Ultimele noutăți ce țin de FreyaPOS și industria HoReCa și Retail

Cât durează implementarea unui soft de gestiune într-un magazin? Tot ce trebuie să știi ca retailer.
Implementarea unui soft de gestiune pentru magazin nu mai este demult o etapă „opțională”. În retailul modern, în care viteza, precizia și trasabilitatea sunt vitale,

Cât durează implementarea unui soft de gestiune într-un magazin? Tot ce trebuie să știi ca retailer.
Implementarea unui soft de gestiune pentru magazin nu mai este demult o etapă „opțională”. În retailul modern, în care viteza, precizia și trasabilitatea sunt vitale,

Metode de reducere a costurilor în 2025: soluții moderne pentru eficientizarea unei companii
Reducerea costurilor reprezintă unul dintre cele mai importante obiective pentru companiile care își doresc să rămână competitive, profitabile și eficiente. Într-un mediu economic în care prețurile materiilor prime fluctuează, costurile energetice cresc, iar presiunea pe marja de profit devine tot

Bon fiscal vs factură: diferențe, obligații legale și cum le emiți rapid din POS
În orice afacere, documentele fiscale nu sunt doar o formalitate, ci un element-cheie al gestionării corecte a veniturilor și al respectării legislației. De la un mic magazin de cartier, până la un restaurant sau un lanț de cafenele, fiecare vânzare

Black Friday în restaurante – trend global sau oportunitate reală pentru HoReCa din România?
Când spui Black Friday, probabil te gândești la laptopuri, televizoare și haine la reducere. În fiecare an, în luna noiembrie, internetul este invadat de bannere negre și prețuri tăiate.Dar, în ultimii ani, un fenomen interesant s-a produs: industria ospitalității a

Meniu Digital. Ghid complet de implementare pentru afaceri moderne din Horeca
Într-o industrie HoReCa aflată într-un proces accelerat de transformare digitală, restaurantele și cafenelele sunt nevoite să adopte soluții moderne care să răspundă atât nevoilor clienților, cât și cerințelor operaționale. Unul dintre cele mai eficiente instrumente în acest sens este meniul

Bon fiscal vs factură: diferențe, obligații legale și cum le emiți rapid din POS
În orice afacere, indiferent de domeniu – HoReCa, retail sau servicii –, documentele fiscale reprezintă baza unei gestiuni corecte și transparente. Cele mai importante dintre acestea sunt bonul fiscal și factura, ambele atestând o vânzare, dar având scopuri și efecte

TVA ( taxa pe valoare adăugată). Ce este, cum se calculează şi ce trebuie să ştii pentru buna gestionare a afacerii.
Într-un ecosistem fiscal tot mai dinamic și supravegheat, înțelegerea profundă a regimului TVA nu mai este doar o responsabilitate contabilă, ci o necesitate strategică pentru orice administrator sau antreprenor. Dincolo de simpla definire a TVA-ului ca taxă pe valoarea adăugată,

Metode de plată în comerțul electronic și offline
Într-un context economic în care digitalizarea devine nu doar o opțiune, ci o necesitate, modul în care o afacere gestionează încasările, facilitează plata și optimizează interacțiunea financiară cu clientul joacă un rol esențial în definirea experienței de cumpărare, în creșterea

Upsell sau Cross-sell? Cum pot contribui la creșterea vânzărilor.
Într-un context economic în continuă schimbare, în care presiunea asupra marjelor de profit este tot mai mare, iar atragerea de clienți noi presupune costuri semnificative, companiile care reușesc să optimizeze valoarea fiecărei interacțiuni cu clientul se detașează vizibil de concurență.

Dispoziția de plată – tot ce trebuie să știi despre acest document financiar esențial.
În orice companie, indiferent de domeniul de activitate, gestionarea corectă a fluxurilor financiare este vitală. Fie că vorbim de plăți către furnizori, colaboratori sau angajați, toate tranzacțiile trebuie să fie documentate și înregistrate cu rigurozitate. Unul dintre cele mai importante