30 oct.

Freya Delivery – ecosistemul de soluții Freya care te ajută să reziști perioadei dificile



Anul 2020 a fost (și continuă să fie) anul celor mai mari provocări pentru industria ospitalității. De la lockdown-ul total din lunile martie – iunie la redeschiderea și apoi reînchiderea din această toamnă, criza sanitară a afectat puternic restaurantele, care s-au văzut față în față cu provocarea închiderii. Unii au ales soluția pivotării spre un nou tip de business, unul hybrid, cu terasă și sistem de livrare sau pick-up și parteneriate cu platformele de livratori (în orașele mari).

În ultimele luni, echipa Freya a gândit pentru tine un ecosistem de soluții care să te ajute să reziști acestei perioade dificile, adunate sub umbrela Freya Delivery. Aceste soluții au fost gândite pentru a putea fi integrate cu soluțiile pe care le folosești în fiecare zi, sunt adaptate la toate nevoile tale de business și te și ajută să regândești procesele astfel încât să poți trece mai rapid peste perioada dificilă pe care o traversăm.

Comenzi integrate cu multiple canale – comenzi prin centrala telefonică și website, mai ușor de urmărit în Freya Delivery

Freya Restaurant Delivery vine în sprijinul tău și a afacerii tale cu integrarea comenzilor venite din diferite canale în fluxul tău de lucru:

  1. Comenzile venite prin centrala telefonică
  2. Comenzile venite din propriul website, care se poate transforma în magazin online cu ajutorul unui modul gândit de echipa noastră
  3. Integrarea cu platformele de livratori (Glovo sau Foodpanda)
  4. Integrarea cu propria flotă de livratori
  5. Integrarea cu chioșcurile self-order

Cu ajutorul acestor module vei putea analiza care sunt canalele de vânzare care sunt cele mai performante, vei putea vedea unde ai cele mai multe încasări și care sunt cele mai profitabile campanii pe care le-ai desfășurat și, în plus, poți vedea care sunt timpii de lucru ai echipei tale, respective unde apar problemele, în caz că apar. Astfel, cu ajutorul acestor integrări vei putea lua decizii de business informate și vei avea posibilitatea de a decide unde să reduce cheltuielile, pentru a nu mai pierde bani.

Self-order Kiosk, soluția integrată aleasă deja de marile restaurante

Un sistem self-order te ajută cu diversificarea liniei de business și eficientizează procesele, eliberând angajații de fluxul de plăți, pentru a se putea implica în oferirea unei experiențe mai plăcute pentru clienți. Un sistem Self Order devine în această perioadă un canal de vânzare în plus și are câteva avantaje importante, care te pot ajuta în business-ul de zi cu zi, mai ales în această perioadă în care se recomandă limitarea contactului interpersonal:

  • Are interfață ușor de folosit, astfel că permite o experiență îmbunătățită a procesului de comandă
  • Ajută în prezentarea produselor cu imagini convingătoare
  • Oferă statusul comenzilor în timp real – astfel, clienții vor fi informați în permanență privitor la statusul comenzilor lor – fără cozi și alte metode învechite de notificare

Am fost primii furnizori de soluție dedicată și integrată pentru kiosk self-order în România și te putem sprijini în integrarea soluției în fluxul de lucru a locației tale.

Freya Kitchen Display, centralizatorul comenzilor la bucătărie

În această perioadă este ideal să folosești o soluție care te ajută să ai toate comenzile centralizate la bucătărie și să poți urmări unde apar problemele din fluxul de producție. Kitchen Display îți ajută echipa să comunice mai bine în legătură cu comenzile primite și procesul de pregătire a mâncării, evitând contactul direct între ospătari și bucătari, fără a pierde însă din calitatea serviciilor și îți oferă o imagine completă asupra proceselor din locație.

Meniul digital, partenerul locațiilor rămase deschise

Deși în această perioadă eforturile locațiilor de tip restaurant se concentrează spre zona de terasă, meniul digital este necesar nu doar pentru a avea mai puține suprafețe de contact pentru client, dar și pentru a reduce cheltuielile cu dezinfectarea și printarea meniurilor în format fizic. Meniul digital este ușor de implementat și te va ajuta și în viitor – orice modificare vei face în meniu, nu va necesita decât un update în meniul digital, nu și printarea unor noi meniuri în format fizic.

Mai puține riscuri operaționale cu ajutorul PandemSafe

În ultimele luni am adus soluții pentru afacerile din domeniul ospitalității care vor să își adapteze business-ul și să nu aibă probleme în cazul controalelor privind respectarea regulilor referitoare la coronavirus. Dacă vrei să reduci riscurile operaționale pentru restaurantul tău, o poți face cu ajutorul instrumentelor Freya care te ajută să primești în timp real notificări în legătură cu sănătatea echipei tale și să scapi de grija Registrului de Evidență a Rezervărilor Clienților în format fizic cu ajutorul unui QR Code pe care îl poți personaliza și așeza pe fiecare masă. Întreabă-ne ai multe detalii despre această soluție.

Share this