Cu Freya Restaurant monitorizati intreaga activitate de gestiune a afacerii dumneavoastra, indiferent ca este vorba despre:

  • Restaurant / Pizzerie
  • Pub / Bistro / Club
  • Cafenea / Bar / Crama
  • Fast – food / Autoservire / Cantina

Intr-o afacere, oricat de placuta ar fi, se pot intampina multe probleme cand vine vorba de administrare.
Freya Restaurant poate fi partenerul ideal al afacerii dumneavoastra de care puteti fi sigur ca nu fura sau greseste.
Lasati toate atributiile de administrare unui program ce elimina 100% greselile umane si frauda.

{tabs type=tabs}
{tab title=Caracteristici}

  • Este usor de manevrat / utilizat;
  • Rapiditate in preluarea comenzilor si a servirii;
  • Definire produse din meniu / definire retete de preparare a produselor;
  • Implementare sisteme de fidelizare clienti;

 

  • Scade automat din stoc produsele comandate la inchiderea notei de plata;
  • Vizualizare rapoarte rapide de incasari pe operatori pentru fiecare modalitate de plata, vanzari mese-ospatari-sectii;
  • Inregistreaza comenzile in baza de date;   
  • Inventarierea automata a produselor;
  • Inchiderea unei comenzi pe protocol;
  • Emitere, vizualizare si gestiune facturi / chitante ;
  • Definire filtre de preturi si happy hours;
  • Tiparire bonuri de comanda, bonuri de retur si note de plata;
  • Emite rapoarte legate de orice aspect al afacerii dumneavoastra incasari, stocuri, vanzari, personal etc).
  • Securizeaza datele.

Emite diferite rapoarte de vanzare:

  • Cate produse s-au vandut in ultima ora / zi / saptamana/ luna;
  • Ce a vandut fiecare ospatar in ultima ora / zi / saptamana/ luna;
  • Ce produs se vinde mai bine sau nu se vinde mai deloc si in ce zi a saptamanii;
  • Cate produse mai aveti pe stoc / ce ar trebui sa mai cumparati;
  • Inchideri de zi;
  • Detalii personal (bani in avans, consumatii, plata salariului, aprecieri, reclamatii etc);
  • Detalii furnizori (facturi, restante, plati etc);
  • Detalii comenzi;
  • Detalii clienti etc;

Soft-ul de gestionare Freya Restaurant  suporta un numar nelimitat de:

  • Utilizatori (personal)
  • Sectii de preparare / anexe (bar, bucatarie, crama etc)
  • Ingrediente / meniuri / retete / stocuri
  • Rapoarte
  • Zone (restaurant + cantina +bar +terasa etc)
  • Mese
  • Promotii
  • Clienti

Am creat o gama larga de produse de care sa beneficieze atat intreprinzatorii afacerilor mici si medii, cat si marii dezvoltatori.

Pachete Freya Restaurant:

  • Freya Restaurant, versiunea MINI: marcaj, administrare, meniu;
  • Freya Restaurant, versiunea STANDARD: marcaj, administrare, gestiune stocuri, meniu, retete;
  • Freya Restaurant, versiunea PROFESSIONAL: marcaj, administrare, gestiune stocuri, facturare, liste furnizori,  modul productie, rezervari, fidelizare clienti etc.


Indiferent de pachetul achizitionat asiguram consultanta IT, suport tehnic, instalare, implementare, mentenanta, training de utilizare.
 

Ce se intampla in fata ?  Freya Restaurant Front-Office:

  • Marcam produsele pe ecranul cu sensibiliate la atingere (monitor touch screen);
  • Comenzile se inregistreaza in calculator si se trimit automat catre sectiile de preparare specifice: bar, bucatarie, pizzeria etc;
  • Daca folosim un PDA, vom fi  avertizati printr-un semnal sonor, cand sunt gata comenzile;
  • Clientul isi poate rezerva din timp o masa pentru o cina sau intregul local pentru un anumit eveniment;
  • In functie de rapoartele de vanzare putem acorda discount-uri, definii promotii sau happy hour;
  • Vizualizare si emitere chitante / facturi
  • Vizualizare si emitere note de plata si bonuri fiscale;
  • Vizualizare si emitere diferite rapoarte;
  • Generare NIR-uri / generarea Registrului de casa;

Ce se intampla in spatele progamului? Freya Restaurant Back-Office:

  • Intrari in stoc / generare NIR-uri / generarea Registrului de casa;
  • Vizualizare si emitere chitante / facturi / bonuri de comanda / note de plata / bonuri fiscale;
  • Gestiune completa stocuri pentru marfuri si materii prime (ex: faina, ulei, sare, carne tocata etc), produse finite pe baza unor retete( ex: chiftelute – carne tocata, sare, faina etc), retete de poductie (ex: sos marinat – chiftelute, pasta de tomate, sare, faina etc);
  • Scade automat din stoc produsele comandate la inchiderea notei de plata si va avertizeaza cand nu mai sunt produse pe stoc.

