Cuprins articol
ToggleNu este nici o indoiala ca un client multumit de calitatea serviciilor va atrage alti cinci, iar unul nemultumit va alunga alti zece.
Gestiunea ocupa o mare parte din timpul personalului. Cu cat este mai mult de lucru, cu atat se acorda mai putina atentie clientilor, fapt ce atrage nemultumirea lor. De acest aspect se vor ocupa solutiile noastre.
{tabs type=tabs}
{tab title=Solutii}
In primul rand solutiile Freya Software garanteaza:
- Reducerea costurilor si a timpului acordat gestionarii si intretinerii afacerii dumneavoastra;
- Siguranta ca veti primi mereu informatii corecte si complete;
- Mareste eficientasi rapiditatea in preluarea comenzilor si a servirii, imbunatatind timpul de lucru al angajatilor;
- Securizeaza datele si elimina riscul de furt;
- Eliminarea situatiilor neplacute si a erorilor umane;
- Ajuta la intarirea relatiilor cu clientii si cu personalul dumneavoastra.
Prin solutii software ne referim la programe computerizate ce maresc ritmul de lucru economisind o mare parte din timp.
Am gandit aceste solutii ca raspuns la ritmul de viata alert care ne obliga intr-un fel sau altul sa realizam cat mai multe activitati intr-un timp relativ scurt.
Sistemul de gestionare si administrare al resurselor este realizat din mai multe suite de aplicatii dintre care, am ales sa le prezentam pe principalele doua:
1. Partea de marcaj sau de vanzare (Front Office – unde vor fi introduse si inregistrate comenzile de catre personalul angajat): prin implementarea unui sistem de marcaj de tip POS (punct de vanzare), vorbim aici, fie de un touch screen cu calculator integrat, fie de un monitor simplu si un calculator separat. |
2. Partea de administrare (Back Office – unde se vor inregistra datele unitatii de catre manager):de aici se pot urmaritoate activitatile pe care operatorii le-au efectuat in sistem, rapoarte si statistici (activitate, vanzare, personal, stocuri etc), inventiere, retetar, modul fidelizare clienti, rezervari etc. |
La alegerea clientilor, asiguram atat aparatura fiscala cat si componente hardware, de la case de marcat, cantare electronice, scannere si imprimante fiscale, la monitoare touch-screen si PDA-uri (mobile marcaj).
|
{/tab}
{tab title=Echipamente Hardware}
Echipamente POS
Monitor TouchPOS Gladius
|
Monitor BeTouch
|
Sistem Desktop / Unitate centrala
|
PDA HP iPAQ 214 / Palm
|
Router wireless D-Link
|
UPS
|
MCRCititor magnetic de carduri track 1 & 2, poate fi conectat atat la POS cat si la un PC.
|
VFD – afisor client
|
{/tab}
{tab title=Imprimante}
Imprimante nefiscale
Imprimanta nefiscala Samsung Bixolon STP 103
|
Imprimanta nefiscala Samsung Bixolon SRP 275
|
Imprimanta nefiscala Samsung Bixolon SRP 350
|
Interfata Ethernet
|
Switch Ethernet 8 porturi
|
Buzzer extern
|
{/tab}
{tab title=Echipamente fiscale}
Case de marcat fiscale
Casa de marcat fiscala Datecs MP55 L/LD
|
Casa de marcat fiscala Activa Classic
|
Casa de marcat fiscala Activa Star
|
Casa de marcat fiscala Elka 743 VF
|
Imprimante fiscale
Imprimanta fiscala Datecs FP550T
|
{/tab}
{tab title=Cantare electronice}
Cantar electronic DS-788 cu brat Cantar electronic cu port serial pentru conectarea cu calculatorul.
|
Cantar electronic DS-788 fara brat Cantar electronic cu port serial pentru conectarea cu calculatorul.
|
{/tab} {/tabs}