06 iun.

Gestionarea eficientă a rezervărilor la hotel. Soluții moderne, sigure și simple



În zilele noastre clienții sunt din ce în ce mai pretențioși și asta pe bună dreptate. Când ai o afacere în domeniul HoReCa, de pildă un hotel sau o pensiune, va fi important să-ți întreci competiția din trei puncte de vedere: flexibilitate, eficiență și rapiditate în ceea ce privește gestionarea rezervărilor.

Desigur, ai putea afla mai multe despre tipurile de clienți și cum să gestionezi comunicarea cu fiecare în parte, dar în același timp îți sugerăm să faci pași hotărâți spre un #Smart Hotel. Mai multe despre avantaje, dar și despre oferta noastră, poți afla din rândurile următoare! 

Care sunt avantajele pe care ți le oferă un soft de gestiune hotelieră 

Prin întrebare pe care ți-o vei pune va fi legată de utilitatea Freya Hotel. Iată de ce recomandăm noi o astfel de soluție: 

Este ușor de instalat și de utilizat 

Primul lucru la care trebuie să te uiți atunci când alegi un soft de gestiune hotelieră este interfața. Cât de intuitivă este și cât de mult le va lua angajaților să se obișnuiască cu ea? De preferat va fi să alegi un soft cât mai optimizat, astfel încât rezervările și check-in-ul să se poată face în câteva click-uri. În plus, vei avea acces instant și la istoricul rezervărilor anterioare făcute de către client. Integrarea cu site-ul îți poate furniza și restul datelor necesare pentru un serviciu de calitate. 

Realizăm că uneori adaptarea este cel mai greu pas, tocmai de aceea, în urma instalării softului nostru, instalare care durează doar două ore, îți punem la dispoziție un training complet care durează o oră.  

Integrare și cu alte aplicații 

Freya Hotel este compatibilă, adaptată și optimizată pentru industria hotelieră. Astfel, pe lângă sincronizarea cu website-ul clientului, aplicația noastră poate fi conectată și cu aplicația Freya Restaurant

În plus, pentru mărirea vânzărilor, se pot integra inclusiv agențiile de turism. Astfel, poți urmări vânzările de pachete, dar poți și să compui oferte speciale, dar și să păstrezi un istoric al colaborării. Pe lângă posibilitatea de a importa și exporta date, dar și de a urmări și tot ce face fiecare utilizator în parte, aplicație se poate integra și cu minibarul și magazinul. Nu în ultimul rând, se poate ocupa și de gestiunea telefoanelor, atât pentru apelurile locale, cât și pentru cele internaționale. 

Îmbunătățește relația cu clienții 

Pe lângă oferirea accesului la istoricul complet al interacțiunilor cu clientul, aplicația poate să fie folosită și pentru generarea facturilor, a chitanțelor sau a voucherelor și cardurilor de fidelitate. 

În plus, rapoartele generate de aplicație vor oferi informații foarte clare pe baza cărora vei putea pune cap la cap strategii din ce în ce mai eficiente pentru gestionarea relațiilor cu clienții și, în definitiv, pentru maximizarea vânzărilor. Pentru a organiza informația cât mai eficient ai acces inclusiv la o diagramă GANTT. 

Dacă ai mai multe locații, poți afla instant gradul de ocupare, disponibilitate și chiar de curățenie. Datele pot fi accesate de absolut oriunde, iar aplicația Windows Mobile îți permite să rămâi mereu conectat. 

Peste 2000 de clienți folosesc deja Freya POS pentru a-și dezvolta afacerea! Discută cu un consultant și poți face parte și tu din acest grup! 

Share this