Ce este un restaurant hibrid?
Un restaurant hibrid este un mixt de servicii, ospitalitate și retail, ce oferă servicii diversificate, oferta include atât produse de alimentatie cât si produse complementare, iar modul de servire a produselor combină atât servirea în locație cât și conceptul take away. Restaurantele hibride asigură zone în care clienții se pot așeza și se pot bucura de o masă sau de o băutură, iar apoi își pot face drum spre secțiunea de piață de unde pot cumpăra pentru acasă sau au variante de a cumpăra produse ce se pot servi pe drum. Un exemplu bun pentru definiția anterioară ar fi restaurantele hibride ce oferă pe lângă specialitățile din meniu și alte produse – cărți de bucate, și ustensile pentru bucătărie.
Sunt restaurante care au opțiunea de a servi în zone dedicate specialități specifice pentru micul dejun sau prânz înainte de a trece la serviciul complet pentru cină, iar alte unități si-au creat zonă dedicată comenzilor de tip „grab-and-go” pentru tot meniul.
Horeca și comerțul cu amănuntul s-au schimbat foarte mult, iar clienții au mai multe opțiuni din care să aleagă. Afacerile se adaptează la aceste schimbări noi și rapide cu mult entuziasm. Noua generație de clienți așteaptă cu nerăbdare mai multe experiențe personalizate, confort și multi-funcționalitate. Iată mai jos câteva avantaje ale acestui concept:
1. Spații flexibile
Pentru toate afacerile, dar mai ales pentru restaurante, este important să se adapteze la noua generație, la nevoile clienților care evoluează pemanent. Pentru majoritatea restaurantelor, spatiul nu este întotdeauna flexibil, iar proprietarii de restaurante nu au timp sau bani pentru a se extinde sau pentru reamanajare.
Cu toate acestea, restaurantele hibride permit proprietarilor de restaurante să utilizeze mobilier multifuncțional și separatoare multifuncționale pentru a diferenția zona de “MARKET” și zona de servire în funcție de oră, zi, dimensiunea grupului, eveniment și multe altele.
Conceptul de Restaurant hibrid asigură și posibilitatea de a crea ad-hoc un spațiu de divertisment, muzică live. Acest design permite clienților să aleagă ce tip de experiență doresc să exprimenteze, cum ar fi o experiență completă de luat masa sau să o folosească pentru întâlniri de grup mari sau pentru a urmări sport.
3. Concept Multifuncțional
Modelul hibrid oferă, de asemenea, proprietarilor de restaurante șansa de a regândi afacerea fără investiții foarte mari. Proprietarii de restaurante pot combina diferite elemente și concepte în oferta și asta pentru a permite clienților să simtă experiențe diferite. De exemplu, restaurantele pot mixa experiența culinară fină cu cea de Fast Food. Cum se poate traduce – viteză și confort, oferind în același timp calitatea, meniul și atmosfera unui restaurant de top.
3. A fi în TREND
Clienții sunt întotdeauna atrași de concepte noi, iar restaurantele hibride reprezintă o opțiune sigură pentru cei care vor să țină pasul cu noile cerințe.
Restaurantele hibride își pot actualiza rapid elementele din meniu, tipul de servire, spațiul de servire și pe cel vânzare, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și tendințelor pe care clienții le apreciază la momentul respectiv. De asemenea, se pot repoziționa și schimba designul conceptului hibrid mai repede decât alte restaurante.
Pentru un control cât mai eficient al activităților integrate intr-un astfel de concept este necesară utilizarea unui soft de gestiune, de vânzare și livrare. Freya POS poate acoperi toată gama de nevoi , venind cu funcționalități cât mai specifice.
Restaurantele hibride pot deține, de asemenea, o bucătărie GHOST și se pot extinde ca un brand virtual pentru a ține pasul cu tehnologia în schimbare rapidă din lumea de astăzi.