Soluții FreyaPOS

Restaurant

All-in-one pentru gestiunea restaurantului

Soluții software integrate pentru afacerea ta

Acum poți să te concentrezi pe ceea ce faci cel mai bine, pentru că ai la dispoziție un ajutor de încredere. FreyaPOS îți pune la dispozitie o suită de funcționatăți ce te vor ajuta să gestionezi mai bine restaurantul - un sistem POS versatil, intuitiv și soluții de gestiune a livrărilor, un backoffice puternic si generarea de rapoarte ce te pot ajuta să iei decizii înțelepte. Lasă-ne să ne ocupăm de detaliile tehnice.

software de gestiune - freyapos.ro

Rapid și funcțional!

Sistem POS dedicat restaurantelor. Experimentează o interfață intuitivă și ușor de folosit. Instalarea platformei este rapidă, la fel și instruirea personalului.

Se sincronizează perfect cu alte instrumente esențiale pentru afacerea ta: echipamente hardware, POS mobil, soluții Self Ordering, dispozitive bancare, case de marcat, Kitchen display, livratori. ( Tazz, Bolt, Glovo).

Integrarea cu meniul digital este facilă și poți pune la dispoziția clienților un meniu actualizat. 

Iată o listă a principalelor funcționalități ce te ajută în procesul vânzare / încasare:

Crește experiența și loialitatea clientilor restaurantului tău

Crează conexiuni mai bune și atrage clienți cu tranzacții fără întreruperi și experiențe culinare. Vedei cum poate funcționa FreyaPOS Restaurant pentru afacerea ta.
Edit Content

Economii la livrare

Elimină plata comisionului de 15-20% pentru serviciile terțe.

Administrare comenzi

Comenzile plasate online ajung direct pe POS pentru un flux de preluare rapid și precis.

Ridicare facilă

Gestionarea ușoară cu mesaje text bi-direcționale pentru a-i ține informați pe oaspeți.

Edit Content

Point of Sale

Preia comenzi și procesează plăți mult mai repede, poți chiar face modificări în timp real asupra meniului.

Loialitate

Urmărește punctele și recompensele care îi fac pe clienți să revină și care cresc gradul de loialitate pentru restaurantul tău.

Comezi la masă

Chelnerii pot prelua comenzi și încasa plăți de 2-3 ori mai rapid per masă.

QR Code pentru meniu digital + Plată cu POS Mobil

Clienții pot scana un cod QR pentru a accesa meniul digital și pot comanda/plăți direct de pe telefoanele lor.
Edit Content

Kitchen Display

Eficientizează gestionarea comenzilor și reduce erorile de comandă.

Integrare meniu

Automatizați-vă meniul complet, prețurile și promoțiile.

Administrarea meselor

Îmbunătăște serviciul zilnic cu harta meselor pe etaje și atribuiți chelneri în consecință.

Administrarea oaspeților

Îmbunătățește servirea clienților la mese, și administrează mai ușor și facil rezervările online.
Edit Content

Sigur & Securizat

Plățile sunt sigure și securizate.

Opțiuni contactless

Acceptă plată mobile cu ajutorul tabletelor care se află la chelneri sau folosind telefoanele mobile ale clienților.

Acceptă toate tipurile de plăți

În plus față de plățile prin metode clasice poți accepta si plata prin Apple Pay sau Google Pay.

Management eficient al datelor și rapoarte detaliate

Datele relevante și analizele detaliate sunt esențiale pentru deciziile de business. FreyaPOS îți oferă instrumentele necesare pentru colectarea și analiza datelor legate de vânzări și preferințele clienților. Acest lucru te ajută să identifici tendințele și să adaptezi strategiile de afaceri.

Sistem de gestiune și inventar

Ai o evidență clară privind recepția, introducerea în gestiune și vânzarea produselor. Gestiunea stocurilor este automatizată: consulți situația reală în orice moment.

Funcționalități de marketing

Este mai ușor să creezi campanii punctuale de preț și discount, de upselling, meniuri speciale. Cu sistemul de loialitate integrat, poți păstra clienții implicați și fideli, și cunoaștem cât de important este să îți fidelizezi clienții pentru a asigura continuitate afacerii tale.

Livrezi și online

Livrezi și online, dar și prin canale proprii sau prin aplicații externe ( Glovo, Tazz, Bolt), dar poți controla la fel de ușor și vânzările din locațiile fizice.

Află despre experiența clienților

Întrebări Frecvente Generale

Un POS (Point of Sale) all-in-one pentru restaurant este un sistem complet de gestionare a tranzacțiilor și operațiunilor unui restaurant, integrând funcționalități precum procesarea plăților, gestionarea meniurilor, urmărirea inventarului, gestionarea comenzilor, programarea personalului și raportarea vânzărilor. Aceste sisteme sunt concepute pentru a simplifica și eficientiza activitățile zilnice ale unui restaurant.
Cel mai bun sistem POS pentru un restaurant depinde de nevoile specifice ale afacerii tale. Este important să compari funcționalitățile, prețurile și suportul oferit de diferite sisteme POS pentru a alege cel mai potrivit pentru restaurantul tău.
Cele mai comune sisteme POS pentru restaurante sunt cele care oferă o combinație de ușurință în utilizare, funcționalități avansate și suport tehnic eficient. Acestea includ funcționalități precum gestionarea comenzilor, procesarea plăților, gestionarea inventarului și generarea de rapoarte detaliate.
Da, majoritatea restaurantelor moderne folosesc sisteme POS pentru a gestiona eficient operațiunile zilnice. Aceste sisteme ajută la procesarea rapidă a comenzilor și plăților, gestionarea inventarului, programarea personalului și generarea de rapoarte detaliate despre vânzări și performanța restaurantului.

Pentru a alege cel mai bun sistem POS pentru afacerea ta, ia în considerare următorii pași:

  • Evaluează nevoile specifice ale restaurantului tău (ex. tipul de servire, volumul de tranzacții, numărul de locații).
  • Compară funcționalitățile oferite de diferite sisteme POS (ex. gestionarea inventarului, raportarea vânzărilor, suportul pentru integrarea cu alte sisteme).
  • Verifică costurile totale, inclusiv abonamentele lunare, taxele de tranzacție și costurile de instalare.
  • Citește recenzii și solicită demonstrații gratuite pentru a vedea cum funcționează sistemul în practică.
  • Asigură-te că sistemul POS oferă suport tehnic adecvat și training pentru echipa ta.
Discută cu noi

Alege soluțiile noastre software pentru a-ți eficientiza afacerea!

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru orice întrebare și pentru a găsi soluția perfectă pentru nevoile tale.

Beneficiile tale:
Care sunt următorii pași?
1

Programăm o convorbire telefonică

2

Avem o întâlnire de descoperire a afacerii tale și de consultanță

3

Pregătim propunerea tehnică și financiară adaptată afacerii tale

Programează o întâlnire gratuită cu consultanții noștri