Ne mărim echipa de suport tehnic pentru a putea garanta clienților noștri o experiență cât mai bună în interacțiunea cu soluțiile Freya și a răspunde în timp util la solicitările acestora.
Rolul este de tip hibrid iar biroul nostru este localizat la 5 minute de metrou Timpuri Noi.
Ce căutăm la tine:
- Cunoștințe avansate operare PC;
- Experiență în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
- Gândire analitică și atenție la detalii;
- Cunoștințele hardware, cunoștințele de rețelistică reprezintă un avantaj;
- Experiența în domeniul HORECA sau Retail ori experiența pe un post similar constituie un avantaj;
- Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
- Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;
- Energie, entuziasm și motivație;
- Disponibilitatea de a lucra în ture și un weekend pe lună.
Descrierea jobului
Ce vei face alături de noi:
- Vei raspunde solicitărilor telefonice venite din partea clienților;
- Vei interacționa cu clienții și ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂le vei oferi suport tehnic la distanță, prin intermediul aplicațiilor dedicate, pentru produsele Freya;
- Vei testa funcționalitățile aplicațiilor Freya, vei identifica erorile și le vei transmite către departamentul de Dezvoltare;
- Vei analiza cerințele clienților referitoare la dezvoltarea de noi funcționalități pentru aplicațiile Freya sau integrarea acestora cu alte aplicații;
- Vei analiza bazele de date ale clienților și diverse rapoarte pentru a identifica cauza incidentelor semnalate de aceștia și vei găsi soluții pentru remedierea lor;
- Vei înregistra și gestiona, în aplicația dedicată, incidentele transmise de clienți.
Ce îți oferim:
- O echipă unită care te va susține oricând vei avea nevoie;
- Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei;
- Asigurare medicală;
- Zile suplimentare de concediu;
- Zi liberă pentru a sărbători cu cei dragi ziua de naștere.