Freya Cloud pentru
Restaurant Cafenea Bar Food Truck Patiserie Fast Food
Freya Cloud, soluția software care permite gestionarea tuturor proceselor operaționale în una sau mai multe locații, cu sincronizare în timp real în biroul de back-office al sediului central. Fiecare POS (Point-of-Sale) se centrează pe o bază de date locală sigură, oferind avantajul de a fi operațional, chiar și în situațiile în care nu există acoperire în rețea.
Am gândit pentru tine două tipuri de pachete –Freya PosMini și Freya Pos Standard + echipamentele aferente. Totul pentru ca afacerea ta să beneficieze de cele mai eficiente soluții de gestiune și administrare.
Ofertă valabilă pană pe 30 aprilie 2024.
FreyaPOS Mini
de la 10 euro/lună, include Interfață vânzare, categorii produse, Categorii complexe, Funcția Bacșiș Notă: Pozele sunt cu titlu informativ, prețul de 10 euro/lună include modul vânzare disponibil pe BC 50.
FreyaPOS Standard
de la 25 euro/lună, include sincronizarea cu programele de contabilitate.
Prețul nu include TVA.
Vânzare
Stocuri
Marketing
Financiar
Meniu Digital
RO E-factura & RO E-Transport
Avantaje Freya Cloud
Soluție flexibilă pentru vânzare (online & onsite)
Eficientizarea fluxului dintr-un restaurant prin integrarea cu Kitchen display system
Control optim al gestiunii și inventarului
Funcționează și fără internet până la 7 zile, fără investiții hardware importante
Implementare programe de marketing
Gestionezi eficient vânzările, încasările și portofoliul de clienți
Ai o perspectivă clară asupra stocului actual și inventarului
Gestiune primară a stocurilor și control eficiental transferurilor
Acces rapid la Balanță de stoc, valoarea stocului. Opțiune de lotizare, note de producție și estimare calcul pe eveniment
Generarea de acte contabile – Notă recepție,Bon Consum, Bon pierdere
Gestiune facilă a rețetelor, topping-urilor șiproduselor complexe
Gestionezi eficient vânzările, încasările și portofoliul de clienți
Integrare Ro E-factura si Ro E-transport
Raportarea automată către autoritățile statutului se întâmplă rapid, corect și fără un efort mare din partea ta sau a anagajaților. Freya POS automatizează întreg procesul de raportare în SPV.
Poți dispune de meniul digital, comanda direct de la masa printr-un simplu click, split pe nota de plată și plata notei din telefonul clientului