20 mart.

Trendurile din industria hotelieră



În ultimii ani, industria hotelieră s-a dezvoltat tot mai mult. Accentul cade pe îmbunătățirea calităților serviciilor, dar și pe integrarea de noi tehnologii, obiectivul fiind cel al fidelizării clienților. În 2019, trendurile din această industrie fac referire, în special, la experiențele oferite clienților, la designul interior, dar și la interesul acordat tehnologiei.

  1. Personalizarea călătoriei – datele colectate de hotel ajută la personalizarea ofertelor, promoțiilor trimise fiecărui client. Conform GDPR este necesar ca site-ul hotelului să aibă setările private stabilite, folosind un software ce respectă și comunică informații confidențiale oaspeților. În plus, experiențe precum excursii locale, cursuri de gătit, călătorii de o noapte în deșert sau diverse activități organizate de hotel, le va oferi oaspeților momente de neuitat.
  2. Design interior – în 2019, accentul cade pe un decor cu inspirație naturală, pe culori precum verde, galben, combinate cu obiecte de mobilier realizate manual, din care să reiasă acel sentiment al culturii locale. Adăugând plante cât mai variate, dar și un spațiu eco-friendly, cu sticle reciclabile, hârtii, acestea formează un loc ce le oferă clienților încredere și ideea de protejare a naturii.
  3. Tehnologie – tehnologia este peste tot, iar în anul 2019, aceasta a devenit un instrument important în derularea afacerii tale. Dacă ai un business în industria hotelieră, tehnologia nu este de evitat. Aceasta vine cu un mare beneficiu, devine o parte din operațiunile hotelului,  marketing și distribuție. 

Având în vedere tendințele de mai sus, tehnologia joacă un rol esențial în îmbunătățirea experienței clientului. Totodată, o nouă opțiune pentru facilitarea afacerii tale o reprezintă sistemele de gestiune a proprietăților bazate pe Cloud – extensie tehnologică ce a devenit o prioritate pentru numeroși hotelieri, în 2019.

Share this