Freya + PandemSafe

Adaptare la noua normalitate


Adaptează activitatea restaurantului la condițiile de pandemie cu ajutorul Freya&PandemSafe

Riscuri operaționale reduse

Siguranță

Folosește tehnologia pentru a reduce riscul îmbolnăvirii angajaților și clienților restaurantului – cu ajutorul PandemSafe primești în timp real notificări legate de sănătatea angajaților tăi și poți verifica dacă este nevoie de măsuri speciale pentru a asigura siguranța echipei din fiecare locație.

Fără hârtie

Scapă de grija creării Registrului de Evidență a Rezervărilor Clienților în format fizic – folosește pentru înregistrarea clienților o aplicație de smartphone integrată, care nu mai necesită dezinfectare, astfel încât în locul actualului caiet sau registru din hârtie, care trebuie mereu dezinfectat, vei avea doar un QR code personalizat pentru fiecare masă sau spațiu pe care vrei sa-l monitorizezi. Datele de contact ale clienților sunt folosite numai în scopul informării lor în cazul intrării în contact cu persoane aflate în situații de risc sau confirmate infectate și respectând principiile de protecția datelor personale (GDPR). În plus, utilizând solutia PandemSafe vei evita toate eventualele erori rezultând dintr-o prelucrare manuală a datelor.

Clienți în siguranță

Atrage mai mulți clienți către restaurantul tău

Arată-le că sunt în siguranță și că le oferi nu doar momente de relaxare, ci și grijă față de sănătatea lor și a celor din jur. Folosind aplicația PandemSafe, prin înregistrarea cu scanare a unui cod QR specific fiecarei mese, clienții tăi vor putea să își lase datele de identificare necesare pentru a primi notificări în legătură cu informațiile legate de sănătatea celor cu care au intrat în contact – de exemplu, dacă unul dintre clienții de la mesele din jur sau unul dintre ospătari va fi depistat pozitiv cu coronavirus, comunicarea cu contacțiidirecți se va putea face imediat, ușor și eficient, prin intermediul aplicației, folosind datele de contact furnizate la vizita în restaurant. În plus, contacților direcți li se vor putea transmite și diferite indicații legate de etapele următoare – de exemplu, privind retestarea sau autoizolarea.

Transformă grija față de clienți într-un instrument de fidelizare și marketing

Oferă-le clienților posibilitatea de a alege în cunoștință de cauză. Studiile arată că clienții frecvenți ai restaurantelor sunt orientați spre a alege o locație care manifestă grijă față de consumatorii lor și echipă în detrimentul uneia care nu face acest lucru.

Redu riscul de închidere a locației pe care o deții și răspunde la solicitările autorităților în mod eficient

În caz de nevoie, oferă evidența clienților care ți-au trecut pragul în format digital, fără a sta cu grija deteriorării hârtiei sau a dispariției informațiilor trecute în Registrul de Evidență a Rezervărilor Clienților. În plus, în cazul apariției unui caz de infectare, acest registru digital este disopinibil imediat, pentru a fi de ajutor în ancheta epidemiologică.

Decizii de business informate

PandemSafe este instrumentul de raportare privind respectarea regulilor sanitare

Oferă date în timp real asupra situației din fiecare locație în care este implementată, pe o perioadă de timp, pentru a putea lua deciziile de business corecte. Rapoartele sunt disponibile la nivel de spațiu (masă/terasă/salon) și echipă, pentru a avea o viziune completă asupra evoluției lucrurilor. În plus, ajută în gestionarea eficientă a situațiilor de criză cu ajutorul rapoartelor specifice actualizate.

De ce să alegi PandemSafe

Echipă mai mulțumită și mai în siguranță

  • Reduce riscul de contagiere a angajatilor și oferă toate condițiile pentru respectarea cerințelor legale și raportărilor specifice funcționării în mediul COVID-19 cu perturbarea minimă a activității
  • Reduce riscul de închidere/obligativitatea decontaminarii locației dacă apar îmbolnăviri
  • Permite comunicarea rapidă către angajații care s-au aflat în proximitatea unei persoane infectate/potențial contagioasă
  • Permite oferirea rapidă a documentelor legale necesare funcționării în cazul infectării

Clienți care se simt în siguranță

  • Atractivitate sporită datorită oferirii unui mediu mai sigur
  • Permite comunicarea rapidă către clienții care s-au aflat în proximitatea unei persoane infectate/potențial contagioasă
  • Elimină situațiile neplăcute cauzate de un număr mare de mese sau angajați insuficienți

Dacă îți dorești toate aceste beneficii completează formularul de mai jos și unul din experții noștri te va contacta în cel mai scurt timp.

1 Step 1
Esti de acord sa primesti informatii referitoare la produsele si serviciile FreyaPOS S.R.L.?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Vă mulțumim că ați ales Freya!

