19 sept.

Organizarea activității unui local cu terasă. Ce soluții te pot ajuta să atragi și să fidelizezi clienții



Pentru a atrage clienți pe terasa restaurantului tău, trebuie să te asiguri că serviciul de servire asigurat de personal este adaptat suprafeței. De aceea, este important să organizezi activitatea celor din echipa, astfel încât fiecare masa ocupată afară să fie monitorizată corespunzător. 

 

Vei afla cum te poate ajuta pachetul de soluții Freya Restaurant să stabilești un flux optime de primire și servire a clienților pe terasă. Astfel, timpii de așteptare la o masă, pentru comandă sau notă, pot fi reduși considerabil, iar acest aspect va influența percepția față de afacerea ta.  

Timpi reduși pentru preluarea comenzilor 

Terasa unui restaurant trebuie organizată astfel încât tranzitul ospătarilor către această zonă să fie constant. Nimeni nu își dorește să aștepte extrem de mult timp produsele comandate, mai ales la orele prânzului, atunci când senzația de foame poate genera disconfort sau irascibilitate.

Dacă până acum, ospătarii desemnați de tine să acopere zona de terasă erau nevoiți să se întoarcă la bar pentru a introduce comanda în POS, cu Freya Restaurant Mobile acest proces devine unul mult mai fluid. 

Softul nostru de gestiune le permite acestora să preia comenzi rapide, de pe orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android. Utilizând Freya Restaurant Mobile, marcarea produselor este posibilă chiar de la masă, iar bonurile de comandă se eliberează în timp real.

Recomandăm utilizarea unor device-uri mobile cu display de cel puțin 400X800, ce operează cu versiunea Android 4.0, sau cu orice alte versiune mai noua decât aceasta.

Organizarea inteligentă a meselor din locație

Softul Freya Restaurant permite o organizare facilă a tuturor meselor din locația ta HoReCa, inclusiv a celor din zona de terasă. Tu poți stabili foarte precis toate zonele de activitate pentru cei din echipa de servire, astfel încât fiecare ospătar să aibă propriile sale mese. 

Mai mult decât atât, în cazul în care vorbim despre ospătari cu experiență, sau care pot asigura o servire mult mai rapidă față de restul, aceștia pot primi cele mai îndepărtate mese față de bar, așa cum sunt cele de pe terasă. 

De asemenea, în cazul în care această zonă este rezervată pentru un eveniment privat, Freya Restaurant permite salvarea unor setup-uri de sală predefinite, în funcție de eveniment: botez, zi de naștere, petrecere corporate etc 

Avertizarea ospătarilor privind finalizarea preparatelor

În pachetul de soluții pentru locațiile din HoReCa este inclus și modulul Freya Restaurant Kitchen. Cu ajutorul acestuia, timpii de preluare a comenzilor de la bucătărie, pentru zona de terasă și nu numai, se reduc semnificativ. 

Viteza de lucru și eficiența în servire a ospătarilor se bazează pe randamentul celor din bucătărie. Cu ajutorul Freya Restaurant Kitchen, ai acum o imagine clară asupra activității bucătarilor, deoarece sistemul înregistrează atât plasarea comenzilor, cât și finalizarea lor. Aplicația noastră înlocuiește imprimantele cu display-uri touch screen. Așadar, față de varianta bonurilor de comandă, transmite direct mesaje către ospătari, privind finalizarea preparatelor. Comunicarea în timp real cu bucătăria le permite să aducă mâncarea la masă mult mai repede. 

Freya - Buton Vreau sa discut cu un consultant

Vizualizarea în POS a tuturor rezervărilor 

Terasele au farmecul lor, de aceea, sunt zonele spre care clienții se orientează, mai ales în perioada sezonului cald. De asemenea, panorama pe care o poate oferi terasa unei locații HoReCa este încă un motiv pentru a rezerva din timp o masă în acest spațiu. 

Una dintre comenzile pe care Freya le-ai implementat cu succes în acest pachet permite vizualizarea tuturor rezervărilor, de la începutul programului până la final. Clienții care își doresc să stea pe terasă sunt astfel direcționați mult mai repede către masa lor. 

Mai mult decât atât, nu este nevoie să angajezi o persoană special desemnată pentru hosting, deoarece cartea de rezervări poate fi accesată de orice membru al echipei, direct în POS. Astfel, accesul la informații precum numele clientului, numărul mesei sau ora pentru care s-a realizat rezervarea, permite timpi de așteptare reduși semnificativ. 

Freya Restaurant este soluția potrivită pentru locații cu terasă

Acest tool vine cu o interfață simplu de utilizat, astfel încât toți cei din echipa să înțeleagă rapid modul în care se adaptează la serviciile oferite. Discuta cu un consultant Freya despre cele mai importante funcții ale acestui pachet, pentru îmbunătățirea fluxurilor de lucru și fidelizarea clienților. Asiguram atât procedura de instalare, cât și programul de training pentru angajații tăi. 

Freya Restaurant este singurul tool software de care ai nevoie, pentru a organiza într-un mod eficient activitatea unui restaurant cu terasă. Cu ajutorul modulelor din pachet, monitorizezi performanța angajaților, ai acces la date în timp real despre stocuri, rezervări sau rapoarte și poți veni cu soluții presetate de setup, în funcție de natura evenimentelor de pe terasă. 

Informația este esențială pentru orice afacere de succes, de aceea, noi te ajutăm să cunoști în detaliu fiecare aspect din activitatea pe care o organizezi. Programul nostru permite o sincronizare a tuturor operațiunilor, factor esențial pentru creșterea profitului pe termen lung. 

Share this