{iframe height=”440px” width=”600px” align=”top”}http://www.freyasoft.ro/parteneri/FreyaSoftwarePartnersMap.html{/iframe} | Harta partenerilor Freya
Orice afacere are nevoie de un sistem de gestiune performant de ultima generatie, de aceea incercam sa oferim solutiile noastre pe o arie cat mai extinsa. Pentru ca potentialii clienti sa beneficieze de servicii de inalta calitate si interventii efectuate intr-un timp util, dorim sa gasim parteneri in toate zonele Romaniei, si nu numai.
|
Partreneriatul ne apropie de aceleasi idealuri.
Deoarece credem in calitatea si utilitatea serviciilor si solutiilor noastre, cautam parteneri in toata tara pentru distributia acestora.
Daca si pentru dumneavoastra performanta reprezinta cheia succesului, asteptam sa ne contactati pentru a va oferi detalii despre activitatea noastra.
Oferim solutii complete de gestionare si administrare pentru domeniul HoReCa, precum si solutii de pontaj si control acces in institutii.
Avantajele parteneriatului cu Freya sunt:
- sisteme si aplicatii software de ultima generatie;
- periodic, va punem la dispozitie materiale de promovare (manual de prezentare, pliante, documentatie tehnica de specialitate, oferte promotionale);
- suport tehnic in dificultatile intampinate;
- reduceri semnificative la pretul de vanzare;
- experienta in relatii cu publicul si vanzare;
- training;
Criterii de eligibilitate de colaborare / parteneriat pentru persoanele juridice:
- Condiţiile de eligibilitate care trebuie îndeplinite de viitorii parteneri sunt următoarele:
- are sediul social in Romania;
- firma activeaza in unul din domeniile enumerate mai jos:
-
Alimentatie – echipamente, accesorii, import, distributie, productie, servicii;
-
Contabilitate si audit;
-
Electronica, computere;
-
Imprimare / publicare / publicitate;
-
Mobila si accesorii de artizanat;
-
Servicii pentru domeniul HoReCa;
-
Turism;
-
Persoanele fizice pot solicita o colaborare, dar in regim de distributie.