Integrări și funcționalități extinse Freya
Mai jos sunt detaliate aplicatiile, care impreuna cu Freya, te ajuta sa gestionezi, sa promovezi serviciile / produsele si sa eficientizezi activitatile zilnice. Lucram impreuna cu partenerii nostri ,pentru ca munca, fluxurile de lucru si timpul alocat de angajatii tai sa fie cat mai bine optimizate.
Integrari plug-and-play
Solutie de procesare plati electronice
Pentru incasări rapide, alege Freya POS/Cloud și Viva Wallet.
Plata cu cardul nu mai necesită un POS bancar special pentru astfel de tranzactii! Acum, acest proces poate fi simplificat și flexibil, pentru că poți gestiona vânzările cu ajutorul Freya Cloud și poți încasa valoarea comenzii cu ajutorul serviciilor Viva Wallet.
Mobilitatea și rapiditatea tranzacțiilor sunt beneficii reale atât pentru clienti cat si pentru afacerea ta.
Procesare Inteligentă de Documente
- Algoritmii matematici sofisticați recunosc rapid și eficient datele din documente.
- Învățarea automată accelerează recunoașterea de documente noi
- Viteză de operare de 6x mai mare
- Introducere integrală detalii
- Învățare automată din erori
- Lucru în paralel cu sistemul
- Disponibilitate 24/7, de oriunde
- Nu mai angajezi pe acest nivel
- Învățare automată contări noi
- Arhivare digitală automată
- Portal de colaborare cu clienții
- Căutare imediată în portal
- Raportări detaliate
Solutie de management electronic al meniurilor, care permite comanda direct de la masa si interactiunea directa cu ospatarii
O aplicatie care ajuta ospatarul sa isi optimizeze activitate, sa preia sigur si corect comenzile din POS, sa primeasca suplimentarea comenzii doar printr-un singur click din partea clientului.
Clientul poate cere nota de plata prin intermediul aplicatiei si primeste un sumar corect al comenzii.
Scapi de grija urmaririi ospatarului, iar clientul preia controlul deplin asupra procesului de comanda.
Meniu digital
Simplu si economic. Adaugi sau stergi un preparat in cateva secunde, modificarea este disponibila imediat clientilor Poftigo.
Cresterea vanzarilor
Promovarea ofertelor si a evenimentelor, tehnici de vanzare up-selling si cross-selling, gestionarea eficienta a comenzilor, organizarea eficienta a personalului, rapoartele statistice disponibile vor sustine crestarea vanzarilor.
Servire eficienta si fara erori
Angajatii se pot organiza mai bine pentru ca au control asupra comenzilor, stiu in orice moment ce trebuie sa serveasca la mese, cine are nevoie de ajutor, cine a cerut nota.
Rapoarte ale activitatii in timp real
Activitatea restaurantului este afisata in rapoarte succinte si intuitive ce sublinieaza performantele ospatarilor, recenziile clientilor sau cele mai apreciate preparate. Si nu doar atat!
- Tipărire bonuri fiscale pe casele de marcat și imprimantele fiscale Datecs, Daisy, Custom, Elcom, Olivetti, Orgtech, Partner, Sam4S/Posiflex, Tremol (Activa, AdPos, ExcelComp, Valmed), Incotex
- Extrage rapoartele necesare pentru ANAF în format XML (Datecs, Daisy, Custom, Elcom, Olivetti, Orgtech, Partner, Sam4S/Posiflex, Tremol
- Trimite automat pe email contabilitate XML-urile ANAF (Datecs, Daisy, Elcom, Olivetti, Orgtech, Partner, Sam4S/Posiflex, Tremol
- Verificare inițială fișier de comandă pentru a nu bloca funcționarea echipamentului
- Afișare text pe afișaj extern pentru imprimantele fiscale (Datecs, Custom)
- Funcționare driver atât pe COM/USB/Bluetooth cât și pe UTP/Rețea
- Driver rapid, de dimensiuni reduse și care consumă resurse puține
- Generare fișier de răspuns cu numărul bonului / numărul Z-ului curent
- Depunere/retragere numerar din casă direct din interfață sau din linie de comandă
- Sintaxa bon comandă compatibilă FPrint sau FiscalWire
- Raport X și Z direct din interfață sau din linie de comandă
- În caz de eroare, fișierul de răspuns conține informații suplimentare despre eroare
Driver fiscal si pentru integrarea pos-urilor bancare
Lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Solutie de tip Channel Manager
- Economisesti timp, prin gestionarea rezervarilor provenite din surse diferiteîntr-un singur loc.
- Actualizezi toate planurile tarifare la canalele selectate cu un instrument ușor de utilizat de gestionare a canalelor.
- Optimizezi promovarea online lucrând cu o gamă echilibrată de canale.