Cuprins articol
Toggle-
Trenduri din tehnologie în industria HoReCa: Roboții cuceresc hotelurile
Roboții sunt parte din trendurile din tehnologie în industria HoReCa. Știrile punctează că roboții au început să cucerească hotelurile și restaurantele din întreaga lume – de la folosirea lor la recepție, la încredințarea unor roluri foarte importante, precum cele din departamentul de concierge, roboții capătă roluri foarte importante în relația directă cu clienții.
Diferite variante de roboți sunt folosiți și pentru a le livra clienților mâncare, băutură, dar și pentru a le căra acestora bagajele. De altfel, un hotel din Japonia a anunțat că a devenit primul care are echipa formată în întregime din roboți.
-
AI – Inteligența Artificială în sprijinul hotelurilor
Inteligența Artificială – așa cum este numită capacitatea computerelor de a prelua din taskurile repetitive ale oamenilor, devine din ce în ce mai utilizată și în domeniul ospitalității – de la chatbots folosiți în departamentele de Customer Support pentru a discuta cu clienți și prelua rezervări, la diferite operațiuni care țin de managementul hotelurilor, AI devine un ajutor de nădejde al business-urilor care vor să folosească tehnologia pentru a-și crește eficiența. Managerii hotelurilor folosesc inteligența și puterea de analiză a mașinilor pentru dezvoltarea afacerilor lor, datele furnizate de acestea fiind folosite în procesul de luare a deciziilor.
-
Trenduri din tehnologie în industria horeca: Realitatea Virtuală și Realitatea Augmentată
Realitatea Virtuală (VR) – tehnologia care folosește imagini, sunete și senzații fizice pentru a le induce oamenilor sentimentul că se află fizic într-un anume loc, o realitate virtuală, este utilizată din plin în domeniul ospitalității. De la vizitarea unor insule exotice ce pot găzdui viitoarea lună de miere, la tururi ghidate virtual ale hotelurilor, VR este un instrument care este folosit la scară largă, mai ales pentru a atrage noi clienți.
Realitatea Augmentată (AR) – tehnologia care schimbă percepția realității din apropierea unei persoane cu ajutorul instrumentelor digitale, este folosită pentru a crea diferite medii care să ajute turiștii să perceapă anumite locuri în mod diferit. De exemplu, unele hoteluri se folosesc AR pentru a realiza ghiduri turistice, cu ajutorul cărora pot oferi mai multe informații celor interesați.
-
IoT și dispozitivele SMART, parte din evoluția hotelurilor
Internet of Things – IoT – tehnologia care folosește internetul și conexiunile dintre dispozitivele și aplicațiile de fiecare zi conectate din fiecare zi pentru a primi și oferi date importante, care pot ajuta în procesul de automatizare al proceselor.
În domeniul HoReCa, IoT este parte din strategiile de dezvoltare ale celor mai mari hoteluri din lume, având utilizări diferite – de la carduri de acces, la personalizarea în detaliu a camerelor de hotel sau oferirea de servicii de Customer Service cu ajutorul comenzilor vocale, folosind instrumente precum Alexa sau Amazon Echo.
Folosirea tehnologiei în activitatea de zi cu zi este foarte importantă pentru evoluția afacerilor din domeniul horeca – instrumentele digitale ajută la eficientizarea activității și la dezvoltarea business-ului, mai ales prin eliminarea erorilor care pot fi făcute de oameni și prin oferirea unei imagini complete a evoluției business-ului în fiecare moment.
Vrei să folosești tehnologia pentru a-ți duce afacerea către un viitor mai eficient și profitabil? Alege softurile Freya pentru hotelul tău – programează o discuție cu consultanții noștri care te vor ajuta să găsești cele mai bune soluții pentru afacerea ta.
Sursa foto: www.ologicinc.com