Software cu 100% discount pentru Micii Retaileri

Te ajutăm să ai o afacere eficientă.

Descoperă cum Freyapos oferă sprijin micilor retaileri din România cu 100 de licențe gratuite pentru software de gestionare a magazinului. Optimizăm afacerile tale pentru succes!

FreyaShop
fără costuri de achiziție

100 licențe gratuite

Bine ai venit la Freyapos, partenerul tău de încredere în dezvoltarea afacerii! Suntem dedicați sprijinirii micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a unui software de gestiune a magazinului, împreună cu consultanța necesară pentru implementare. Scopul nostru este să optimizăm operațiunile și să creștem profitabilitatea afacerii tale.

Optional: Integrare METRO – (900lei)
Optional: Integrare Freya Inventory + Dispozitiv de inventariere Sunmi L2S, 2D, Imager, WiFi, Bluetooth, NFC, GPS, USB – (2800 lei)
Ofertă valabilă în limita stocului disponibil, în perioada
09.05 – 31.07.2024

Freyapos lansează o inițiativă de sprijinire a afacerilor din România - Planul Retail Smart: 100 de Licențe Gratuite.

Magazinele de proximitate din România se confruntă cu numeroase provocări, de la gestionarea manuală a stocurilor și dificultățile în monitorizarea vânzărilor, până la adaptarea la schimbările pieței și costurile ridicate ale tehnologiei. Înțelegem aceste obstacole și venim în întâmpinarea ta cu soluții eficiente și accesibile.

Citește regulamentul

Te ajutam sa iti cresti vanzarile

Cum te poate ajuta tehnologia să controlezi mai bine afacerea ta?

Optimizezi procesele de vânzare și gestiune a stocurilor
Un software de gestiune te poate ajuta să urmărești vânzările și să monitorizezi stocurile, astfel încât să poți menține un nivel optim de stocuri și să previi pierderile (în cazul produselor perisabile). Echipamentele hardware precum cititoarele de coduri de bare te pot ajuta la înregistrarea rapidă a tranzacțiilor și reducerea erorilor.
Automatizarea proceselor contabile și administrative
Software-ul de gestiune te poate ajuta la automatizarea unor procese contabile și administrative, precum gestionarea facturilor și a rapoartelor fiscale, ceea ce poate reduce timpul și costurile asociate acestora.
Îmbunătățirea experienței clienților
Echipamentele hardware precum POS-ul te pot ajuta să îmbunătești experiența clienților prin creșterea vitezei de procesare a tranzacțiilor, evitarea erorilor de facturare și a unui proces de plată mai ușor și mai convenabil.
Controlul și monitorizarea rezultatelor
Software-ul de gestiune facilitează monitorizarea performanțelor magazinului în timp real și identificarea problemelor, respective a măsurilor ce trebuie aplicație.

De ce Freya SHOP pentru magazinul tău?

Reduci timpul și efortul necesar pentru a efectua diverse taskuri și procese, astfel ai mai mult timp și energie pentru alte activități importante.
Te ajută la reducerea erorilor umane care pot apărea în timpul procesului de gestionare a stocurilor, cum ar fi erori de inventar sau de preț.
Gestionezi eficient inventarul - un software pentru gestiunea stocurilor poate ajută la menținerea unui inventar precis și actualizat, astfel încât să poți ține evidență produselor și a cantităților disponibile în timp real
Ai un control bun asupra procesului de vânzare.

Super ușor de Instalat și Utilizat

Vrem să îți oferim cel mai bun software pentru afacerea ta.

Noi ne ocupăm de întreagă procedura de instalare, iar tu te bucuri de un software utilizat de peste 2500 companii din România

Testimoniale clienți

Alătură-te sutelor de clienți mulțumiți care acum își pot canaliza atenția spre îmbunătățirea afacerii lor, în timp ce Freya îi ajută la management.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Un consultant Freya îți stă la dispoziție, folosește numărul de telefon disponibil mai jos pentru a intră în legătură cu noi.