Schimbarea cotei de TVA de la 1 august – ce trebuie să știi dacă utilizezi soluțiile Freyapos.

Industry:

Începând cu 1 august 2025, intră în vigoare noile cote de TVA, iar toate locațiile Horeca și Retail care utilizează FreyaPOS trebuie să actualizeze corect și la timp sistemele, pentru a evita erori fiscale și contabile.

Pentru a te ajuta să treci rapid prin acest proces, am pregătit proceduri clare pentru fiecare platformă:

  • FreyaPOS Cloud

Pas 1 – schimbă cota TVA în FreyaPOS Cloud BackOffice.

Pas 2 – schimbă cota TVA în casa de marcat.( verifică cu furnizorul de case de marcat).

Pas 3 – schimbă cota TVA în FreyaPOS Cloud Interfață de vânzare.

  • FreyaPOS Restaurant

Pas 1 – schimbă cota TVA în FreyaPOS Restaurant BackOffice.

Pas 2 – schimbă cota TVA în casa de marcat ( verifică cu furnizorul de case de marcat).

Pas 3 – schimbă cota TVA în FreyaPOS Restaurant Interfață de vânzare.

Ce opțiuni ai:

✅ Poti face actualizarea singur, urmând pașii din ghidul atașat.

✅ Preferi să o facem noi pentru tine? Nicio problemă — oferim acest serviciu contra cost. Contactează echipa de suport sau vânzări pentru detalii și ofertă personalizată.

📞 021.539.78.71
✉️ sales@freyapos.ro

Important:
Asigură-te că toate NIR-urile pentru bunurile livrate până la 31 iulie sunt înregistrate înainte de 1 august, pentru a aplica corect cota veche de TVA și a evita discrepanțele între achiziții și vânzări.

Asigură-te ca noile cote sunt adăugate si in casa de marcat, contactează firma de service cu care ai contract.

Studii de Caz
Discută cu noi

Alege soluțiile noastre software pentru a-ți eficientiza afacerea!

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru orice întrebare și pentru a găsi soluția perfectă pentru nevoile tale.

Beneficiile tale:
Care sunt următorii pași?
1

Programăm o convorbire telefonică

2

Avem o întâlnire de descoperire a afacerii tale și de consultanță

3

Pregătim propunerea tehnică și financiară adaptată afacerii tale

Completează formularul de mai jos pentru a intra în legătură cu echipa FreyaPOS
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
1. Informații generale despre client - Pasul 1 din 6