20 de modalități prin care să-ți mulțumești clienții din cadrul restaurantului – Part II

În articolul de săptămâna trecută am discutat despre primele 10 modalități prin care-ți mulțumești clienții din cadrul restaurantului. Cu ajutorul acestora se stabilește o relație mult mai prietenoasă între restaurant și client, crește încrederea în serviciile oferite de către locație și ajută la fidelizarea clienților.

Astăzi, vom parcurge cealaltă jumătate, care se axează mai mult pe partea de technologie și fidelizare prin intermediul acesteia.

  1. Setează un program de loializare

În trecut, setarea unui program de fidelizare era ceva mai dificil de pus în aplicare, din cauza faptului că tehnologia nu era suficient de dezvoltată, iar acest lucru a reprezentat un dezavantaj pentru multe dintre restaurante.

Acum, tehnologia nu mai este o scuză. Recompensarea clienților este o modalitate sigură care îi va determina să calce pragul restaurantului în mod frecvent, pentru mult timp. Un tip de program de loialitate este chiar componenta CRM – Customer Relationship Management – care include, de obicei, capacitatea de a rămâne în contact cu clienții și de a personaliza experiențele viitoare prin înregistrarea datelor despre preferințele clienților.

Freya are o componentă CRM, care le permite restaurantelor să colecteze și stocheze date despre comportamentul și preferințele consumatorilor, creând astfel un profil detaliat pentru fiecare oaspete.

Când un client se înscrie în programul de fidelizare al restaurantului, datele din software-ul CRM al Freya îți permit să urmărești programul de loializare și te ajută să te adaptezi în funcție de profilul fiecărui client.

  1. Implică-ți clienții în ofertele de noi produse

Dacă intenționezi să schimbi câteva produse din meniu, de exemplu tipurile de vin, întreabă-ți clienții ce preferințe au, comunică cu ei și în social media, implică-i în decizii de genul acesta. Este ușor să crești vânzările restaurantului atunci când afli ce-și doresc oaspeții tăi și apoi le oferi produsele specificate de aceștia.

  1. Oferă comenzi online

Comanda online este estimată să depășească o valoare de 76 miliarde de dolari până în anul 2022.

Consumatorii se așteaptă să aibă posibilitatea de a comanda mâncare online, cu preluare din restaurant sau pentru livrarea direct la domiciliu. Spre deosebire de comanda tradițională, cea online este mai ușoară, rapidă și precisă. În plus, dacă se integrează cu sistemul POS al restaurantului, poți complenta comenzile mai rapid și poți vizualiza analizele de comandă online din sistem.

  1. Livrare prin intermediul terților

Folosește-te de orice sursă, modalitate de promovare a afacerii, cât și de atragerea unui nou segment de clienți. Știm că poate fi costisitor, dar investiția într-un serviciu de livrare cu ajutorul terților pentru restaurantul tău merită. Un motiv ar fi acela că serviciile de livrare prin intermediul terților costă cam la fel ca atunci când ai avea propria persoană de livrare. Mai important, serviciile terțe de livrare, cum ar fi cele oferite de UberEats, se dublează ca și canale de marketing, ceea ce va aduce mai multă vizibilitate a întregii afaceri.

  1. Permite rezervările online

Rezervările online, nu doar că sunt mult mai ușor de organizat, spre deosebire de cele realizate prin intermediul telefonului sau înregistrate de mână, în agenda. Peste 80% dintre restaurante susțin că abilitatea de a face rezervări online este foarte importantă pentru clienți.

Prin intermediul rezervărilor online poți colecta și salva date despre fiecare consumator și le poți integra în platforma de CRM a restaurantului.

  1. Profită de tehnologia chatbot

Anumite platforme de mesagerie pentru clienți, cum ar fi Facebook Messenger, le permit companiilor să răspundă la întrebările obișnuite ale clienților, prin răspunsuri automate. Implementarea comenzii de consumatori, prin interacționarea cu ajutorul chatbot-ului, ajută în mod special la economisirea timpului de lucru al restaurantului.

  1. Oferă-i echipei instrucțiuni cu privire la restricțiile alimentare și alergii

Personalul restaurantului trebuie să cunoască meniul foarte bine și la fel de important este să știe ce e vegan și gluten free, fără a lăsa clientul să aștepte sub replica ”Dați-mi voie să întreb la bucătărie”. Acest tip de acțiune induce automat îndoieli în rândul oaspeților și scade încrederea în serviciile oferite, ducând la o experiență mai puțin plăcută.

  1. Permite-le clienților să guste din mostrele de vin & bere

Dacă un oaspete solicită un eșantion de vin sau bere, fii dispus să îi oferi. Acest lucru arată că serviciile din cadrul restaurantului sunt tratate cu seriozitate și respect, arătând totodată și calitatea acestora.

  1. Întegrează tehnologia de self-ordering

După cum se observă, tehnologia self-ordering se îmbunătățește tot mai mult, iar clienții se adaptează rapid la funcționalitatea acesteia. Poate că posibilitatea restaurantelor cu comenzi rapide n-ar fi funcționat atât de bine fără a le oferi consumatorilor posibilitatea de a intra în meniul locației, înainte de a comanda ceva.

  1. Fii transparent cu publicul tău

Acesta este, de cele mai multe ori, un tabu, dar o cultură transparentă a restaurantului ar putea face ca afacerea să capete mai multă vizibilitate pozitiv și mult mai rapid. Te poți folosi de puterea rețelelor sociale pentru a posta câteva dintre rețetele celebre ale restaurantului, realizate chiar de Chef. Poți testa chiar și alte rețete care nu sunt incluse în meniul restaurantului. Stabiliște o comunicare transparentă cu target-ul tău, organizează live-uri ca tu și personalul să interacționați cu publicul, oferă-le tips & tricks, iar acest lucru va uni și mai mult legătura dintre restaurant, povestea lui și consumatori.

Acum, cu Freya Restaurant poți avea parte de numeroase funcții care te ajută să-ți gestionezi afacerea mult mai bine și facil. Vizitează https://freyapos.ro/soft-gestiune-restaurant/ sau contactează-ne pe sales@freyapos.com, la numărul de telefon 0799303704  pentru a afla și mai multe detalii.

Alte articole care te-ar putea interesa

Discută cu noi

Alege soluțiile noastre software pentru a-ți eficientiza afacerea!

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru orice întrebare și pentru a găsi soluția perfectă pentru nevoile tale.

Beneficiile tale:
Care sunt următorii pași?
1

Programăm o convorbire telefonică

2

Avem o întâlnire de descoperire a afacerii tale și de consultanță

3

Pregătim propunerea tehnică și financiară adaptată afacerii tale

Programează o întâlnire gratuită cu consultanții noștri
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nume complet
Accord comunicări viitoare