04 dec.

Succesul în industria hotelieră – 5 lucruri pe care ar fi bine să le faci



Sursa foto https://www.pexels.com/photo/photo-of-wine-bottle-and-food-on-table-1579253/

 

Dacă te întrebi cum reușește un hotel să aibă succes, trebuie să știi că este vorba de un cumul de factori, de la locație, popularitatea destinației în care se află și până la facilitățile puse la dispoziție sau personalul angajat. 

În industria hotelieră cheia succesului constă în a găsi mereu noi metode de a depăși așteptările clienților și de a găzdui evenimente deosebite. Mai jos îți venim în ajutor cu 5 sfaturi:

 

 1. Folosește tehnologia pentru a maximiza eficiența 

Un soft construit special pentru industria hotelieră este cea mai bună modalitate pentru a crește eficiența și a îmbunătăți rezultatele. Tehnologia te ajută sa acționezi rapid, să vii în întâmpinarea clientului în timp util și să-i oferi ceea ce își dorește. 

Softul de gestiune pentru hoteluri, Freya Hotel, te ajută să monitorizezi rezervările (inclusiv când ai mai multe locații), să accesezi istoricul clilenților, să gestionezi facturile, schimburile de personal și multe altele. 

Utilizarea tehnologiei contribuie la diminuarea volumului de muncă, atât al tău, cât și al angajaților tăi. În plus, turiștii de astăzi preferă tot mai mult să facă rezervările direct pe site-ul hotelului, folosind smartphone-ul. Deci, nu poți să întorci spatele tehnologiei!

 

2. Deleagă sarcini angajaților și răsplătește-i pentru rezultate

Agenda de lucru poate fi mai încărcată ca oricând. Dacă vrei să te poți concentra pe toate acele task-uri importante, învață să delegi. Timpul este prețios, iar tu știi foarte bine lucrul acesta. În plus, să delegi task-uri angajaților potrivit competențelor pe care le au, îi va motiva pe aceștia. Este ca și cum transferi din autoritatea ta personalului. Ține cont că este important să le explici foarte bine ce au de făcut și la final, când rezultatele sunt foarte bune, oferă feedback pozitiv sau diferite recompense.

 

3. Acordă atenție feedback-urilor primite de la clienți

În era internetului feedback-urile sunt foarte ușor de distribuit. Mulți dintre noi împărtășesc experiențele avute cu serviciile unui hotel sau altul. 

Asigură-te că răspunzi la toate recenziile pe care hotelul tău le-a primit pe Google, atât la cele pozitive, cu mulțumiri, cât și la cele negative, într-un mod politicos, sincer și autentic. 

Încă un lucru pe care îl poți face este să citești recenziile competiției tale, pentru a afla mai multe despre punctele forte ale acelor hoteluri. 

În felul acesta afli ce îmbunătățiri mai ai de adus!

 

4. Oferă-le clienților o experiență inedită

Industria hotelieră de astăzi nu se mai rezumă doar la cazare, este important să oferi o experiență surprinzătoare oaspeților prin identificarea nevoilor și așteptărilor acestora. Concertele live, distracția la piscină, fitness-ul, SPA-ul, experiențele culinare deosebite, expozițiile sau evenimentele săptămânale, toate sunt pe listă. 

Sunt turiști care nici nu stau prea mult în cameră din dorința de a vizita cât mai multe. Atunci pune-i în temă cu tot ce le oferă autentic locurile în care au poposit.

 

5. Asigură-te ca site-ul arată impecabil

Site-ul hotelului tău joacă un rol important în decizia clientului. În funcție de imaginile pe care le găsește el poate fi atras să facă o rezervare. Fotografiile profesioniste, de rezoluție foarte bună, galeriile video, un text clar, aerat, sunt absolut necesare.

De asemenea, practicile SEO te pot ajuta să fii vizibil în rezultatele motorului de căutare.

Tu și fiecare dintre angajații hotelului tău construiți experiența pe care clientul o are. Este esențială comunicarea pentru a elimina neînțelegerile între oaspeți și personal. O bună comunicare înseamnă să-ți asculți clienții, să le înțelegi problemele și să le prețuiești feedback-ul.

De asemenea, pentru a oferi cea mai bună experiență clienților tăi, este importantă atenția acordată tuturor detaliilor, de la procedura eficientă de check-in online, zâmbetul de primire oferit de persoana de la recepție, florile proaspete din vaza aflată în holul de intrare sau sticla de vin oferită în semn de bun-sosit.

Share this