23 mart.

Cum incepi livrarea produselor la domiciliu de la restaurant și fast food în timpul crizei COVID-19



În aceste noi circumstanțe, tehnologia schimbă totul, iar Freya a fost dezvoltată ținând cont de nevoile informatice ale clienților noștri – companii din domeniul HoReCa, magazine alimentare și nonalimentare. Ne dăm seama că, la rândul lor, aceștia trebuie să fie ajutați să-și continue operațiunile și să răspundă solicitărilor unice cu care se pot confrunta.

Suntem alături de afacerile clienților noștri și, întrucât vremurile noi impun interacțiuni noi, vă amintim că facilităm livrarea produselor la domiciliu prin intermediul softului de gestiune Freya Restaurant Delivery, pe care il oferim GRATUIT . Beneficiile pentru afacerea ta sunt multiple, mai ales în aceste momente, iar printre cele mai importante menționăm economia de timp și bani, managementul meniului, al stocurilor de produse și al comenzilor online, eliminarea erorilor umane și transmiterea automată a solicitărilor către bucătărie. Freya Restaurant Delivery este integrat cu Uber Eats, iar curierii parteneri ai platformei Uber vă ajută să duceți mâncarea acasă, rapid, tuturor clienților.

Soluțiile noastre sunt apreciate de business owners și de angajați, iar acest lucru ne împuternicește să venim cu câteva recomandări utile în această perioadă pentru Restaurant și Fast Food:

  • Utilizarea modulului Freya Delivery Restaurant (îl oferim în mod gratuit!) pentru adaptarea locațiilor la sistemele de pick-up/delivery/takeaway/drive-in, fie prin livrarea produselor fără contact fizic direct cu clientul, fie prin opțiunea ca utilizatorii să-și ridice singuri comenzile din restaurante/baruri
  • Identificarea unei noi locații special dedicate serviciului delivery sau transformarea unui punct de lucru, în cazul în care este posibil, într-unul destinat livrărilor
  • Promovarea în cartier sau pe o zonă mai extinsă a serviciului de livrări nou creat
  • Folosirea anumitor angajați, ca de exemplu ospătarii sau barmanii, pentru serviciul de livrare
  • Asocierea cu firme de delivery
  • Implementarea plăților online pentru livrările fără contact fizic direct sau utilizarea POS-urilor în locațiile pick-up. Vă recomandăm și sistemul integrat Freya POS & Viva Wallet, care face mult mai sigură interacțiunea livrator-consumator și stimulează plasarea comenzilor cu livrare acasă. Aceasta reprezintă cea mai simplă metodă pentru a accepta de la distanță plăți prin orice card. Nu necesita integrare, se pot genera link-uri securizate pentru valoarea dorită, apoi se trimit pe emailul clientului ce poate plăti imediat, din confortul propriei case.
  • Reducerea programului de lucru sau efectuarea activității în ture, verificarea stării permanente de sănătate a angajaților
  • Utilizarea unor ambalaje eficiente prin care produsele alimentare să fie sigilate înainte să părăsească restaurantul, astfel încât clienții să poată avea încredere că mâncarea va ajunge la ei în deplină siguranță
  • Așezarea produselor pe un suport într-o zonă neutră a restaurantului pentru eliminarea înmânării directe a comenzilor către curier/livrator
  • Adaptarea prețurilor produselor comercializate la noua situație
  • Utilizarea cutiilor termoizolante pentru transportul comenzilor de la restaurant către locația clientului
  • Oferte de meniuri pe bază de comandă sau abonament săptămânal
  • Investiții în tehnologie pentru a facilita sarcinile de lucru ale angajaților
  • Newslettere transmise către clienți pentru a-i informa referitor la politica adoptată cu privire la situațiile generate de COVID-19

Vă mulțumim pentru parteneriatul continuu pentru ca noi #ajutamHORECA in criza.

Share this