Rolul de Specialist Implementare presupune focus pe livrarea în timp util a soluțiilor de gestiune complete (software & hardware) în domeniul HoReCa & Retail și onboardingul cu succes al clienților Freya.
Locațiile clienților pot fi oriunde în țară iar asta înseamnă că îți place și ai disponibilitatea să călătorești frecvent.
Programul de lucru este de luni până vineri în intervalul 10:00 – 18:30 iar biroul este localizat la 5 minute de metrou Timpuri Noi.
Ce ne dorim să găsim la tine:
• Experiență în implementarea de soluții software și în susținerea training-urilor de prezentare a acestora – nu este obligatorie insă reprezintă un avantaj semnificativ;
• Capacitatea de a înțelege fluxurile operaționale din restaurante, magazine și hoteluri și de a adapta soluțiile software la nevoile acestora;
• Capacitatea de a asculta activ, de a înțelege nevoile clientului și de a îi oferii soluții care să îi ofere o experiență pozitivă memorabilă;
• Experiență în roluri care implică interacțiuni multiple cu clienții;
• Cunoștințe în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
• Capacitatea de a diferenția problemele cauzate de software, hardware sau rețea;
• Cunoștințe de rețelistică și aplicații specifice (ping, traceroute, proxy, VPN);
• Atitudine proactivă și dorință de a găsi soluții eficiente la provocări.
Responsabilități:
• Înțelegi procesele de lucru ale clienților și configurezi aplicațiile astfel încât să corespundă cerințelor acestora;
• Instalalezi și configurezi echipamentele hardware pentru implementare;
• Testezi echipamentele și a soluțiile ce urmează să fie implementate;
• Ghidezi și informezi corespunzător clienții de la primul contact cu aceștia și până la finalizarea procesului de implementare;
• Te deplasezi în locația clientului pentru a implementa soluțiile Freya sau le efectuezi remote, după caz;
• Susții trainingurile de prezentare oferind instruire practică utilizatorilor pentru a folosi eficient soluțiile noastre;
• Asiguri un onboarding complet și oferi suport clienților în prima lună post-implementare;
• Identifici și remediezi eventualele probleme tehnice apărute în timpul implementării, asigurând livrarea serviciilor conform așteptărilor clienților;
• Gestionezi și înregistrezi în timp real statusurile instalării în sistemul de tichete intern;
Îți oferim:
• O echipă unită care te va susține oricând vei avea nevoie;
• Oportunități reale de dezvoltare în cadrul companiei;
• Un mediu de lucru dinamic, în care inițiativa și inovația sunt încurajate și apreciate;
• Zi liberă de ziua ta de naștere pentru a petrece în compania celor dragi;
• Asigurare medicală privată Signal Iduna;
• Zile suplimentare de concediu după primii 2 ani petrecuți în echipa noastră.
Descrierea companiei:
Salut! Noi suntem FreyaPOS, o echipă pasionată de tehnologie, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea și furnizarea soluțiilor software de gestiune pentru HoReCa & Retail.
Ne plac provocările și inovăm constant pentru a oferi clienților noștri cele mai eficiente soluții. Dacă ești o persoană curioasă, gata să învețe, să contribuie și să crească într-un mediu dinamic, vrem să te cunoaștem!
Mai multe despre noi poți afla accesând site-ul nostru https://freyapos.ro sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/freya.horeca/?locale=ro_RO