Folosește tehnologia pentru a reduce riscul îmbolnăvirii angajaților și clienților restaurantului – cu ajutorul PandemSafe primești în timp real notificări legate de sănătatea angajaților tăi și poți verifica dacă este nevoie de măsuri speciale pentru a asigura siguranța echipei din fiecare locație.
Fără hârtie
Scapă de grija creării Registrului de Evidență a Rezervărilor Clienților în format fizic – folosește pentru înregistrarea clienților o aplicație de smartphone integrată, care nu mai necesită dezinfectare, astfel încât în locul actualului caiet sau registru din hârtie, care trebuie mereu dezinfectat, vei avea doar un QR code personalizat pentru fiecare masă sau spațiu pe care vrei sa-l monitorizezi. Datele de contact ale clienților sunt folosite numai în scopul informării lor în cazul intrării în contact cu persoane aflate în situații de risc sau confirmate infectate și respectând principiile de protecția datelor personale (GDPR). În plus, utilizând solutia PandemSafe vei evita toate eventualele erori rezultând dintr-o prelucrare manuală a datelor.
Atrage mai mulți clienți către restaurantul tău
Arată-le că sunt în siguranță și că le oferi nu doar momente de relaxare, ci și grijă față de sănătatea lor și a celor din jur. Folosind aplicația PandemSafe, prin înregistrarea cu scanare a unui cod QR specific fiecarei mese, clienții tăi vor putea să își lase datele de identificare necesare pentru a primi notificări în legătură cu informațiile legate de sănătatea celor cu care au intrat în contact – de exemplu, dacă unul dintre clienții de la mesele din jur sau unul dintre ospătari va fi depistat pozitiv cu coronavirus, comunicarea cu contacțiidirecți se va putea face imediat, ușor și eficient, prin intermediul aplicației, folosind datele de contact furnizate la vizita în restaurant. În plus, contacților direcți li se vor putea transmite și diferite indicații legate de etapele următoare – de exemplu, privind retestarea sau autoizolarea.
Transformă grija față de clienți într-un instrument de fidelizare și marketing
Oferă-le clienților posibilitatea de a alege în cunoștință de cauză. Studiile arată că clienții frecvenți ai restaurantelor sunt orientați spre a alege o locație care manifestă grijă față de consumatorii lor și echipă în detrimentul uneia care nu face acest lucru.
Redu riscul de închidere a locației pe care o deții și răspunde la solicitările autorităților în mod eficient
În caz de nevoie, oferă evidența clienților care ți-au trecut pragul în format digital, fără a sta cu grija deteriorării hârtiei sau a dispariției informațiilor trecute în Registrul de Evidență a Rezervărilor Clienților. În plus, în cazul apariției unui caz de infectare, acest registru digital este disopinibil imediat, pentru a fi de ajutor în ancheta epidemiologică.
Oferă date în timp real asupra situației din fiecare locație în care este implementată, pe o perioadă de timp, pentru a putea lua deciziile de business corecte. Rapoartele sunt disponibile la nivel de spațiu (masă/terasă/salon) și echipă, pentru a avea o viziune completă asupra evoluției lucrurilor. În plus, ajută în gestionarea eficientă a situațiilor de criză cu ajutorul rapoartelor specifice actualizate.
Folosește tehnologia pentru a reduce riscul îmbolnăvirii angajaților și clienților restaurantului – cu ajutorul PandemSafe primești în timp real notificări legate de sănătatea angajaților tăi și poți verifica dacă este nevoie de măsuri speciale pentru a asigura siguranța echipei din fiecare locație.
Fără hârtie
Scapă de grija creării Registrului de Evidență a Rezervărilor Clienților în format fizic – folosește pentru înregistrarea clienților o aplicație de smartphone integrată, care nu mai necesită dezinfectare, astfel încât în locul actualului caiet sau registru din hârtie, care trebuie mereu dezinfectat, vei avea doar un QR code personalizat pentru fiecare masă sau spațiu pe care vrei sa-l monitorizezi. Datele de contact ale clienților sunt folosite numai în scopul informării lor în cazul intrării în contact cu persoane aflate în situații de risc sau confirmate infectate și respectând principiile de protecția datelor personale (GDPR). În plus, utilizând solutia PandemSafe vei evita toate eventualele erori rezultând dintr-o prelucrare manuală a datelor.
Atrage mai mulți clienți către restaurantul tău
Arată-le că sunt în siguranță și că le oferi nu doar momente de relaxare, ci și grijă față de sănătatea lor și a celor din jur. Folosind aplicația PandemSafe, prin înregistrarea cu scanare a unui cod QR specific fiecarei mese, clienții tăi vor putea să își lase datele de identificare necesare pentru a primi notificări în legătură cu informațiile legate de sănătatea celor cu care au intrat în contact – de exemplu, dacă unul dintre clienții de la mesele din jur sau unul dintre ospătari va fi depistat pozitiv cu coronavirus, comunicarea cu contacțiidirecți se va putea face imediat, ușor și eficient, prin intermediul aplicației, folosind datele de contact furnizate la vizita în restaurant. În plus, contacților direcți li se vor putea transmite și diferite indicații legate de etapele următoare – de exemplu, privind retestarea sau autoizolarea.
Transformă grija față de clienți într-un instrument de fidelizare și marketing
Oferă-le clienților posibilitatea de a alege în cunoștință de cauză. Studiile arată că clienții frecvenți ai restaurantelor sunt orientați spre a alege o locație care manifestă grijă față de consumatorii lor și echipă în detrimentul uneia care nu face acest lucru.
Redu riscul de închidere a locației pe care o deții și răspunde la solicitările autorităților în mod eficient
În caz de nevoie, oferă evidența clienților care ți-au trecut pragul în format digital, fără a sta cu grija deteriorării hârtiei sau a dispariției informațiilor trecute în Registrul de Evidență a Rezervărilor Clienților. În plus, în cazul apariției unui caz de infectare, acest registru digital este disponibil imediat, pentru a fi de ajutor în ancheta epidemiologică.
Oferă date în timp real asupra situației din fiecare locație în care este implementată, pe o perioadă de timp, pentru a putea lua deciziile de business corecte. Rapoartele sunt disponibile la nivel de spațiu (masă/terasă/salon) și echipă, pentru a avea o viziune completă asupra evoluției lucrurilor. În plus, ajută în gestionarea eficientă a situațiilor de criză cu ajutorul rapoartelor specifice actuali
2023 © Freya® este o marca inregistrata a FreyaPOS S.R.L.