Sales Account Manager

Tip poziție: Full Time
Locație: București
 

Salut! Ești un negociator de top și iubești conexiunile autentice? Hai în echipa Freya!

La FreyaPOS, nu vindem doar soluții de gestiune pentru HoReCa – ci construim parteneriate de succes! Dacă ești un profesionist în vânzări care știe să deschidă uși, să creeze relații de încredere și să obțină rezultate concrete generând colaborări de succes, atunci avem locul perfect pentru tine!

Căutăm un Account Manager pasionat, care să anticipeze constant nevoile clienților din HoReCa și să le ofere cele mai bune servicii în timp util, gata să aducă soluțiile noastre de gestiune în topul alegerilor din HoReCa.

 

Responsabilități:

  • Gestionarea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți B2B din industria ospitalității (restaurante, hoteluri, lanțuri HoReCa, etc.);
  • Creșterea vânzărilor prin promovarea soluțiilor noastre software (POS, PMS) către clienții noi și existenți;
  • Identificarea nevoilor clienților și propunerea celor mai potrivite soluții;
  • Coordonarea procesului de onboarding pentru noii clienți;
  • Menținerea relației post-vânzare pentru asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție și retenție;
  • Colaborarea cu echipele de Suport Tehnic și Dezvoltare pentru optimizarea soluțiilor oferite;
  • Deplasarea în locațiile clienților pentru a dezvolta relația cu aceștia și a identifica noi oportunități de vânzare;
  • Monitorizarea pieței și identificarea oportunităților de expansiune.

 

Ce ne dorim să găsim la tine:

✔ Capacitatea de a asculta activ, de a înțelege nevoile clientului și de a îi oferii soluții care să îi ofere o experiență remarcabilă;

✔ Abilități excelente de negociere, comunicare și relaționare cu stakeholderi din industria ospitalității;

✔ Experiență de minimum 2-3 ani în vânzări B2B sau account management, preferabil în industria software pentru HoReCa;

✔ Cunoștințe solide despre soluții POS și PMS utilizate în HoReCa;

✔Capacitatea de a înțelege fluxurile operaționale din hoteluri și restaurante și de a adapta soluțiile software la nevoile acestora;

✔ Istoric dovedit de atingere și depășire a obiectivelor de vânzări (KPI-uri cuantificabile);

✔ Disponibilitate pentru deplasări;

✔ Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat;

 

Ce îți oferim:

  • Pachet salarial competitiv + bonusuri de performanță bazate pe vânzări si KPI-uri;
  • Oportunitatea de a lucra cu soluții software de top, utilizate de clienți de referință în HoReCa;
  • Un mediu de lucru dinamic, în care inițiativa și inovația sunt încurajate și apreciate;
  • Traininguri și certificări în domeniul tehnologiilor pentru HoReCa;
  • Acces la evenimente din industrie și oportunități de networking
  • Zi liberă de ziua ta de naștere pentru a petrece în compania celor dragi;
  • Asigurare medicală privată Signal Iduna;
  • Zile suplimentare de concediu după primii 2 ani petrecuți în echipa noastră.

 

Descrierea companiei:

Noi suntem FreyaPOS, o echipă dedicată cu o experiență de peste 20 ani în domeniul dezvoltării și furnizării soluțiilor software de gestiune pentru HoReCa & Retail.

Dacă ești pasionat de vânzări și tehnologie, gata să te alături unei echipe dinamice și unite, iți dorești să iți dezvolți abilitățile prin implicarea în proiecte inovative, atunci abia așteptăm să te cunoaștem!

Clienții Freya ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi.

Mai multe despre noi poți afla accesând site-ul nostru https://freyapos.ro sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/freya.horeca/?locale=ro_RO

Aplică pentru această poziție

Fișiere permise: .pdf, .doc, .docx