 

Interfata de marcaj a administratorului

Freya Restaurant Mobile, aplicatie proiectata pentru a fi utilizata pe dispozitive de tip PDA sau tablete de catre ospatari pentru ca acestia sa poata prelua comenzile direct in sistem. Astfel se va reduce timpul de preluare a comenzilor, ospatarii ne mai trebuind sa se deplaseze pana la POS sa marcheze produsele si sa trimita la sectie bonurile de comanda.

Aplicatiile sistemului „conlucreaza”, oferind solutii si informatii rapide despre tot ceea ce inseamna gestiune (vanzare, inventare, stocuri, date clienti etc). Toate aplicatiile de care aveti nevoie in gestionarea localului sunt incluse in pachetul „Freya Restaurant”.

Interfata plan restaurant

Informatii utile:

  • Aplicatia Freya Restaurant Mobile este scrisa in .NET Compact Framework si are nevoie de un procesor de minim 600 MHz, dar pentru un nivel mai ridicat de lucru, recomandam un procesor de 1000 MHz.
  • Ca sistem de operare, aplicatia este compatibila cu Windows Mobile 5 / 6 / 6.1., Windows Phone 7/8, iOS si Androi;
  • Dell, HP iPAQ si HTC sunt modelele de PDA-uri pe care le recomandam si care, prin numeroase testari, s-au dovedit a fi cele mai eficiente, atat ca rapiditate in operare cat si ca siguranta in stocarea si transmiterea informatiilor catre baza principala de date;
  • Freya Restaurant Mobile poate fi utilizata pe orice tip de tableta, datorita compatibilitatii cu sistemele Android , iOS dar si Windows Phone.

 

Interfata de vizualizare comandaInregistrare si trimitere comenzi catre sectiile de preparareEditare detalii comenzi

 

mobile-all

 

Freya Restaurant Kitchen este o aplicatie, special creata pentru bucatarie, iar eficienta sa sta in realizarea in timp optim a comenzilor primite. Este un modul complex de administare al sectiilor de productie / preparare, marind eficienta manageriala prin monitorizarea activitatii tuturor angajatilor, de la barmani, ospatari la bucatari. Comenzi Freya Kitchen
Aplicatia inlocuieste imprimantele de sectie din bucatarie cu monitoare touch screen si permite, fata de varianta cu bonuri de comanda, avertizarea ospatarului de finalizarea comenzii in bucatarie. 

Facilitati principale:

  • Monitorizarea eficienta a fluxului de lucru al bucatarilor;
  • Mareste viteza de lucru si eficienta in servire;
  • Configuratii flexibile pentru orice tip de local (pizzerie, restaurant, bistro etc.)
  • Imbunatateste calitatea serviciilor prin rapiditatea transmiterii informatiilor, de la bucatarie catre ospatar;
  • Avertizarea ospatarului cand comanda este gata;
  • Asigurarea permanenta a necesarului de ingrediente in stoc;
  • Control amanuntit al servirii;
Freya Kitchen Confirmare Finalizare Comanda
  • Stabilirea planului zilnic de activitate;
  • Elaborarea unui palnificator / centralizator al necesarului de materie prima pe zi / saptamana;
  • Valorificarea timpului de preparare a comenzilor si de livrare catre masa clientilor;
  • Marirea capacitatii de cooperare intre ospatar si bucatar;
  • Bucatarul poate sa transmita ospatarului timpul de asteptare al clientului, pentru comanda facuta;
  • Eficienta sporita in organizare activitatilor bucatarilor si al ospatarilor;
  • Monitorizarea si analiza activitatii in local;
  • Inventar rapid si sigur, al ingredientelor din bucatarie;
  • Siguranta costurilor de productie a diferitelor preparate;
  • Calcularea costului de productie pentru fiecare comanda in parte;
  • Estimarea profitabilitatii;
  • Sugerarea preparatelor ce pot fi eliminate din meniu, ca urmare a vanzarilor scazute sau care pot fi suplimentate, datorita succesului la clienti;
  • Monitorizarea livrarilor la domiciliu (intervalul de finalizare al unei comenzi, de la ora primirii acestei pana la expediarea sa) etc.

