Alege soluția completă pentru creșterea afacerii tale
Faci livrari? Cu Freya Delivery e foarte simplu si rapid

- Solutie locala pentru managementul comenzilor, care comunica cu Kitchen Display, Client Display si imprimante de sectie
- Integrare cu servicii de preluare comenzi - CallReceiver sau Freya Dispecerat - si cu solutii de monitorizare a flotei
- In interfata intuitiva ai acces la informatii complete despre comanda curenta: clientul, totalul de plata, discount-ul aplicat, data si ora, precum si timpul care a trecut de la preluarea comenzii
- Vizualizezi in timp real dispunerea pe harta a comenzilor de livrat iar, prin integrarea cu API Google Maps, comanda e transmisa catre locatia de preparare cea mai apropiata de adresa clientului
- Poti printa etichete pentru fiecare colet sau produs ambalat
- Ai integrare completa cu plaformele de livrare - ex. Tazz, Glovo, Bolt, iar daca nu ai curieri proprii poti utiliza functionalitatea dedicata curierilor parteneri
- Integrare cu procesator de plati, site web bazat pe tehnologia WordPress sau cu platforme specializate - ex. RestaJet
- Ai acces permanent la istoricul de comenzi al fiecarui client pentru derularea de promotii si programe de fidelizare

Self order complet automatizat, usor de utilizat si implementat
- Plata card, prin integrare POS BT/ ING / BRD sau cash, direct la casieria locatiei
- Posibilitate de editare a meniului si de a transmite informatii specifice de pregatire a preparatelor; integrare cu module suplimentare: Client Display si Kitchen Display
- Sincronizare online cu solutia Freya Cloud
- Integrare si utilizare fluxuri multiple: comanda in locatie sau precomanda produse - comanda la o data ulterioara
- Vizualizezi in timp real dispunerea pe harta a comenzilor de livrat iar, prin integrarea cu API Google Maps, comanda e transmisa catre locatia de preparare cea mai apropiata de adresa clientului

Reteta succesului: eficienta ridicata, control deplin si productivitate crescuta

- Interfata intuitiva si usor de utilizat
- Functionalitate Meniu Digital si sisteme integrate de fidelizare si discounturi personalizabile, inclusiv Happy Hour
- Impartirea notei si emiterea facturii fiscal se pot face direct din POS
- Trasabilitate costuri si evidenta preturi de achizitie
- Monitorizare a fluxului de lucru al bucatarilor si afisarea comenzilor pe display in zonele de preparare
- Notificare automata a personalului de servire atunci cand comanda este gata
- Personalizare facila a retetei produselor astfel incat stocul de materii prime este evidentiat in timp real si fara distorsiuni
- Rapoarte complete, inclusiv despre productivitatea personalului de servire (individual, pe zone de servire, volume incasari si intervale orare), produse si ingrediente preferate de clienti
- Export facil/ catre programe de contabilitate - ex. Saga, Winmentor, Softone, Gestoc

Fii mereu cu un pas in fata concurentei
- Experienta de utilizare intuitiva
- Integrare facila cu solutii hardware si software existente deja in locatie
- Integrare cu generator de etichete, terminale de inventariere Android si cantare
- Functionalitati de marketing incluse: oferte speciale si de fidelizare
- Integrare cu magazinul online: baza de date, stocuri, client, vanzari (prin versiune Cloud)
- Monitorizare stocuri, preturi, NIR-uri
- Functii financiare extinse: plati, intrari, scadente si operatiuni
- Rapoarte complexe si detaliate
Fii mai flexibil, mai rapid si mai eficient decat concurentii tai

- Interfata intuitiva si usor de utilizat
- Booking rapid, check-in si schimb de camere in doar cateva click-uri
- Istoric clienti si blacklist, promotii, campanii si oferte speciale
- Sistem de rezervari performant, cu functionalitati dedicate pentru grupuri, agentii de turism si integrare cu modulul de Restaurant
- Integrare cu site-ul web al locatiei tale
- Multilocatie/ Enterprise
- Rapoarte complexe si functii de administrare performante - monitorizare personal, utilizatori si istoric operational pe fiecare camera

Administreaza-ti toate locatiile direct de pe dispozitivul mobil
- Produs premium, inovator, disponibil atât pe interfața iOS, cat și Windows
- Scalabil nativ: multi-user, multi-locație, multi-gestiune, multi-companie
- Functionare autonoma pana la 7 zile, in lipsa conexiunii la Internet
- Interfața de administrare WebBased ce asigura acces rapid la date oriunde in lume, pe orice dispozitiv
- Ofera o imagine clara asupra stocurilor, inventarului, materiilor prime, cu descarcarea automata din stoc pentru orice vanzari procesate pe POS
- Evidentiere preparate complexe si ingrediente, inclusiv toppinguri
- Comenzi rapide pentru ridicare din locație si comenzi viitoare, care vor fi transmise in terminal in ziua de colectare
- Integrare cu site-uri de comenzi si cu servicii de livrare - ex. Tazz, Glovo, Bolt
- Evidente financiare amanuntite: Freya Cloud poate inregistra și procesa facturi aferente gestiunii, dar și elemente de alta natura financiara - chirii, salarii, utilitati
- API prietenos pentru integrare website-uri sau alte servicii de sincronizare
- Export facil catre programe de contabilitate - ex. Saga, Winmentor, Softone, Gestoc
- Posibilitatea de a crea rapoarte complexe si personalizate