27 ian.

Cum să crești vânzările unui restaurant



Dacă ai o locație de tip restaurant și, atunci știi cu siguranță cât de acerbă este concurența și că vânzările unui restaurant sunt rarerori constante. A te menține în frunte, să crești vânzările restaurantului și a păstra viu interesul clienților este mereu o provocare.

Un factor important de luat în considerare este echilibrul dintre achiziția de noi clienți și păstrarea celor existenți. În plus, este important să fii la curent cu metodele de promovare ale unui restaurant.

Și pentru că întotdeauna simți că vânzările ar putea fi mai bune, în acest articol îți prezentăm câteva modalități eficiente pentru a le crește.

 

1.  Oferă serviciul de comenzi online pentru a crește vânzările unui restaurant

Pentru a crește vânzările restaurantului, este important să faci clienții să te aleagă pe tine în detrimentul concurenței, iar pentru acest lucru ai nevoie de serviciul de comandă online. Oamenii își doresc o experiență convenabilă de luat masa, nu una complicată. Ei vor să facă o comandă rapidă, de pe mobil sau desktop, fără să insereze o listă întreagă de date. Asigură-le o experiență user-friendly.

95% dintre persoanele care comandă online de la un restaurant se întorc în acel loc. Clienții spun că opțiunile tehnologice, cum este livrarea la domiciliu, îi determină să comande mai des. Prin urmare, vei crește loialitatea clienților, dar și vânzările.

Asigură-te că ai un soft care face foarte ușoară livrarea produselor la domiciliu. Freya Restaurant îți oferă tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți crește comenzile. Discută cu un consilier pentru a afla cum te poate ajuta și pe tine un soft complet, dedicat restaurantelor.

 

2.  Transformă-ți clienții în promotori ai afacerii tale

Clienții existenți pot fi avocații cei mai de seamă ai business-ului tău, vorbind prietenilor și familiei despre serviciile de calitate ale restaurantului. Oferă în mod constant o experiență excepțională.

Realizează diverse acțiuni prin care clienții să se simtă importanți și apreciați. Mizează inclusiv pe oferte, cum ar fi o reducere specială, o băutură sau un desert din partea casei.

Trebuie să nu uiți că a face clienții să vorbească despre tine înseamnă atât mâncare foarte bună, servicii de înaltă calitate, cât și un mediu primitor.

 

3.  Asigură traininguri ospătarilor pentru a crește vânzările restaurantului

Abilitatea personalului tău de a vinde mâncare și băutură este cheia de a face bani în restaurant. Managerii buni știu că ospătarii au mai mult decât rolul de a prelua comenzi și a servi. Diferența între un ospătar bun și altul excelent, este talentul de a face clientul să comande mai mult și mai scump.

Un astfel de ospătar se focusează pe a face recomandări, încearcă să vândă băuturi speciale în loc de apă, încurajează comandarea unui aperitiv sau a desertului. Succesul constă ca ospătarul să aibă o atitudine cât se poate de naturală, să fie el însuși încântat de mâncare și băutură.

Ospătarul trebuie să știe să creeze o relație cu fiecare client și să cunoască foarte bine meniul. În caz contrar, poate risca să fie invaziv. Astfel, investiția în traininguri pentru ospătari este una cât se poate de bună.

4.  Adoptă un program de fidelitate

Pentru a crește vânzările este important să te concentrezi în primul rând pe clienții existenți, iar o modalitate de a face asta este implementarea unui program de fidelitate. Un card de membru este o modalitate ușoară prin care clienții pot aduna puncte pentru a primi diferite beneficii.

A-ți cunoaște clienții fideli este un real avantaj. Îi poți răsplăti în funcție de vânzările pe care le fac la tine în restaurant și poți configura avantaje personalizate. În plus, un efect va fi și acela de a crește numărul vizitatorilor în restaurant, pentru că posesorii cardurilor de fidelitate vor veni însoțiți de membri ai familiei, prieteni buni sau colegi de serviciu.

5.  Folosește tehnologia adecvată pentru a crește vânzările unui restaurant

Eficiența restaurantului riscă să aibă de suferit dacă tehnologia nu este la standarde optime. Comenzile scrise pe fițuici pot duce la neînțelegeri și la frustrări atât ale personalului, cât și ale clienților.

Acuratețea comenzilor, rapiditatea servirii necesită un software fiabil, care să aibă toate caracteristicile corespunzătoare pentru a atrage mai mulți clienți.

Un soft modern, precum Freya, îți oferă inclusiv rapoarte, astfel încât să îți poți eficientiza operațiunile și să accesezi toate datele de care ai nevoie pentru a ști cum să crești vânzările restaurantului. Îți oferă control deplin asupra afacerii, monitoriezi clienții, vânzările, stocul s.a.

Povestește-ne despre businessul tău. Ai un restaurant, un fast-food, un bar, un pub ori o cafenea? Planificăm o întâlnire și îți spunem cum te poate ajuta Freya Restaurant să ai mai mulți clienți și să îți crești vânzările (021.636.70.85).

Share this