Specificatii

Mini

Standard

Professional

  • Definire catalog produse sub o forma arborescenta cu numar nelimitat de entitati;
  • Editare vizuala a planului locatiei cu numar nelimitat de mese sau zone;
  • Definire numar nelimitat de operatori si drepturi;
  • Definire numar nelimitat de sectii de preparare;
  • Marcare produse, trimitere la sectii de preparare;
  • Marcare avansata a comenzilor: atribute de preparare, grupare pe platou, feluri, descriere libera;
  • Separare si combinare vanzare;
  • Tiparire bonuri fiscale;
  • Tiparire note de plata, a bonuri de comanda si mini-rapoarte;
  • Generare de rapoarte de vanzari pe categorii de produse, pe operatori sau pe sectii de preparare;
  • Integrare cu diverse echipamente specializate: cititor de carduri magnetice, sertar de bani, afisor client;
  • Interfata cu utilizatorul in mai multe limbi. Momentan romana si engleza;
  • Integrare cu aplicatia Freya Mobile pentru marcarea comenzilor clientilor de pe echipamente portabile;
  • Posibilitate functionare aplicatie in retea cu mai multe puncte de vanzare;
  • Posibilitate control/lucru prin internet;
  • Export rapoarte in PDF, Microsoft Word, Microsoft Excel;
  • Definire numar nelimitat de gestiuni;
  • Definire retete;
  • Gestiune cantitativa si valorica a stocurilor;
  • Generarea tuturor documentelor de contabilitate primara (fisa de magazie, balanta de stoc, raport de gestiune etc.);
  • Registru de casa;
  • Definire clienti si grupe de clienti;
  • Import automat de clienti si grupe de clienti;
  • Asociere clienti pe vanzari;
  • Preluare automata a greutatii produselor folosind un cantar la vanzare;
  • Delegarea operatorilor;
  • Descarcare stocuri in mod on-line sau off-line;
  • Afisare logo grafic pe nota de plata;
  • Generare facturi pentru clienti pe baza notelor de plata;
  • Generare nota de plata in mai multe limbi;
  • Aplicare discount-uri pe produs, vanzare sau client;
  • Aplicare automata de happy-hours si promotii cu produse cadou;
  • Redare melodii direct din interfata de vanzare;
  • Impartirea terminalelor pe grupe pentru a izola verticalele afacerii. Ex.: restaurant si autoservire;
  • Plata cu vouchere;
  • Plata in contul clientului;
  • Plata cu card preplatit;
  • Plata cu diverse monede la cursuri specificate anterior;
  • Alegerea formei de descarcare valorica a stocului: FIFO, LIFO sau cost mediu ponderat;
  • Definire limitari la marcarea produselor in functie de zone sau operatori;
  • Planificator schimbari automate de preturi;
  • Definire numar de calorii pe produs si afisarea acestuia pe nota de plata catre client;
  • Definire timp de preparare pentru produse;
  • Productie cu sau fara reteta;
  • Calculare necesar si costuri pentru meniu eveniment;
  • Evidenta platilor catre furnizori;
  • Sistem de rezervari;
  • Integrare cu aplicatia Freya Hotel si posibilitatea de plata in contul camerei sau ca mic dejun;
  • Integrare cu aplicatia Freya Kitchen in locul imprimantelor de sectie;
  • Emitere facturi direct din Freya Restaurant POS pe imprimanta de note de plata;
  • Definire numar de persoane la masa si raportarea valorii medii de incasare pe persoana;
  • Rapoarte avansate pentru management. Exemplu: evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana etc.
combinare-vanzari

Freya Restaurant 3 POS – Combinarea vanzarilor

Freya Restaurant 3 permite combinarea vanzarilor. Acest lucru poate fi foarte folositor, de exemplu, in cazul in care persoanele aflate la una din mese vor sa se mute alturi de alte persoane la alta masa.

Durata: 00:01:08

discount

Freya Restaurant 3 POS – Discount-uri

Freya Restaurant 3 permite acordarea de discount-uri. Discount-urile pot fi aplicate unuia sau mai multor produse din comanda, sau pe toata comanda.

Durata: 00:01:55

platou

Freya Restaurant 3 POS – Functia Platou

Aceasta functie este folositoare atunci cand la o masa produsele comandate sunt servite clientilor ca si platouri, acestea fiind defapt comanda fiecarei persoane de la masa, iar produsele comandate vin grupate pentru fiecare.

Durata: 00:02:29

Freya Restaurant 3 POS – Separarea vanzarilor

Freya Restaurant 3 permite separarea comenzilor. Acest lucru este folositor in cazul in care la o masa de mai multe persoane, se solicita note de plata separate.

Durata: 00:01:55

 

 

Studii de Caz
Discută cu noi

Alege soluțiile noastre software pentru a-ți eficientiza afacerea!

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru orice întrebare și pentru a găsi soluția perfectă pentru nevoile tale.

Beneficiile tale:
Care sunt următorii pași?
1

Programăm o convorbire telefonică

2

Avem o întâlnire de descoperire a afacerii tale și de consultanță

3

Pregătim propunerea tehnică și financiară adaptată afacerii tale

Programează o întâlnire gratuită cu consultanții noștri
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nume complet
Accord comunicări viitoare