Freya Cloud – soluție inovativă multi-locație, multi-firmă
Atunci când ai în portofoliu mai multe locații, pe care le administrezi de pe mai multe firme, Freya Cloud este soluția ideală pentru a le putea administra cu succes datorită adaptabilității sale. Dintr-o singură aplicație ai acces la tot ce se întâmplă în timp real, în fiecare locație, poți adăuga grupuri de utilizatori și seta permisiuni pentru ei, poți adăuga promoții și produse cu prețuri diferite pentru fiecare locație în parte, putând urmări și seta toate aceste detalii dintre-un singur loc.
Cloud este o soluție de tip SaaS care se adaptează ușor și firmelor de tip franciză pentru că permite gestionarea stocurilor de mărfuri, prețurilor și volumelor de date pentru fiecare locație disponibilă în parte, dintr-o singură aplicație.
Freya Cloud – Soluție mobilă și scalabilă, accesibilă de oriunde
Ai deschis una sau mai multe terase la mare, pe care vrei să le închizi iarna? Ori poate vrei să adaugi niște rulote cu înghețată sau mâncare, în zonele cele mai vizitate din oraș, pe care apoi să le închizi până la anul? Nimic mai simplu – cu Freya Cloud plătești cât consumi datorită scalabilității soluției – poți scădea sau crește numărul de locații în funcție de nevoi și să plătești conform cu aceste nevoi.
Mobilitatea o face ideală pentru firmele din domeniile HoReCa și Retail – ai nevoie doar de o tabletă pe care să poți urmări toate informațiile importante ale afacerii tale, iar unul dintre cele mai importante avantaje este acela că se poate conecta cu diferite dispozitive mobile – poți, de exemplu, să faci inventar în una din locațiile tale cu ajutorul telefoanelor mobile pe care ai instalat aplicația Inventory, toate datele fiind sincronizate în timp real cu aplicația, astfel încât să ai o imagine completă a stocului și prețurilor.
Ești în vacanță și vrei să vezi cum arată rapoartele zilnice ale locațiilor tale? Poți accesa Cloud de oriunde, de pe orice device, de oriunde din lume, aplicația putând fi instalată și pe laptop, dar și pe tabletă.
Automatizarea fluxurilor, mai ales cele legate de financiar, direct din Freya Cloud
Ai nevoie să automatizezi fluxurile de emitere facturi, NIR-uri și rapoarte? Cloud te ajută să emiți facturi din doar câteva click-uri, direct din avizele de însoțire a mărfii și să creezi note de recepție a mărfii direct din aplicația de Inventory, care este integrată cu soluția ta Cloud.
În plus, Freya Cloud îți oferă posibilitatea ca atunci când ai emis o factură, să ajungă instant și la partenerul tău. Din facturile de intrare poți genera automat NIR-uri și îți poți genera automat gestiunea, iar din facturile de ieșire poți genera procese verbale de ieșire iar în curând vei putea face sincronizare direct cu extrasele de plăți, direct în sistem. De asemenea, soluția vine și în întâmpinarea celor care vor să aibă rapid registrele de casă și de bancă.
Integrări multiple și marketing facil, direct în Freya Cloud
O soluție SaaS adaptată vremurilor actuale beneficiază de integrările necesare pentru un business bine conectat. Freya Cloud este integrată cu modulul de inventar – Inventory, care permite să faci inventarul mărfurilor direct în soluție și face NIR-uri direct în telefon, dar și cu celelalte soluții Freya – Restaurant, Self Order și Delivery. Pentru a face livrare cu ajutorul Freya Cloud nu ai nevoie decât de câteva click-uri, meniul de delivery putând fi construit foarte rapid.
De asemenea, poți folosi și un instrument de marketing integrat, care îți permite să setezi prețuri preferențiale și reduceri foarte rapid.