Soluții FreyaPOS

Soft self order

Freya Self Order. Experiența plăcută pentru clienți prin digitalizarea comenzilor.

Self order Îmbunătățește fluxul comenzilor

Un sistem self-order are ca scop diversificarea liniei de business, eliberarea angajaților actuali și concentrarea pe alte procese care aduc valoare adăugată clienților și eficientizează procesele din zona de producție și calitatea produselor.

soft self order - freyapos.ro

Digitalizati comenzile: imbunatatiti experienta si retentia clientilor

Interfață ușor de folosit

Permite o experiență unică si fluidă a procesului de comandă de la terminalul Self-Service

Suport customizat de imagini produse

Prezentati meniurile și preparatele cu imagini convingătoare

Statusul comenzilor in timp real

Clienții vor fi informați în permanență privitor la statusul comenzilor lor – fără cozi și alte metode învechite de notificare

Crește încasările - permite clienților să efectueze comenzi mai rapid.

Canal de vânzări suplimentar

Deservești mai mulți clienți cu ajutorul canalelor alternative de comandă

Produse / servicii Up-selling

Mărești valoarea comenzii medii prin sugerarea de produse alternative sau variante suplimentare produselor din coșul de cumpărături

Sistem rapid

Finalizezi comenzile mai rapid prin acceptarea plații cu carduri

Economisești bani - optimizezi operațional restaurantul și îmbunătățești productivitatea personalului

Terminalele Self-Order, alături de interacțiunea umana

Personalul se implică mai mult in procesul de servire și vânzare, nu pe procesarea de plăți. Terminalele au capacitatea de a prelua fluxul de clienți atunci când personalul este suprasolicitat. De asemenea comenzile sunt preluate fără erori.

Rapoarte specifice

Rapoarte detaliate pentru a înțelege mai bine preferințele clienților

Ce părere au clienții Freya Delivery?

Întrebări Frecvente Generale

O soluție de self-order permite clienților să plaseze comenzi direct de pe terminale self-service sau dispozitive mobile, fără a interacționa cu personalul. Clientul poate naviga prin meniu, personaliza comanda și efectua plata, toate prin intermediul unui ecran tactil.

stemele de self-order reduc cozile și timpul de așteptare, crescând eficiența operațională și eliminând erorile umane. De asemenea, permit personalului să se concentreze pe alte sarcini, îmbunătățind astfel experiența generală a clienților.

Un terminal self-order oferă opțiuni de upsell automatizate, sugerând produse complementare sau upgrade-uri în timpul procesului de comandă, ceea ce poate crește valoarea medie a coșului de cumpărături.

Sistemele de self-order îmbunătățesc experiența clientului oferind o interfață intuitivă, acces rapid la meniu și mai mult control asupra personalizării comenzilor. Clienții apreciază timpul redus de așteptare și precizia în plasarea comenzilor.

Implementarea unui sistem de self-order reduce sarcina personalului de la casă, oferindu-le mai mult timp pentru a se concentra pe pregătirea și livrarea comenzilor, ceea ce poate duce la servicii mai rapide și mai bune.

Meniu digital restaurant - Crește eficiența și satisfacția clienților

Discută cu noi

Alege soluțiile noastre software pentru a-ți eficientiza afacerea!

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru orice întrebare și pentru a găsi soluția perfectă pentru nevoile tale.

Beneficiile tale:
Care sunt următorii pași?
1

Programăm o convorbire telefonică

2

Avem o întâlnire de descoperire a afacerii tale și de consultanță

3

Pregătim propunerea tehnică și financiară adaptată afacerii tale

Programează o întâlnire gratuită cu consultanții noștri