra afacerii.
Descoperiti cine sunt vanzatorii de top si cine nu performeaza. Urmariti ce produse se vand, cine le cumpara si cand se cumpara. Optimizati costuri, performanta si vanzari.
Controlul total al inventarului este imperativ. De la produsele de baza pana la retetele complexe, acum toate sunt monitorizate si raportate.
Cunoasterea este cheia in afacerea ta si Freya te ajuta sa cunosti doate detaliile importante. Descoperiti adevarata putere a rapoartelor.
Dublati vanzarile folosind solutia potrivita: motivarea clientilor. Cu Freya aveti toate solutiile necesare.
Puteti distribui stocul in cat de multe locatii sau gestiuni doriti. Separate sau divizate, nu conteaza, Freya centralizeaza si raporteaza informatia la final.
Fiecare utilizator primeste propriile drepturi si limite. Diminuati erorile umane cu sistemul Freya de utilizatori specifici.
Cu Freya sunteti pregatit pentru viitor. Mai multe locatii? Stocul, vanzarile, finantele si meniurile vor fi gestionate dintr-un singur loc.
Organizati exact asa cum doriti. Categorii de produse si subcategorii ale acestora, bazate pe orice criteriu veti hotari de cuviinta. Prin organizarea diferentiata va veti putea dezvolta marketingul.
Controlul total al inventarului este imperativ. De la produsele de baza pana la retetele complexe, acum toate sunt monitorizate si raportate.
Descoperiti cine sunt vanzatorii de top si cine nu performeaza. Urmariti ce produse se vand, cine le cumpara si cand se cumpara. Optimizati costuri, performanta si vanzari.
Dublati vanzarile folosind solutia potrivita: motivarea clientilor. Cu Freya aveti toate solutiile necesare.
Cunoasterea este cheia in afacerea ta si Freya te ajuta sa cunosti doate detaliile importante. Descoperiti adevarata putere a rapoartelor.
Puteti distribui stocul in cat de multe locatii sau gestiuni doriti. Separate sau divizate, nu conteaza, Freya centralizeaza si raporteaza informatia la final.
Fiecare utilizator primeste propriile drepturi si limite. Diminuati erorile umane cu sistemul Freya de utilizatori specifici.
Cu Freya sunteti pregatit pentru viitor. Mai multe locatii? Stocul, vanzarile, finantele si meniurile vor fi gestionate dintr-un singur loc.
Organizati exact asa cum doriti. Categorii de produse si subcategorii ale acestora, bazate pe orice criteriu veti hotari de cuviinta. Prin organizarea diferentiata va veti putea dezvolta marketing-ul.
SUPER USOR DE INSTALAT & UTILIZAT
2023 © Freya® este o marca inregistrata a FreyaPOS S.R.L.