02 nov.

Servicii



Datorita seriozitatii, competentei si al profesionalismului ce ne caracterizeaza, garantam solutii la orice problema sau cerinta sesizata de dumneavoastra.

Echipa noastra asigura servicii de cea mai buna calitate in conformitate cu nevoile si solicitarile primite.

In lipsa unui contract de mentenanta:

  • costul serviciului, solicitat de clientul Freya Software, se calculeaza in functie de locatia clientului si se tarifeaza per ora;
  • pentru doua – trei locatii, 50 % reducere la a doua, respectiv a treia unitate;
  • pentru minim 4 unitati, asiguram gratuit 2 deplasari / luna / unitate, timp de 6 luni de la plata integrala a sistemului;

{tab=Consultanta IT}

  • Gratuit – cu deplasare la sediul clientului, pentru Bucuresti;

  • Gratuit – prin telefon sau e-mail, pentru provincie;

  • Contracost – cu deplasare la sediul clientului in restul tarii, tariful se stabileste in functie de locatie;

Pentru a va fi mai usor in alegerea celei mai bune solutii, va punem la dispozitie o echipa de specialisti pregatiti sa va indrume spre cea mai eficienta varianta a produselor noastre. Indiferent de versiunea/produsul pe care il veti alege, Freya Software garanteaza eficienta sa.

  • Analiza necesitatilor specifice tipului de afacere;

  • Depistarea nevoilor si elaborarea celei mai eficiente solutii;
  • Stabilirea pachetului necesar de solutii;

  • Asistenta in achizitionarea celui mai util produs;

{tab=Suport Tehnic} 

  • Gratuit – cu deplasare la sediul clientului pentru Bucuresti (primele 4 deplasari);

  • Contracost – urmatoarele deplasari, in lipsa unui contract de service;

  • Gratuit – primele 2 deplasari pentru clientii aflati in judetele: Ilfov, Dambovita, Calarasi, Giurgiu, Prahova, Ialomita, Gorj;

  • Contracost – deplasarea la clientii aflati in afara Bucurestiului, in functie de locatie;

  • Gratuit – telefonic si prin e-mail, de luni pana vineri intre 09.00 – 19.00, pentru toti clientii, indiferent de locatie;

Dam o mare atentie nevoilor dumneavoastra si aducem solutii la orice problema pe care o intampinati. Impreuna vom gasi cea mai rapida si eficienta solutie la problemele sesizate.

{tab=Training}

Programul de gestionare si administrare are o interfata usoara pentru derularea eficienta a fluxului de lucru, fiind foarte usor de urmarit aplicatiile de pe monitor si de citit rapoartele. Cu toate acestea va ajutam sa invatati pas cu pas  aplicatiile produsului folosind termeni accesibili si familiari dumneavoastra. Odata cu instalarea programului veti primi si ghidul de utilizare al acestuia care speram sa va fie de un real ajutor.

  • Gratuit – primele 4 deplasari la sediul clientului,  pentru Bucuresti;
  • Contracost – urmatoarele deplasari, in lipsa unui contract de mentenanta;

  • Gratuit – primele 2 deplasari pentru clientii aflati in judetele: Ilfov, Dambovita, Calarasi, Giurgiu, Prahova, Ialomita, Gorj;

  • Contracost – pentru restul tarii (tarif stabilit in functie de locatie);

  • Gratuit – online si telefonic, de luni pana vineri intre 09.00 – 19.00, pentru toti clientii, indiferent de locatie;

{tab=Instalare}

  • Gratuit – pentru toti clientii, indiferent de locatie;

  • Gratuit – pentru inlocuirea versiunii curente cu o versiune avansata;
  • Gratuit – pentru inlocuirea echipamentelor hardware (touch screen, calculator, imprimanta, casa de marcat etc), daca defectiunea nu se produce din cauza clientului;

  • Contracost – pentru inlocuirea echipamentelor hardware (touch screen, calculator, imprimanta, casa de marcat etc), daca defectiunea se produce din cauza clientului; in acest caz se va plati deplasarea, in functie de locatie;

Asiguram instalarea soft-ului (a programului) precum si conexiunea la echipamente hardware din dotare (registre de casa, imprimante, cantare etc).

  • Instalari si configurari de echipamente / soft-uri de gestiune;

  • Instalari si configurari sisteme de operare / retele de calculatoare;

{tab=Dezvoltare Soft}

  • Gratuit – implementarea aplicatiilor noi, la cerere (se va achita doar deplasarea);
  • Gratuit – inlocuirea unei versiuni vechi, Freya Software, cu una avansata, Freya Software;

Suntem deschisi oricarei provocari si ne adaptam schimbarilor de care afacerea dumneavoastra are nevoie, schimbari ce au loc pe masura dezvoltarii afacerii.

{tab=Mentenanta}

  • Freya Support Professional include : 60 euro / luna (TVA inclus)
    • 6 deplasari la sediul clientului;

    • actualizare gratuita a soft-ului, cu versiunea noua;

    • curatarea / salvarea bazei de date (la cerere);

    • verificarea functionalitatii echipamentelor hardware si a soft-ului;

  • Freya Support Standard include: 40 euro / luna (TVA inclus)
    • 4 deplasari la sediul clientului;

    • actualizare gratuita a soft-ului, cu versiunea noua;

    • curatarea / salvarea bazei de date (la cerere);

    • verificarea functionalitatii echipamentelor hardware si a soft-ului;

  • Freya Support Mini include: 20 euro / luna (TVA inclus)
    • 2 deplasari la sediul clientului;

    • actualizare gratuita a soft-ului, cu versiunea noua;

    • curatarea / salvarea bazei de date (la cerere);

    • verificarea functionalitatii echipamentelor hardware si a soft-ului;

  • Pentru provincie se adauga si deplasarea, tariful se stabileste in functie de locatie;

Pentru a preveni aparitia unor probleme ce ar putea afecta buna functionare a sistemului, recomandam contracte de mentenanta care includ:

  • – revizii periodice pentru prevenirea eventualelor defectiuni, la soft sau la echipamente;
  • – configurari / instalari echipamente;
  • – devirusare;

  • – optimizare / actualizare programe;
  • – intretinere retea.

{/tabs}

Share this