Freya Hotel este o soluție completă, destinată administrării afacerilor în domeniul hotelier. Beneficiile acesteia sunt variate, pornind de la preluarea automată a datelor clienților de pe documente de identitate folosind cititoare specializate de la diverși furnizori, până la emiterea facturilor, chitanțelor sau bonurilor fiscale.
Soluția Freya Hotel deține în structura sa și alte beneficii, toate contribuind la creșterea afacerii din domeniul hotelier, precum:
1. Oferă integrare cu sistemul de gestiune pentru restaurante Freya Restaurant. Această soluție software este ideală atunci când în componența hotelului există și un restaurant, astfel că se poate realiza o legătură între cele două sisteme din domeniul HoReCa.
2. Modul bază de tratament, unde sunt incluse fișele de tratament, biletele CNPP, dar și raportări către Casa de Pensii.
3. Nu există limită de operatori sau număr de camere cu care poate să lucreze și poate administra un număr nelimitat de unități turistice.
4. Freya îți oferă posibilitatea de cazare de grupuri sau de cele prin agenții de turism, dar și posibilitatea de a face transferuri de costuri între camere.
5. Această soluție software oferă integrare prin Booking.com, Expedia sau cu website-ul de prezentare al hotelului.
Limitele impuse de lipsa funcționalităților oferite de software-ul tău, nu mai reprezintă o problemă. Freya este o soluție software compatibilă, adaptabilă și optimizată pentru industria hotelieră, care te ajută să îți atingi obiectivele dorite, într-un timp mult mai scurt.