Program livrări cu platformă integrată
Fără timp pierdut cu notarea comenzii pe suportul tradițional. FreyaPOS nu se oprește la funcționalitățile obișnuite ale unui terminal POS tradițional.
Soluție integrată
Platformă completă pentru restaurante, optimizată pentru gestionarea eficientă a meniului, stocurilor și comenzilor online, integrând multiple opțiuni de livrare externă pentru maximizarea vizibilității și eficienței afacerii tale.
Eliminarea erorilor umane și transmiterea automată a solicitărilor către bucătărie
Vine cu un management eficient al meniului, al stocurilor de produse și al comenzilor online
Pentru ca te ajuta sa economisesti timp si sa administrezi eficient bugete si resurse
Toate informatiile legate de comanda sunt actualizate automat, cu ajutorul Freya Call Receiver, numarul de telefon este transmis catre Freya POS, pentru a identifica mai repede clientul.
Modulul livrare, vine cu optiunea de integrari suplimentare cu platformele independete de livrare: TAZZ, Glovo, Bolt Food. Mai multe optiuni pentru afacerea ta ca produsele tale sa fie cunoscute si comandate. Solutia iti ofera control si eficientizarea activitatii de livrare, chiar daca sursa comenzilor este diferita.
Freya Dispatch iti organizeaza activitatea de preluare si livrare a comenzilor.
Păstrează ritmul și fii consecvent în preluarea comenzilor via telefon. Este important ca timpul alocat fiecărui client pentru transmiterea comenzii să fie cât mai scurt, iar informațiile transmise telefonic să fie înregistrate cât mai corect.
Freya Dispatch te asigură de livrarea la timp a comenzilor către centrele de producție, reducerea costurilor cu livrarea și organizarea eficientă a activității livratorilor.
Comenzi înregistrate CORECT, la TIMP și cu ADRESA CORECTĂ!
Renunță la notițele pe suportul tradițional.
Modul special pentru preluarea comenzilor, centralizarea și organizarea livrărilor (integrare cu site-urile web WordPress, modulele Freya Delivery și soluții de plată electronică).
De ce Freya Dispatch?
Preluarea corecta a comenzilor via telefon
Interfata simpla si intuitiva
Diminuarea erorilor umane
Baza de date clienti, alocare adrese multiple/ client, istoric comenzi client
Valida pentru lanturile de restaurante care au un numar unic de comenzi
Selectarea zonei de livrare si a costului aferent pentru serviciile de livrare in zona respectiva
Inregistrare simpla a comenzilor prin bifarea in sistem a produselor din meniu, cantitate
Facturare corecta a comenzii ( conform portiilor cantitative setate in sistem)
Personalizarea denumirii zonelor de livrare prin adaugare de detalii zona
Integrarea cu modulele Freya Restaurant, Freya Kitchen, Freya Cloud
Ce părere au clienții despre FreyaPOS?
Întrebări frecvente generale
Un software de gestionare a livrărilor, cum este Freya, automatizează și eficientizează procesul de preluare și livrare a comenzilor, organizând activitatea livratorilor și eliminând erorile umane prin transmiterea rapidă și corectă a informațiilor.
Un POS integrat precum FreyaPOS optimizează fluxul de comenzi, gestionarea meniului și a stocurilor, și oferă opțiuni de livrare online. Astfel, restaurantele pot procesa comenzi mai rapid, oferind o experiență îmbunătățită clienților.
Când alegi un software de livrări, caută soluții care oferă integrare cu platforme populare de livrare (ex. Glovo, TAZZ, Bolt Food), automatizarea preluării comenzilor și actualizarea automată a stocurilor, pentru a minimiza timpul de procesare și erorile.
Integrarea unui software de livrare cu platforme externe permite restaurantelor să ajungă la un număr mai mare de clienți și să gestioneze eficient comenzi din surse multiple, asigurând o vizibilitate maximă și un flux de lucru optimizat.
FreyaPOS automatizează transmiterea comenzilor direct către bucătărie și actualizează datele despre clienți și adrese, eliminând nevoia de introducere manuală și reducând astfel riscul de erori.