Cuprins articol
Toggle1. Freya Cloud, pentru afaceri adaptate la noua realitate
În ultimele luni zona de digital a crescut exponențial, inclusiv și mai ales în rândul afacerilor din domeniile horeca și retail. Pentru aceste afaceri am gândit noi funcționalități în Freya Cloud, soluția mobilă și scalabilă, perfect adaptabilă firmelor care vor să-și eficientizeze procesele și timpii petrecuți în aplicație.
Freya Cloud – soluția multi-firmă, multi-locații, este acum mai bine integrată cu diferitele soluții Freya necesare pentru managementul business-ului din domeniul HoReCa și poate ajuta la automatizarea fluxurilor, mai ales în ce privește partea de contabilitate și generare de documente. Adaptabilitatea o face ideală pentru cei care au nevoie să jongleze cu mai multe locații – ai deschis una sau două terase, care se închid iarna? Ori poate vrei să adaugi niște rulote de tip fast-food pe litoral, pe care apoi să le închizi până la anul? Nimic mai simplu – cu Freya Cloud plătești cât consumi – tot ce trebuie să faci este să îți iei tableta și te muți unde ai nevoie.
2. Freya Delivery – integrarea cu platforme de delivery, soluții de monitorizare a flotei și cu modulul de plată online – Viva Wallet si modul de comenzi prin website-ul companiei
În această perioadă de criză, segmentul delivery a devenit cel care ține multe afaceri din domeniul horeca pe linia de plutire. Modulul Freya Delivery a devenit unul dintre cele mai căutate soluții pentru restaurantele, puburile și terasele care s-au văzut nevoite să rămână închise, datorită integrării ușoare cu softul Freya Restaurant. Modulul de livrare este integrat cu diferite platforme de delivery (Glovo și Foodpanda, integrarea cu aceasta din urmă urmând a fi finalizată curând), cu modulul de comandă din propriul website, dar și cu modulul de plăți online Viva Wallet, care permite plăți rapide și integrate, fără a mai fi nevoie de intervenția fizică a unui operator. Extinderea acestui segment de delivery, la care au apelat multe restaurante, a condus la nevoia de monitorizare a propriilor flote de livratori, ceea ce a adus o nouă integrare, cu soluții de monitorizare a flotei, integrare care va fi disponibilă curând pentru clienții Freya care o vor solicita.
3. Funcționalități Freya pentru perioada de criză din domeniul horeca – Meniu digital și registru digital pentru evidența clienților
Odată cu redeschiderea teraselor, locațiile care primesc clienți s-au văzut puse în fața unei noi provocări: dezinfectarea suprafețelor. Digitalizarea a venit ca un răspuns pentru această nevoie: transformarea meniurilor fizice în meniuri digitale, care să fie disponibile direct pe ecranul telefonului clienților a fost prima măsură la îndemână. Pentru clienții săi, echipa Freya a adus integrarea cu aplicație de meniu digital, care oferă și un registru digital pentru evidența clienților, care este obligatoriu în cazul unui control. Cu ajutorul acestui rgeistru, clienții au posibilitatea de a completa rapid câteva date în acest registru, ce poate fi de folos în cazul unei îmbolnăviri, iar managementul poate avea pe de o parte o evidență a clienților care vin în restaurant și pe de alta o imagine clară a stării de sănătate a echipei, putând lua decizii de business eficiente. Meniul digital va aduce și o scădere a costurilor – pe de o parte, a costurilor de dezinfectare a meniurilor fizice după fiecare client și pe de alta, eliminarea cheltuielilor cu imprimarea meniurilor după fiecare schimbare în meniu.
4. Modulul de comenzi îmbunătățit și integrat cu centrala telefonică
Pentru că în această perioadă este foarte important să existe o identificare rapidă a clientului, mai ales dacă este unul deja existent, echipa Freya a dezvoltat o intergrare cu centrala telefonică, astfel încât operatorul să poată răspunde de oriunde iar sistemul să recunoască rapid clientul și să încarce rapid istoricul de client – adrese de livrare, preferințe, cele mai comandate produse etc.
În plus, a mai fost adăugat și un modul care ajută la pregătirea comenzilor viitoare – de exemplu pentru comenzi de grup sau pentru evenimente speciale.
5. Modulul de fidelizare a clienților, parte din funcționalitățile de criză importante pentru horeca
Fidelizarea clienților în această perioadă este un proces foarte important pentru viitorul afacerilor din domeniul HoReCa. Freya te ajută în acest sens cu un modul de marketing, care îți permite să gândești prețuri preferențiale pentru diferite grupuri de clienți, în funcție de comenzile pe care le fac. Vei putea înregistra comenzile clienților fideli și gândi campanii de atragere de noi clienți prin oferirea unor avantaje, precum carduri de reducere, mici cadouri la un anumit număr de comenzi, diferite cadouri cu ocazia onomasticii (Sfântul Ioan, Sfinții Constantin și Elena etc.). Freya îți permite să gândești aceste campanii de fidelizare a clienților mult mai ușor și eficient.
6. Integrarea site-ului WordPress/Woo commerce cu Freya cu ajutorul unui modul dedicat
Ai website-ul dezvoltat în platforma WordPress și folosești WooCommerce pentru a vinde produse pe site-ul restaurantului tău? Echipa Freya a pregătit pentru tine un modul WordPress care te va ajuta să integrezi comenzile primite pe website-ul tău direct în sistemul tău de gestiune Freya. Acest modul este dedicat restaurantelor care primesc comenzi pe site și folosesc servicii de livrare, celor care au magazine online incluse, dar și celor care vor să faca rezervări online pentru a avea comanda de mâncare gata atunci când ajung în locație. Cu ajutorul acestui modul se pot sincroniza produsele din meniul restaurantului, astfel încât să fie disponibile și în meniul de livrare, dar și prețurile produselor, actualizarea făcându-se în maxim o oră. De asemenea, cu ajutorul acestui modul sincronizarea comenzilor online cu sistemul restaurantului se face imediat, comenzile online ajungând în POS-ul Freya precum o comandă obișnuită, având însă precizarea că este o comandă ce trebuie livrată.