5 sfaturi de administrare a restaurantului pentru îmbunătățirea modului de lucru

Part II


Succesul unei afaceri depinde în aceeași proporție și de modul în care lucrezi. Nu este suficient să fii doar implicat, contează la fel de mult și cum îți administrezi sarcinile pentru a reuși să gestionezi totul cu brio. Astăzi, venim cu un nou set de sfaturi care te ajută să-ți îmbunătățești aptitudinile în administrarea afacerii tale:

  1. Deleagă – sunt zile în care ai foarte multe lucruri cărora nu le poți face față. Tocmai de aceea, sfatul nostru este să delegi sarcinile care sunt mai puțin urgente pentru ca tu să te poți concentra pe cele de-o importanță majoră din cadrul restaurantului. În plus, delegarea unora dintre sarcinile tale îi ajută pe angajați să vadă care sunt operațiunile de zi cu zi, le oferă sentimentul de transparență în acest raport de angajator-angajat și îi ajută să-și asume mai multă responsabilitate.
  2. Pune întotdeauna satisfacția clientului pe primul loc – fie că vorbim despre servicii cu clientul, satisfacția sau fericirea acestuia, încearcă să faci din asta una dintre prioritățile tale. Timpul de preparare a mâncării, modalitatea în care sunt serviți clienții, dar și atenția la detalii sunt lucruri necesare pentru ca percepția acestora să fie una pozitivă sau nu asupra restaurantului tău. În plus, modul în care tratezi clienții va influența și comportamentul angajaților față de aceștia.
  3. Fii dur, dar și sensibil – poate părea contradictoriu, dar pentru a fi un bun manager trebuie să fii și dur, dar și sensibil, rigid, însă și flexibil. Pentru ca business-ul tău să evolueze, atunci ai nevoie să-ți setezi obiective înalte, iar angajații să obțină rezultate. Tocmai de aceea, uneori este nevoie ca angajații să fie scoși din zona de confort. Numai așa pot crește și ajuta la îmbunătățirea serviciilor din cadrul restaurantului.
  4. Asumă-ți greșelile – cu toții facem greșeli, este uman. Indiferent de statutul pe care îl ai într-un domeniu, nu înseamnă că ești scutit de greșeli. Cel mai important lucru este ca axarea să fie nu pe problemă, cât pe soluție, pe rezolvarea ei. Acest lucru înseamnă asumarea greșelilor, trecând rapid peste ele și găsind numaidecât o soluție.
  5. Sărbătorește succesul – toată lumea are nevoie de încurajări, la fel ca și angajații tăi. Încurajările pozitive îi determină pe cei din echipa ta să se mobilizeze mult mai bine și să livreze noi rezultate. Când observi un angajat că are rezultate tot mai bune sau că a gestionat cu bine o situație dificilă, îi poți spune personal cât de valoros este în cadrul afacerii tale. Acest lucru îl va face să se simtă respectat și încurajat.

 Acum, cu Freya Rstaurant poți avea parte de numeroase funcții care te ajută să-ți gestionezi afacerea mult mai bine și facil. Vizitează  https://freyapos.ro/soft-gestiune-restaurant/ sau contactează-ne pe  sales@freyapos.com, la numărul de telefon 0799303704  pentru a afla și mai multe detalii.

Alte articole care te-ar putea interesa

Discută cu noi

Alege soluțiile noastre software pentru a-ți eficientiza afacerea!

Suntem aici pentru tine! Contactează-ne pentru orice întrebare și pentru a găsi soluția perfectă pentru nevoile tale.

Beneficiile tale:
Care sunt următorii pași?
1

Programăm o convorbire telefonică

2

Avem o întâlnire de descoperire a afacerii tale și de consultanță

3

Pregătim propunerea tehnică și financiară adaptată afacerii tale

Programează o întâlnire gratuită cu consultanții noștri
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nume complet
Accord comunicări viitoare