Administrează-ți toate locațiile direct de pe telefonul mobil
- Produs premium, inovator, disponibil atât pe interfață iOS, cât și Windows
- Scalabil nativ: multi-user, multi-locație, multi-gestiune, multi-companie
- Funcționare autonomă până la 7 zile, în lipsa conexiunii la Internet
- Interfață de administrare WebBased ce asigură acces rapid la date oriunde în lume, pe orice dispozitiv
- Oferă o imagine clară asupra stocurilor, inventarului, materiilor prime, cu descarcărea automată din stoc pentru orice vânzări procesate pe POS
- Evidențiere preparate complexe și ingrediente, inclusiv toppinguri
- Comenzi rapide pentru ridicare din locație și comenzi viitoare, care vor fi transmise în terminal în ziua de colectare
- Integrare cu site-uri de comenzi și cu servicii de livrare - ex. Tazz, Glovo, Bolt
- Evidențe financiare amănunțite: Freya Cloud poate înregistra și procesa facturi aferente gestiunii, dar și elemente de altă natură financiară - chirii, salarii, utilități
- API prietenos pentru integrare website-uri sau alte servicii de sincronizare
- Export facil către programe de contabilitate - ex. Saga, Winmentor, Softone, Gestoc
- Posibilitatea de a crea rapoarte complexe și personalizate