Freya Cloud pentru
Restaurant Cafenea Bar Food Truck Patiserie Fast Food

Freya Cloud, soluția software care permite gestionarea tuturor proceselor operaționale în una sau mai multe locații, cu sincronizare în timp real în biroul de back-office al sediului central. Fiecare POS (Point-of-Sale) se centrează pe o bază de date locală sigură, oferind avantajul de a fi operațional, chiar și în situațiile în care nu există acoperire în rețea.

Am gândit pentru tine două tipuri de pachete –Freya PosMini și Freya Pos Standard + echipamentele aferente. Totul pentru ca afacerea ta să beneficieze de cele mai eficiente soluții de gestiune și administrare.

FreyaPOS Mini

de la 10 euro/lună, include Interfață vânzare, categorii produse, Categorii complexe, Funcția Bacșiș

Notă: Pozele sunt cu titlu informativ, prețul de 10 euro/lună include modul vânzare disponibil pe BC 50.

Prețul nu include TVA.

FreyaPOS Standard

de la 25 euro/lună, include sincronizarea cu programele de contabilitate.
Prețul nu include TVA.

Iată câțiva dintre cei 1000+ clienți mulțumiți

BerariH
Furgoneta
Taverna Racilor
Leonidas
Zoomserie
Kingrolls
Vânzare
Stocuri
Marketing
Financiar
Meniu Digital
RO E-factura & RO E-Transport

Avantaje Freya Cloud

Soluție flexibilă pentru vânzare (online & onsite)
Eficientizarea fluxului dintr-un restaurant prin integrarea cu Kitchen display system
Control optim al gestiunii și inventarului
Funcționează și fără internet până la 7 zile, fără investiții hardware importante
Implementare programe de marketing

Gestionezi eficient vânzările, încasările și portofoliul de clienți

Aplicație de vânzare.
Modul comandă BackOffice și Modul comandă din tabletă.
Metode multiple de încasare (cash, card, hibrid)
Funcția Bacșis
Acces la informații complete referitoare la clienți
Rapoarte fiscale și vânzări locație cu dashboard personalizat
Rapoarte comenzi
Integrare cu casa de marcat, programe contabilitate –SAGA, OMC, WinMentor
Posibilitatea de a genera facturi și bon fi scal de avans

Ai o perspectivă clară asupra stocului actual și inventarului

Gestiune primară a stocurilor și control eficiental transferurilor
Acces rapid la Balanță de stoc, valoarea stocului. Opțiune de lotizare, note de producție și estimare calcul pe eveniment
Generarea de acte contabile – Notă recepție,Bon Consum, Bon pierdere
Gestiune facilă a rețetelor, topping-urilor șiproduselor complexe

Gestionezi eficient vânzările, încasările și portofoliul de clienți

Poți crește retenția și satisfacțiaclienților prin
Happy Hour.
Vânzarea și încasarea pe puncte.
Setare Promoții Recurente
Upselling.
Programe de fi delitate.
Meniuri speciale.
Stabilirea diferențiată a discount-ului: pe anumiteproduse, pe categorii de produse, în valoareabsolută sau procentuală.

Integrare Ro E-factura si Ro E-transport

Raportarea automată către autoritățile statutului se întâmplă rapid, corect și fără un efort mare din partea ta sau a anagajaților. Freya POS automatizează întreg procesul de raportare în SPV.

Poți dispune de meniul digital, comanda direct de la masa printr-un simplu click, split pe nota de plată și plata notei din telefonul clientului

Suport tehnic

Suport tehnic rapid prin email, telefon sau Team-Viewer.
Prima lună de suport tehnic este gratuită.
Suportul tehnic se poate realiza şi local, prin intermediul partenerilor noştri.

Suport real pentru departamentul Financiar Contabil

Acces la nomenclator de clienți și furnizori.
Import automat facturi furnizori.
Registru de casă și de bancă.
Rapoarte financiare.

Ai nevoie de mai multe detalii?

Un consultant Freya îți stă la dispoziție, folosește numărul de telefon disponibil mai jos pentru a intră în legătură cu noi.