Servicii consultanta HoReCa
Esti proprietarul unui business în domeniul HoReCa și dorești sa analizezi noi oportunitati de dezvoltare sau sa cunosti punctele slabe ale afacerii? Sau, ai o idee de afacere și ai in plan să treci la concretizarea ei?
Echipa Freya te ajuta sa gasesti raspunsuri la situatiile de mai sus. Mai jos am detaliat pachetele de consultanta si serviciile incluse.
Pachetele disponibile
Am creat special pentru tine 3 pachete care sunt concepute sa satisfaca cerintele de dezvoltare alea afacerii tale in functie de stadiul actual in care se afla
Pachet START
Pachetul START este creat pentru tine, cel care are o idee de business creionata in linii mari, dar ai dori sa dezvolti conceptul si sa ai o evaluare completă a ceea ce inseamna implicarea, resursele si dezvoltarea unei afaceri. Pachetul include servicii de consultanta:
- Stabilirea unui plan de afaceri
- Descrierea de ansamblu a afacerii tale
- Repere financiare
- Descrierea companiei , Numele firmei și activitatea pe care o va avea firma ta. Misiune
- Produsele și serviciile pe care le vei oferi.
- Analiza industriei si dimensiunea industriei. Care sunt tendințele din industrie?
- Ce riscuri există? Ce potențial există?
- Analiza clientului. Cine este clientul tău? (locație, vârstă, sex, obiceiuri de cumpărare etc.)
- Care este dimensiunea pieței țintă? Analiza concurenței
- Ce te diferențiază? Ce puncte forte și ce puncte slabe au?
- Organizare și management. Structura organizațională (organigramă );
- Metodologie și proceduri;
- Timing (atât pentru punerea în aplicare cât și pentru profitabilitate);
- Echipă și mangemenent. Plan de angajare.
- Servicii sau produse
- Descrierea produselor sau serviciilor pe care le vei oferi;
- Descrierea proceselor de lucru;
- De ce echipamente ai nevoie?
- Marketing și vânzări. Cum te vei promova? Prin ce metode? Care sunt canalele de comunicare cu clienții tăi? Cum vei vinde? Unde?
- Financiar . Istoric financiar (dacă nu este o firmă nouă). Capitalul de început. Care este bugetul de care ai nevoie? (Detaliat la fiecare departament: producție, vânzări, resurse umane, marketing etc.). Factori generatori de costuri și de venit.
- Cerere de finanțare (opțional)
- De câți bani ai nevoie?
- Pentru ce îl vei folosi și cum? (echipamente, salarii, facturi etc.)
- Ce capital/buget ai disponibil?
- Previziuni financiare
- Cât preconizezi că vei vinde? În cât timp? Unde vei fi din punct de vedere financiar pentru 6 luni, un an dar în 5 ani?
- Documentația necesară pentru funcționarea legală (avize si alte documente)
Pachet START+
Daca deja ai un business plan si esti hotarat sa treci la urmatorul nivel, si anume de la planul de pe hartie la implementarea pasilor din plan , ai nevoie de noi, sa te ajutam cu urmatoarele etape:
Infiintarea firmei – inregistrarea ei la Registrul comertului etc
- Dovada rezervării denumirii înregistrate la Registrul Comerțului
- Act constitutiv;
- Dovada de sediu care conține: act de proprietate/ contract de închiriere/ subînchiriere/contract de comodat și specimenul de semnătură pentru administrator.
- Cazierul fiscal obținut de la ONRC;
- Dovada depunerii capitalului social la bancă sau la CEC (minim 200 lei)
- Declarația pe propria răspundere că sunt îndeplinite condițiile de autorizare
- Formular pentru înregistrare fiscală și obținerea codului fiscal
- Alegerea domeniului de activitate conform codului CAEN.
- Iti Gasim spatiul necesar pentru desfasurarea activitatii
- Ne ocupam de obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare functionarii si contractile cu furnizorii
- Documente necesare pentru a fi prezentate în fața organelor de control prin care se dovedeste că respecți cerințele legale impuse
- Autorizatia de functionare de la primarie
- Autorizatie sanitar vetrinara
- Autorizatia DSP
- Autorizatia ISU
- Autorizatia Mediu
- Orar
Implementam sistemul HACCP. Ce inseamna: - Identificarea riscurilor asociate cu obţinerea materiilor prime şi a ingredientelor, prelucrarea, manipularea, depozitarea, distribuţia, prepararea culinară şi consumul produselor alimentare. Evaluarea pericolelor asociate orcarei din aceste etape de producţie şi idenificarea mâsurilor necesare pentru controlul lor.
- Determinarea punctelor critice (proceduri, etape operationale), care pot fi controlate astfel încât pericolele sa fie eliminate sau reduse la minim.
- Stabilirea limitelor critice care trebuie respectate pentru menţinerea CCP sub control.
- Stabilirea procedurilor de monitorizare a punctelor critice de control. ( CCP )
- Stabilirea acţiunilor corective care vor fi aplicate în situaţia în care în urma monitorizării punctelor critice de control este detectată o abatere de la limitele critice.
- Organizarea unui sistem eficient de păstrare a înregistrărilor de verificare a eficientei sistemului HACCP.
- Stabilirea documentatiei si procedurilor prin care se va verifica dacă sistemul HACCP funcţionează corect.
Stabilirea meniului pentru restaurant/bar si fluxurile implicate
- Specificul restaurantului/barului
- Costul de productie
- Meniul
- Complexitatea preparatelor
- de angajați
- Capacitatea salii pentru clienți
- Spațiul bucătăriei/barului
- Utilaje
Design Interior, Exterior și Peisagistic
- Evaluare locație și concept;
- Consultanță în amenajare;
- Consultanță în design Interior și Exteriorior;
- Proiectare design interior 3D;
- Stabilirea furnizorilor;
- Amenajari exterioare și peisagistice.
Pachet Promovare
- Video si Foto
- Video & fotografie interior locație, exterior locație, preparate culinare , băuturi & cocktails
- Prelucrarea pentru web & social media
- Branding, strategie de marketing si implementare
- Strategii de marketing
- Branding Complet.Realizare logo si Corporate Identity.
- Creare site de prezentare. Creare magazine online
- Promovare online. Optimizare SEO. Campanii Google Ads. Implementare, gestionare, administrare și marketing social media (facebook, Instagram, pinterest, linkedin, youtube)
- Campanii de Marketing off-line.
Ai nevoie de mai multe detalii?
Un consultant Freya îți stă la dispoziție, folosește numărul de telefon disponibil mai jos pentru a intră în legătură cu noi.