04 mart.

5 lucruri pe care nu le știai despre Freya



Freya este o suită de aplicații care se adresează tuturor proprietarilor care dețin business-uri în zona HoReCa. Unică prin design și a modului de utilizare, Freya vine cu un plus în creșterea vânzărilor. Pentru a avea o viziune mai detaliată a acestei soluții, astăzi am pregătit cinci avantaje ale softului Freya, după cum urmează:

1. Rapiditate și promptitudine – Soluția software Freya contribuie la îmbunătățirea afacerii tale, prin rapiditatea și promptitudinea de care dă dovadă în servirea clienților.

2. Este user friendly – Freya este o soluție extrem de user friendly, intuitivă, ce poate fi utilizată de către orice angajat. Datorită interfeței moderne, angajații firmei pot utiliza Freya, după doar trei ore de la instalare.

3. Personalizare pe business-ul dorit – deții un magazin de articole vestimentare și e nevoie să ții evidența modelelor de rochii vândute? Venim cu o veste bună pentru tine! Deși este concepută pentru afacerile din domeniul HoReCa, Freya poate fi personalizată și adaptată pe tipul de business dorit.

4. Optimizează afacerea și recuperează timp – Freya este un adevărat sistem de operare pentru domeniul HoReCa. Astfel, aplicația te ajută să controlezi toate aspectele afacerii prin intermediul unui singur software centralizat și integrat, unde cuprinde: vânzări, rapoarte, financiar, marketing și multe altele, toate încadrate într-un singur loc.

5. 100% românesc – Freya este un soft 100% românesc, dezvoltat pe nevoile clienților de pe piața din România. În prezent, aplicația a ajuns la a patra generație a soluției Freya, ce aduce cu sine numeroase îmbunătățiri și funcționalități, care vin în sprijinul clienților noștri.

Cu o experiență de peste 10 ani, Freya a ajuns la o versiune ce reușește să îmbunătățească serviciile clienților noștri, ajută la creșterea vânzărilor, dar și la menținerea angajaților fericiți.

Tu ai folosit aplicația Freya?

Share this