Freya + PandemSafe

Adaptare la noua normalitate


Adaptează activitatea restaurantului la condițiile de pandemie cu ajutorul Freya&PandemSafe

Riscuri operaționale reduse

Siguranță

Folosește tehnologia pentru a reduce riscul îmbolnăvirii angajaților și clienților restaurantului – cu ajutorul PandemSafe primești în timp real notificări legate de sănătatea angajaților tăi și poți verifica dacă este nevoie de măsuri speciale pentru a asigura siguranța echipei din fiecare locație.

Fără hârtie

Scapă de grija creării Registrului de Evidență a Rezervărilor Clienților în format fizic – folosește pentru înregistrarea clienților o aplicație de smartphone integrată, care nu mai necesită dezinfectare, astfel încât în locul actualului caiet sau registru din hârtie, care trebuie mereu dezinfectat, vei avea doar un QR code personalizat pentru fiecare masă sau spațiu pe care vrei sa-l monitorizezi. Datele de contact ale clienților sunt folosite numai în scopul informării lor în cazul intrării în contact cu persoane aflate în situații de risc sau confirmate infectate și respectând principiile de protecția datelor personale (GDPR). În plus, utilizând solutia PandemSafe vei evita toate eventualele erori rezultând dintr-o prelucrare manuală a datelor.

Clienți în siguranță

Atrage mai mulți clienți către restaurantul tău

Arată-le că sunt în siguranță și că le oferi nu doar momente de relaxare, ci și grijă față de sănătatea lor și a celor din jur. Folosind aplicația PandemSafe, prin înregistrarea cu scanare a unui cod QR specific fiecarei mese, clienții tăi vor putea să își lase datele de identificare necesare pentru a primi notificări în legătură cu informațiile legate de sănătatea celor cu care au intrat în contact – de exemplu, dacă unul dintre clienții de la mesele din jur sau unul dintre ospătari va fi depistat pozitiv cu coronavirus, comunicarea cu contacțiidirecți se va putea face imediat, ușor și eficient, prin intermediul aplicației, folosind datele de contact furnizate la vizita în restaurant. În plus, contacților direcți li se vor putea transmite și diferite indicații legate de etapele următoare – de exemplu, privind retestarea sau autoizolarea.

Transformă grija față de clienți într-un instrument de fidelizare și marketing

Oferă-le clienților posibilitatea de a alege în cunoștință de cauză. Studiile arată că clienții frecvenți ai restaurantelor sunt orientați spre a alege o locație care manifestă grijă față de consumatorii lor și echipă în detrimentul uneia care nu face acest lucru.

Redu riscul de închidere a locației pe care o deții și răspunde la solicitările autorităților în mod eficient

În caz de nevoie, oferă evidența clienților care ți-au trecut pragul în format digital, fără a sta cu grija deteriorării hârtiei sau a dispariției informațiilor trecute în Registrul de Evidență a Rezervărilor Clienților. În plus, în cazul apariției unui caz de infectare, acest registru digital este disponibil imediat, pentru a fi de ajutor în ancheta epidemiologică.

Decizii de business informate

PandemSafe este instrumentul de raportare privind respectarea regulilor sanitare

Oferă date în timp real asupra situației din fiecare locație în care este implementată, pe o perioadă de timp, pentru a putea lua deciziile de business corecte. Rapoartele sunt disponibile la nivel de spațiu (masă/terasă/salon) și echipă, pentru a avea o viziune completă asupra evoluției lucrurilor. În plus, ajută în gestionarea eficientă a situațiilor de criză cu ajutorul rapoartelor specifice actuali

De ce să alegi PandemSafe

Echipă mai mulțumită și mai în siguranță

  • Reduce riscul de contagiere a angajatilor și oferă toate condițiile pentru respectarea cerințelor legale și raportărilor specifice funcționării în mediul COVID-19 cu perturbarea minimă a activității
  • Reduce riscul de închidere/obligativitatea decontaminarii locației dacă apar îmbolnăviri
  • Permite comunicarea rapidă către angajații care s-au aflat în proximitatea unei persoane infectate/potențial contagioasă
  • Permite oferirea rapidă a documentelor legale necesare funcționării în cazul infectării

Viteza si calitate

  • Atractivitate sporită datorită oferirii unui mediu mai sigur
  • Permite comunicarea rapidă către clienții care s-au aflat în proximitatea unei persoane infectate/potențial contagioasă
  • Elimina situatiile neplacute cauzate de un număr mare de mese sau angajati insuficienti

Dacă îți dorești toate aceste beneficii completează formularul de mai jos și unul dintre experții nostri te va contacta în cel mai scurt timp.

1 Step 1
Esti de acord sa primesti informatii referitoare la produsele si serviciile FreyaPOS S.R.L.?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Vă mulțumim că ați ales Freya!

2023 © Freya® este o marca inregistrata a FreyaPOS S.R.L.

Click Me