Programe gestiune magazin cu FreyaPOS
FreyaPOS optimizează gestionarea stocurilor și vânzărilor în retail, funcționând online și offline. Oferă integrare cu diverse dispozitive și rapoarte detaliate, asigurând controlul inventarului și suport pentru programe de fidelizare și promoții.
Transformă-ți magazinul într-un business profitabil
De ce FreyaPOS pentru magazinul tău?
Reduci timpul și efortul necesar pentru diverse taskuri și procese, oferindu-ți mai mult timp pentru alte activități importante.
Evită erorile în gestionarea stocurilor, cum ar fi cele de inventar sau de preț, pentru o administrare mai precisă.
Gestionează eficient inventarul, menținându-l precis și actualizat, pentru a ține evidența produselor și cantităților disponibile în timp real.
Ai un control bun asupra procesului de vânzare, optimizând fiecare tranzacție pentru o performanță superioară.
Integrează o gamă largă de cântare și cititoare de coduri de bare pentru a facilita operațiunile de zi cu zi.
Generează documente de contabilitate primară și ține evidența stocurilor, simplificând gestionarea financiară a magazinului tău.
Soluție flexibilă pentru vânzare (online și onsite).
Control optim al gestiunii și inventarului.
Funcționează offline până la 7 zile.
Fără investiții hardware importante.
Implementare programe de marketing.
Integrare cu METRO.
Gestionezi eficient vânzările, încasările și portofoliul de clienți.
- Aplicație de vânzare.
- Modul comandă BackOffice și Modul comandă din tabletă.
- Metode multiple de încasare (cash, card, hibrid)
- Acces la informații complete referitoare la clienți.
- Rapoarte fiscale și vânzări locație cu dashboard personalizat.
- Rapoarte comenzi.
- Integrare cu casa de marcat, programe contabilitate – SAGA, OMC, WinMentor
- Posibilitatea de a genera facturi și bon fiscal de avans.
Ai o perspectivă clară asupra stocului actual și inventarului
- Gestiune primară a stocurilor și control eficient al transferurilor.
- Acces rapid la Balanță de stoc, valoarea stocului.
- Opțiune de lotizare, note de producție și estimare calcul pe eveniment.
- Generarea de acte contabile – Notă recepție, Bon Consum, Bon pierdere.
- Gestiune facilă a rețetelor, topping-urilor și produselor complexe.
Suport real pentru departamentul Financiar – Contabil
- Acces la nomenclator de clienți și furnizori.
- Import automat facturi furnizori.
- Registru de casă și de bancă.
- Rapoarte financiare.
Implementarea facilă a programelor de fidelizare și a campaniilor promoționale. Poți crește retenția și satisfacția clienților prin:
- Happy Hour.
- Vânzarea și încasarea pe puncte.
- Setare Promoții Recurente
- Upselling.
- Programe de fidelizare.
- Meniuri speciale.
- Stabilirea diferențiată a discount-ului: pe anumite produse, pe categorii de produse, în valoare absolută sau procentuală.
Principalele funcționalități ale softului de gestiune pentru magazine
Ușor de învățat
Invățarea programului durează doar 2 zile, iar dacă ai nelămuriri, poți oricând accesa video-tutorialele noastre online. Este atât de simplu, oricine poate deveni expert.
Mentenanță ușoară
Cu Freya, primești asistență hardware și software telefonic, online și on-site. Echipa Freya este mereu pregătită de intervenție.
Monitorizare stoc
Monitorizezi stocul atât online cât și offline. Ai raportarea vânzărilor și știi mereu stocul optim. Evită achizițiile inutile; cu Freya știi ce trebuie și când trebuie.
Monitorizare prețuri
Accesezi istoricul unui produs pentru a vedea când și cât s-a modificat prețul de vânzare. Stabilești de câte ori ai organizat promoții și cum performează vânzările în funcție de acestea.
Integrare funcții financiare
Toate documentele sunt acum în același loc. Urmărești plățile și intrările, scadențele și operațiunile. Ai toate instrumentele într-un singur program.
Generator de etichete
Generezi etichete direct din programul de gestiune. Exporezi și tipărești denumire și preț, dar și cod de bare sau QR Code, modern și eficient.
Integrare cu PDA
Cu ajutorul unui PDA care citește etichetele, vei termina inventarul în cel mai scurt timp posibil. Integrarea cu baza de date permite identificarea erorilor înainte ca acestea să afecteze.
Integrare cu cântare
Freya este compatibilă cu zeci de cântare electronice.
Integrare cu RO E-factura si RO E-transport
Acum poti automatiza toate procesele incluse in fluxul raportarii in RO E-factura si RO e-transport. Integrarea Freya (Cloud) cu cele doua sisteme Anaf te ajuta sa controlezi rapid datele ce ar trebui incluse in raportarile către autoritati, sa generezi automat codul UIT si sa il incluzi pe actele de transport. Totul este rapid si fara erori.
Pachete software pentru afacerea ta
Află despre experiența clienților
În plus, folosim Freya Restaurant pentru administrarea activităților din restaurantul hotelului. Aceasta ne permite să optimizăm comenzile, să monitorizăm inventarul și să asigurăm o experiență excelentă oaspeților, integrând perfect operațiunile de restaurant cu cele de cazare."
Întrebări Frecvente Generale
Pentru a alege cel mai bun soft de gestionare pentru magazinul tău retail sau supermarket, ia în considerare următorii pași:
- Evaluează nevoile specifice ale magazinului tău (ex. volumul de vânzări, gestionarea inventarului, numărul de locații).
- Compară funcționalitățile oferite de diferite softuri de gestionare (ex. afișarea stocurilor în timp real, urmărirea vânzărilor, suportul pentru plăți multiple).
- Verifică costurile totale, inclusiv abonamentele lunare, taxele de tranzacție și costurile de instalare.
- Citește recenzii și solicită demonstrații gratuite pentru a vedea cum funcționează softul în practică.
- Asigură-te că softul de gestionare oferă suport tehnic adecvat și instruire pentru echipa ta.