Freya Shop Pack

Pachet Software & Hardware

Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de aspectele tehnice ale afacerii tale! Astfel te poți concentra pe ceea ce faci cel mai bine - construirea afacerii. Contactează-ne astăzi și beneficiază de avantajele pachetului nostru de software și hardware pentru magazinul tău!

Ofertă valabilă în limita stocului disponibil, în perioada
01.05 – 30.09.2023
Preț special!

3950 Lei

4700.5 Lei cu TVA inclus

Bonus! 130 de role casă de marcat
POS Jassway Artemis J4125
Cititor Coduri de bare Opticon 1D, USB
Front Ofice + Back Office – 12 luni
Instalare casa de marcat prin USB
Conectare Cântar
Import nomenclator general produse cu coduri de bare
Optional: Integrare METRO – (900lei)
Optional: Integrare Freya Inventory + Dispozitiv de inventariere Sunmi L2S, 2D, Imager, WiFi, Bluetooth, NFC, GPS, USB – (2800 lei)

Transformă Magazinul într-un business profitabil, cu pachetul nostru de software și hardware! Beneficiază de oferta specială.

Un software de gestiune și echipamentele hardware te pot ajuta să optimizezi procesele de vânzare și gestionare a stocurilor, să îmbunătățești experiența clienților, să automatizezi procesele administrative și să monitorizezi performanțele afacerii.
Te ajutam sa iti cresti vanzarile

Cum te poate ajuta tehnologia să controlezi mai bine afacerea ta?

Optimizezi procesele de vânzare și gestiune a stocurilor
Un software de gestiune te poate ajuta să urmărești vânzările și să monitorizezi stocurile, astfel încât să poți menține un nivel optim de stocuri și să previi pierderile (în cazul produselor perisabile). Echipamentele hardware precum cititoarele de coduri de bare te pot ajuta la înregistrarea rapidă a tranzacțiilor și reducerea erorilor.
Automatizarea proceselor contabile și administrative
Software-ul de gestiune te poate ajuta la automatizarea unor procese contabile și administrative, precum gestionarea facturilor și a rapoartelor fiscale, ceea ce poate reduce timpul și costurile asociate acestora.
Îmbunătățirea experienței clienților
Echipamentele hardware precum POS-ul te pot ajuta să îmbunătești experiența clienților prin creșterea vitezei de procesare a tranzacțiilor, evitarea erorilor de facturare și a unui proces de plată mai ușor și mai convenabil.
Controlul și monitorizarea rezultatelor
Software-ul de gestiune facilitează monitorizarea performanțelor magazinului în timp real și identificarea problemelor, respective a măsurilor ce trebuie aplicație.
Doar Avantaje pentru tine și afacerea ta!

De ce Freya SHOP pentru magazinul tău?

Află cum te poate ajuta Freya Shop să îți crești vânzările și să îți optimizezi afacerea

De ce Freya SHOP pentru magazinul tău?

Reduci timpul și efortul necesar pentru a efectua diverse taskuri și procese, astfel ai mai mult timp și energie pentru alte activități importante.
Te ajută la reducerea erorilor umane care pot apărea în timpul procesului de gestionare a stocurilor, cum ar fi erori de inventar sau de preț.
Gestionezi eficient inventarul - un software pentru gestiunea stocurilor poate ajută la menținerea unui inventar precis și actualizat, astfel încât să poți ține evidență produselor și a cantităților disponibile în timp real
Ai un control bun asupra procesului de vânzare.

Program de gestiune al stocurilor pentru magazinul tău

Freya Shop este simplu, rapid și ușor, iar asta face că experiență de utlizare să fie plăcută și intuitivă. Gestionează și monitorizează stocuri, se integrează cu alte soluții software și hardware pe care le aveți deja și vine pregătit pentru viitor cu varianta mobile. Este 100% funcțional pe Android și Windows Mobile.

Știm cât de importantă este rapiditatea unei tranzacții pentru client, dar și pentru pentru operator. Cu Freya Shop veți fi mereu cu un pas în față competiției.
FUNCȚII FISCALE
INTEGRARE CU MAGAZINUL ONLINE
OFERTE SPECIALE ȘI FIDELIZARE
INTEGRARE CU PDA, VERIFICATOR DE PREȚ SI CANTARE

Integrarea perfectă a softului de gestiune

Freya va ajută să gestionezi orice tip de afacere. De la magazinul de familie până la cele mai mari depozite cu sute de tranzacții și articole. O afacere crește și se dezvoltă, iar software-ul trebuie să țină pasul cu această dezvoltare.
PACHETE & FUNCȚII PACHET
DEPOZITARE
BACKOFFICE PUTERNIC
RAPOARTE DETALIATE

Super ușor de Instalat și Utilizat

Vrem să îți oferim cel mai bun software pentru afacerea ta.

Noi ne ocupăm de întreagă procedura de instalare, iar tu te bucuri de un software utilizat de peste 2500 companii din România

Testimoniale clienți

Alătură-te sutelor de clienți mulțumiți care acum își pot canaliza atenția spre îmbunătățirea afacerii lor, în timp ce Freya îi ajută la management.

Testează și tu acum Freya Shop. Află mai multe despre oferta noastă de la departamentul vânzări.

1 Step 1
Esti de acord cu prelucrarea datelor pentru primirea viitoarelor oferte FreyaPOS?

Prin completarea acestui formular sunt de acord cu Termenii si Conditiile

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Ai nevoie de mai multe detalii?

Un consultant Freya îți stă la dispoziție, folosește numărul de telefon disponibil mai jos pentru a intră în legătură cu noi.